Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

We zijn 3 wedstrijden ver, alleen missen we te veel kansen. Maar toch zou ik achterin Van Dijk voor Ivens doen. Van Loo lekker op de goal laten staan, opzich doet hij het niet zo heel matig. Alleen als er een bal in z'n buurt komt moet je oppassen.

Heb je even verbeterd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vrije trap van Fledderus was zeker houdbaar. Het probleem is dat hij pas duikt als de bal al lang onderweg is. Daarna gaat ie heel boos naar de verdediging kijken, alsof het niet zijn fout is. Op dit moment denk ik dat er weinig slechtere keepers dan Van Loo zijn. Vandenbussche is een drama maar verder kan ik er niet gauw één opnoemen die slechter is. Luciano heeft een slecht seizoen gehad ja, maar volgens mij won ie een paar seizoenen terug nog de zilveren schoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al ingecalculeerd dat we deze wedstrijd zouden verliezen. Verbeek heeft gewoon een goede ploeg staan die tegen PSV en Twente ook al leuk voetbal speelde. Dat Van Loo bij de 0-2 en 0-3 blundert is jammer. 0-2 is korte hoek en dus voor de keeper, 0-3 is gewoon pauper natuurlijk. Enige voordeel is dat het bij de 0-3 was, waardoor je het dus geen punten kost. Trouwens, voor de van Loo haters ook Luciano heeft genoeg foutjes gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peet, het interesseert me alles vrij weinig meer. Het is gebeurd, niks meer aan te doen. Bij die eerste goal is het toch eerder een dekkingsfout, hoe kan je zo vrij staan?! De smoes ik was moe kan niet, want we waren pas 5 seconden bezig. Puur ongeconcentreerd door die mooie vrouw achter het doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites