Juca Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ik vind hem totaal geen rechtsback, om het zo maar te zeggen. Daar is het geen type voor, qua fysiek etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 We zijn 3 wedstrijden ver, alleen missen we te veel kansen. Maar toch zou ik achterin Van Dijk voor Ivens doen. Van Loo lekker op de goal laten staan, opzich doet hij het niet zo heel matig. Alleen als er een hoge bal komt of hij een terugspeelbal moet je je hart vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Van Loo doet het niet heel matig nee, maar wel behoorlijk matig. Die gaat enkel punten verspelen voor Groningen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 We zijn 3 wedstrijden ver, alleen missen we te veel kansen. Maar toch zou ik achterin Van Dijk voor Ivens doen. Van Loo lekker op de goal laten staan, opzich doet hij het niet zo heel matig. Alleen als er een bal in z'n buurt komt moet je oppassen. Heb je even verbeterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Overdrijven is ook een vak hoor jongens. De enige fout dit seizoen is de goal van Immers, dat was gewoon echt dom. Voor de rest vind ik hem niet verkeerd keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Die vrije trap van Fledderus was zeker houdbaar. Het probleem is dat hij pas duikt als de bal al lang onderweg is. Daarna gaat ie heel boos naar de verdediging kijken, alsof het niet zijn fout is. Op dit moment denk ik dat er weinig slechtere keepers dan Van Loo zijn. Vandenbussche is een drama maar verder kan ik er niet gauw één opnoemen die slechter is. Luciano heeft een slecht seizoen gehad ja, maar volgens mij won ie een paar seizoenen terug nog de zilveren schoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Vrije trap van Fledderus was kut door dat de mannen van Roda ineens uit de muur weg liepen + nog aangeraakt werd? Dat meende ik te zien. Maar die wedstrijd had je ook minimaal 5x moeten scoren. Ik ben benieuwd hoe het zondag tegen AZ gaat, de eerste echte test voor het nieuwe FCG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Dramatisch. Matavz, Hiariej en Van Loo waren vandaag echt bedroevend slecht. ;e Laat die Matavz maar naar PSV gaan, slapjanus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 AZ speelde gewoon goed voetbal, kun je zien dat Verbeek er echt een team van maakt. Groningen moet nog wel even los komen, komt wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Laat die Matavz maar naar PSV gaan, slapjanus. Dat is natuurlijk een domme overtrokken reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 samenvatting na een zeer nat middagje: Blom bedankt Groningen speelde redelijk AZ had aan 1 kans genoeg om driemaal te scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Blom heeft hier weinig mis gedaan hoor, floot gewoon prima. FCG moet naar zichzelf kijken, Hiariej en van Loo zijn gewoon te slecht en Matavz had zijn dag niet. Dan ben je kwetsbaar, en was de overwinning van AZ niet eens onterecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Blom floot wel als een pussy. Liet niks doorgaan ;e Maar je mag blij zijn al je in het linkerrijtje terecht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Vond het wel meevallen, en sws aan beide kanten. Wat vlonkie zegt klopt niet, groningen heeft echt geen nadeel gehad van Blom. En wat het linkerrijtje betreft, dat gaat heus wel lukken. ik voorspel; 5e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ik denk dat jullie in de eerste periode er het minst van afgekomen zijn. Tsjonge jonge wat een pech vandaag weer. Roda had je dik moeten winnen, NAC had je niet meer moeten weggeven en deze had je minimaal gelijk moeten spelen. zonde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Dikke kut, mja wel blij met de blunder van Van Loo, wedstrijd was al verloren en laat alleen maar zien wat voor een mongool dat is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ik had al ingecalculeerd dat we deze wedstrijd zouden verliezen. Verbeek heeft gewoon een goede ploeg staan die tegen PSV en Twente ook al leuk voetbal speelde. Dat Van Loo bij de 0-2 en 0-3 blundert is jammer. 0-2 is korte hoek en dus voor de keeper, 0-3 is gewoon pauper natuurlijk. Enige voordeel is dat het bij de 0-3 was, waardoor je het dus geen punten kost. Trouwens, voor de van Loo haters ook Luciano heeft genoeg foutjes gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Frank kijk nog eens naar de 0-1 dan, hij wil komen, dan weer niet, komt, doet een stap terug en zit volledig mis. Was hij blijven staan had hij hem. Was hij gekomen had hij hem ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Waarom houdt Huistra in godsnaam van Loo in de goal zeg? :cab: Vind die gekke Braziliaan toch wel een tikkeltje beter hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Misschien Cassio halen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Peet, het interesseert me alles vrij weinig meer. Het is gebeurd, niks meer aan te doen. Bij die eerste goal is het toch eerder een dekkingsfout, hoe kan je zo vrij staan?! De smoes ik was moe kan niet, want we waren pas 5 seconden bezig. Puur ongeconcentreerd door die mooie vrouw achter het doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Misschien een sloveen erbij halen? Volgens mij lopen daar wel redelijke keepers rond voor nop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 VI meldt een akkoord tussen de beide clubs en alleeen nog een medische keuring, terwijl andere sites melden dat er een keuring komt voor het geval het allemaal nog rond komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Het zal wel rond komen vandaag. Als Teixeira (nu nog) geen waardige opvolger is kunnen we Europees voetbal vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Rood-wit staat 'm ook veel beter :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten