palacio Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Keek Kwakman tekent vanmiddag een contract voor twee jaar bij de FC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2011 Tof, die past wel bij Groningen. Nu Velthuizen nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Zal dus zijn gehaald voor de CV-positie? Prima aanwinst lijkt mij, alleen moet ik het nog zien. Met Johansson vertrouw ik op de scouting dat ze een goede job hebben gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Kwakman als vervanger van Granqvist, geen onlogisch keuze. Kwakman heeft veel voetballende kwaliteiten en geeft daarmee wel een impuls aan het team. Of het een echte leider is weet ik niet. Johansson zal wel genoeg gescout zijn om te kopen, en als Grads Fuhler het iets vindt dan zal het wel goed komen. Nu nog hopen op een nieuwe goalie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik weet het niet, Sankoh is de grote uitblinker bij Augsburg en Kwakman zat daar op de bank. Of die Granqvist moet doen vergeten twijfel ik over. Maar goed, dit zijn vooroordelen, we zullen zien wat het wordt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Sankoh zelf was ook een held natuurlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Een mix van een geweldenaar en een clown ja. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Hij had een fenomenale pass over veertig meter. En hij had fenomenale assist over drie meter... op de spits van de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2011 Hij had een fenomenale pass over veertig meter. En hij had fenomenale assist over drie meter... op de spits van de tegenstander. Haha idd :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Kreeg net het bericht dat ik de eerste oefenwedstrijd van de FC (tegen RWE Eemsmond) in Zandeweer mag verslaan voor de Ommelander Courant. Een toetje voor mij na een geweldig voetbalseizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2011 Tof Mario! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Hij had een fenomenale pass over veertig meter. En hij had fenomenale assist over drie meter... op de spits van de tegenstander. Het leuke was ook dat soms de spits geen eens aan te pas kwam als hij tegen Sankoh moest, en sommige wedstrijden krijgt de spits er 3 van hem zelf zoals je zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Kwakman_O_ http://tv.nac.nl/29917-made-by-kees-kwakman-voorbeschouwing-volendam-nac.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 FC Groningen laat Koç terugkeren naar Eindhoven 24/06/2011 16:20 FC Eindhoven kan ook de komende twee seizoenen beschikken over Sehat Koç. De twintigjarige aanvaller keert naar het zuiden terug vanuit Groningen. FC Groningen haalde Koç in 2009 weg bij FC Eindhoven. Maar de spits, die een contract tot 2013 tekende, kon zijn draai niet vinden in Euroborg. Als oplossing werd hij afgelopen seizoen verhuurd aan SC Cambuur en FC Eindhoven. Een terugkeer naar Euroborg is van de baan. Koç is de komende twee seizoenen opnieuw te aanschouwen in het Jan Louwers Stadion. 'We zijn enorm blij dat we Serhat bij ons hebben kunnen houden', zei technisch manager Hans Smulders. 'Serhat is hier opgeleid, is hier doorgebroken en is nu echt terug op het oude nest. Wij hebben erg veel geloof in de kwaliteiten van Serhat.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 is wel beter voor hem, heeft hij in elk geval speelkansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Koc hebben we niet echt wat aan gehad, dus laat maar weggaan. Kwakman, met fm altijd wel een heldje maar weet niet of het een echte aanwinst is. Zullen we nog maar ff moeten zien. Lekker hoor Mario, ff weer naar Marlies toe?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Haha, wellicht zie ik haar. Ik toch wel de mooiste tot niet toe.. :) Niet de leukste, wel de mooiste. Zag haar van de winter nog bij basketbal trouwens, daarna niet meer gezien of gesproken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Had je een beetje alcohol op Mario?:p Altijd correct Nederlands en dan dit, moehuhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Ik beken. EDIT: Garcia verkast naar Cyprus :( Jammer, want hij kan echt wel ballen. Ik moet zeggen dat dit toch wel een aanwinst is voor de stad Groningen: De rechter dan hè. Flinke toeters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Nooooooooo Garcia weg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 `Groningen wil Krohn-Deli en Suk overnemen` (Soccernews.nl Ajax) FC Groningen wil Michael Krohn-Dehli en Suk Hyun-Jun aantrekken. De club uit Groningen heeft interesse in de Zuid-Koreaan van Ajax en de Deen van Brøndby IF. Naar verluidt wil de Trots van het Noorden de twee spelers voor de start van het nieuwe seizoen vastleggen. Suk baarde in Amsterdam opzien. Als stagiair werd hem een contract aangeboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik lees nu op de website van Dagblad van het Noorden dat ze Suk al hebben aangetrokken. http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/article6739782.ece/FC-Groningen-trekt-Koreaan-Suk-aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Suk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik lees nu op de website van Dagblad van het Noorden dat ze Suk al hebben aangetrokken. http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/article6739782.ece/FC-Groningen-trekt-Koreaan-Suk-aan Ken jij de wielrenner Martijn Wietzes? Hij komt ook uit Zuidwolde. FC roert zich wel flink op de tranfermarkt de afgelopen dagen. Vrij logisch dat ze een zo compleet mogelijke selectie willen hebben bij de start van de voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Wel allemaal ajacieden die komen. Huistra zal zich wel veel daar mee bemoeien. Toch jammer van Garcia. Huistra liet hem leuk voetballen, mja daarvoor was et ruk, op psv uit na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten