Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja haha had het al gelezen. Alleen die Henk Bos schijnt iets geroepen te hebben over de moeder van Gudelj. Denkt even stoer te kunnen doen nu hij eens in de basis stond ofzo zeker.:cab:

Geloof er niks van. Daar is Bos totaal niet de jongen voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja dat vond ik ook grappig, maar als ik de berichten van de laatste dagen ook weer lees, is dat wel echt al een leider van het elftal. Er zijn zelfs 30+'ers die naar hem komen om advies te vragen over hoe ze met bepaalde dingen om moeten gaan. Geboren leider, maar ik snap dat het voor buitenstaanders een beetje vreemd over komt.

En wat hierboven staat; hij is al wel wat langer prof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja dat vond ik ook grappig, maar als ik de berichten van de laatste dagen ook weer lees, is dat wel echt al een leider van het elftal. Er zijn zelfs 30+'ers die naar hem komen om advies te vragen over hoe ze met bepaalde dingen om moeten gaan. Geboren leider, maar ik snap dat het voor buitenstaanders een beetje vreemd over komt.

En wat hierboven staat; hij is al wel wat langer prof.

Oh dat geloof ik ook direct, vind het ook één van de weinigen die wel goed speelt bij NAC !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat viel vanmiddag niet tegen. Vooral de tweede helft zag het er aardig uit, behalve het gemis van de kansen. Met ietwat meer aanvallend en opportunistisch spel kun je veel teweeg brengen. Het is echter zonde dat je twee goals gewoon vrijwillig weggeeft. Bij de eerste goal is Lindgren totaal niet in de buurt van zijn man en bij die tweede gaat niet alleen de dekking van Vd Velden fout, maar ook het, weer, miszitten van Kappelhof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Groningen

Ik heb om 7 uur de samenvatting gekeken en je zit echt gewoon te wachten tot de tegentreffer komt. Had gehoopt dat het beter zou gaan nu Lindgren erbij is, al zie je wel dat hij de ploeg beter maakt. Mja doodzonde dat Groningen Boymans niet gehuurd heeft, nu zit je nog een half jaar met die bolle en die maffe Uruguayaan. Dit in combinatie met die maffe Kirm die er echt helemaal niets van kan en Schet die nog geen 2% is van de Schet vorig jaar, echt een dramatische aanval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik zit me constant weer af te vragen waarom ik nou steeds weer naar Groningen ga kijken. Blijft natuurlijk wel mijn favo club, waar ik acht jaar lang seizoenskaart heb gehad, maar van dit word ik niet bepaald vrolijk. En wat je zegt, het is wachten op die tegentreffer. Verder zei ik vanmiddag ook al tegen mijn broer dat Groningen gewoon Boymans en Falkenburg hadden moeten huren, want van de huidige aanvallers word je bijna verdrietig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Groningen

Ja ik kijk meestal ook de wedstrijd van Groningen live, maar dit jaar is het constant ergeren. De Leeuw en Van Dijk zijn de enige lichtpuntjes, de rest komt te kort. En ik hoop dat Bizot zich gaan bewijzen, die komt tot nu toe wel fijn over op mij. Mja gooi dan please Bos/Bakker of desnoods Zivkovic erin ipv van zo'n dwalende Kirm en Kwakman of Zeefuikje. Hier wordt niemand gelukkig van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirm had al het geluk van de wereld dat die bal erin ging, anders had Bacuna 'm levend gevild. Zo'n bal moet hij natuurlijk al tien keer afgeven tijdens zijn actie.

Dom excuus. Kirm maakt het doelpunt, dan moet hij niet dom blijven kijken dat hij die bal moest spelen en liep vervolgens chagrijnig weg. Dat kan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals velen met mij eens zullen zijn: FC Groningen is drama dit seizoen. Saaie wedstrijden waar totaal geen idee achter zit. Ik heb het idee dat die Maaskant er weinig van bakt. Laat die Kirm, een vriendje uit Polen, constant spelen. Zeefuik doet het niet echt goed, maar die Teixeira...die mag wat mij betreft nooit meer spelen. Die kan gewoon GEEN 1 bal goed raken. Nu met Lindgren erbij zou ik met 4-4-2 systeem spelen. Zeefuik als aanspeelpunt en de Leeuw ernaast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal je even gaan vertellen dat we het hele seizoen al een verkapte 4-4-2 spelen, waarin De Leeuw iets meer het middenveld opzoekt met alsnog Genero als aanspeelpunt. Voor de rest heb je gelijk, al speelt Kirm wel steeds beter. Maar het probleem is dat er te weinig opties overblijven die er wil in kunnen staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites