cimbomcu Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Maakte een (normale) overtreding geloof ik, maar dat stond niet goed op beeld. Stond er wel bij in de tekst. Ahaa maar ik bedoelde meer van of hij reageerde op de woorden van Bos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Werd een beetje tegengehouden door teamgenoten en zei nog wel dat Bos op moest passen. Liep niet uit de hand ofzo.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Ja haha had het al gelezen. Alleen die Henk Bos schijnt iets geroepen te hebben over de moeder van Gudelj. Denkt even stoer te kunnen doen nu hij eens in de basis stond ofzo zeker.:cab: Geloof er niks van. Daar is Bos totaal niet de jongen voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 1.54 zie je hem boos worden en bij 2.10 komt het commentaar van Neno na de wedstrijd. Verslaggever heeft het zoals je daar hoort ook gehoord. http://www.omroepbrabant.nl/?news/1867991623/NAC+wint+oefenduel+van+FC+Groningen.aspx Filmpje staat rechts bovenin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Niet netjes van Bos als het waar is natuurlijk. Vind het interview met Gudelj dan weer wel grappig dat Gudelj zegt; 'Ja hij komt net kijken'' terwijl Gudelj zelf ook nog maar een jaartje (?) een basisplaats heeft bij NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Neno staat al twee en een half seizoen in de basis nu, vorig seizoen alleen een lange blessure gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Haha ja dat vond ik ook grappig, maar als ik de berichten van de laatste dagen ook weer lees, is dat wel echt al een leider van het elftal. Er zijn zelfs 30+'ers die naar hem komen om advies te vragen over hoe ze met bepaalde dingen om moeten gaan. Geboren leider, maar ik snap dat het voor buitenstaanders een beetje vreemd over komt. En wat hierboven staat; hij is al wel wat langer prof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Geloof er niks van. Daar is Bos totaal niet de jongen voor. Als je goed luistert hoor je hem wel iets met 'je moeder' zeggen hoor. Ook wel een overtreding die nergens op slaat trouwens, maar dan nog, hij was niet eens op dat jochie. Rare en misselijke reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Haha ja dat vond ik ook grappig, maar als ik de berichten van de laatste dagen ook weer lees, is dat wel echt al een leider van het elftal. Er zijn zelfs 30+'ers die naar hem komen om advies te vragen over hoe ze met bepaalde dingen om moeten gaan. Geboren leider, maar ik snap dat het voor buitenstaanders een beetje vreemd over komt. En wat hierboven staat; hij is al wel wat langer prof. Oh dat geloof ik ook direct, vind het ook één van de weinigen die wel goed speelt bij NAC ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Och, nou nou, hij zegt; je moeder. Wat erg zeg :-D Kom op man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Hoe weet je dat hij dat zegt? Misschien zegt ie wel ik neuk je moeder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Nou, dat viel vanmiddag niet tegen. Vooral de tweede helft zag het er aardig uit, behalve het gemis van de kansen. Met ietwat meer aanvallend en opportunistisch spel kun je veel teweeg brengen. Het is echter zonde dat je twee goals gewoon vrijwillig weggeeft. Bij de eerste goal is Lindgren totaal niet in de buurt van zijn man en bij die tweede gaat niet alleen de dekking van Vd Velden fout, maar ook het, weer, miszitten van Kappelhof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 FC Groningen Ik heb om 7 uur de samenvatting gekeken en je zit echt gewoon te wachten tot de tegentreffer komt. Had gehoopt dat het beter zou gaan nu Lindgren erbij is, al zie je wel dat hij de ploeg beter maakt. Mja doodzonde dat Groningen Boymans niet gehuurd heeft, nu zit je nog een half jaar met die bolle en die maffe Uruguayaan. Dit in combinatie met die maffe Kirm die er echt helemaal niets van kan en Schet die nog geen 2% is van de Schet vorig jaar, echt een dramatische aanval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Ja, ik zit me constant weer af te vragen waarom ik nou steeds weer naar Groningen ga kijken. Blijft natuurlijk wel mijn favo club, waar ik acht jaar lang seizoenskaart heb gehad, maar van dit word ik niet bepaald vrolijk. En wat je zegt, het is wachten op die tegentreffer. Verder zei ik vanmiddag ook al tegen mijn broer dat Groningen gewoon Boymans en Falkenburg hadden moeten huren, want van de huidige aanvallers word je bijna verdrietig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 FC Groningen Ja ik kijk meestal ook de wedstrijd van Groningen live, maar dit jaar is het constant ergeren. De Leeuw en Van Dijk zijn de enige lichtpuntjes, de rest komt te kort. En ik hoop dat Bizot zich gaan bewijzen, die komt tot nu toe wel fijn over op mij. Mja gooi dan please Bos/Bakker of desnoods Zivkovic erin ipv van zo'n dwalende Kirm en Kwakman of Zeefuikje. Hier wordt niemand gelukkig van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Goede wedstrijd gister. Sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Ja heerlijk. Dat dan uitgerekend die vreselijke Kirm scoort met een geweldige actie is extra mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Idd, aan de andere kant ook wel lachen. Maar wat ik dan totaal niet snap, is de reactie van Bacuna na dat doelpunt. Walgelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Kirm had al het geluk van de wereld dat die bal erin ging, anders had Bacuna 'm levend gevild. Zo'n bal moet hij natuurlijk al tien keer afgeven tijdens zijn actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Kirm had al het geluk van de wereld dat die bal erin ging, anders had Bacuna 'm levend gevild. Zo'n bal moet hij natuurlijk al tien keer afgeven tijdens zijn actie. Dom excuus. Kirm maakt het doelpunt, dan moet hij niet dom blijven kijken dat hij die bal moest spelen en liep vervolgens chagrijnig weg. Dat kan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Zoals velen met mij eens zullen zijn: FC Groningen is drama dit seizoen. Saaie wedstrijden waar totaal geen idee achter zit. Ik heb het idee dat die Maaskant er weinig van bakt. Laat die Kirm, een vriendje uit Polen, constant spelen. Zeefuik doet het niet echt goed, maar die Teixeira...die mag wat mij betreft nooit meer spelen. Die kan gewoon GEEN 1 bal goed raken. Nu met Lindgren erbij zou ik met 4-4-2 systeem spelen. Zeefuik als aanspeelpunt en de Leeuw ernaast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Ik zal je even gaan vertellen dat we het hele seizoen al een verkapte 4-4-2 spelen, waarin De Leeuw iets meer het middenveld opzoekt met alsnog Genero als aanspeelpunt. Voor de rest heb je gelijk, al speelt Kirm wel steeds beter. Maar het probleem is dat er te weinig opties overblijven die er wil in kunnen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Die Kirm kan 't wel, het komt er alleen nog niet zo lekker uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Die Kirm moet er gewoon uit als je jonger materiaal van dezelfde kwaliteit hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Die Kirm moet er gewoon uit als je jonger materiaal van dezelfde kwaliteit hebt. Maar dat is er amper. Bacuna is pijnlijk slecht, Bos nog te licht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten