steijns Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Iemand een reactie? 't kan zijn dat je mijn vorige post al gelezen had, maar dat ik hem daarna nog geëdit hebt. Haibike nooit van gehoord. Even opgezocht op internet en het is Duits en volgens de forummers van fiets.nl een budgetmerk. Sensa ook overigens maar is in Nederland iets bekender. Giant is misschien wel het bekendste fietsenmerk in Nederland. Niet goedkoop maar wel erg betrouwbaar. Merida is Taiwanees en mijn persoonlijke gevoel (dat verder nergens op gebaseerd is behalve dat je het niet zo vaak ziet bij racefietsen) is niet zo goed. Met de fietskleding bedoel je waarschijnlijk AGU ipv Asu. Prima merk, erg bekend. Enige mindere ervaring die ik ermee heb ik mijn oude fietsbroek. Het merkje was er snel af en hij zat niet lekker. Wat vroeg de fietsenmaker voor die Sensa? In de meeste gevallen is er nog wel aardig wat te onderhandelen over de prijs. Vooral als het een overjarig model is.Vooral icm accessoires is er vaak nog wel het een en ander te doen. Bij mijn fietsenmaker krijg je standaard 10% korting als je geen oude fiets inruilt, daar zijn ze alleen maar blij mee namelijk. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar ik zou absoluut voor minimaal Tiagra gaan. Ga je wel een keer de heuvels in en hij schakelt niet lekker baal je er ook van. Ook is de groep kwalitatief gewoon beter en zal normaal gesproken minder mankementen gaan vertonen. Ik heb zelf een Merida rider 88. Goed fietsje om mee te beginnen, alleen loop ik tegen het "probleem" aan dat het maar sora-afgemonteerd is. Slijt snel met de kilometers die ik maak. Sora en Tiagra is eigenlijk weinig verschil tussen, als je dan kiest zou ik echt voor 105 gaan. Sensa vind ik zelf mooie fietsjes. Echter, wat wil je uitgeven? Voor bijvoorbeeld 1000 euro heb je al een mooie Carrera met Ultegra, wel 2012 model. Of WIllier Triestina Ultegra bij Salden.nl . Ik geef je één tip: spaar beter dan sora of tiagra te kopen. Zorg dat je minstens 1000 euro kan besteden (mits je het uit wil geven). Fietsenkleren: http://www.vermarcsport.be/site/ . Topkwaliteit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Jouw wieleruitrusting / fiets Ik heb in de Fiets gelezen dat de nieuwe Tiagra serie kwalitatief net zo goed is als de oude 105 en dat er wel degelijk een verschil is met de Sora. Zelf voor een 105 gekozen maar dan red je het in de meeste gevallen niet onder de 1000,-. En inmiddels weet je dat het daar met alle accessoires zeker niet bij blijft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 [MENTION=12548]Dr. Bibber[/MENTION]; Haibike leek me sowieso al niet echt iets, vind het boekje zelf al lelijk enz. Volgens mij vooral mountainbikes ofzo. Elektrische wel te verstaan. Ik had dat merk eerlijk gezegd ook wel afgeschreven al. Merida is Taiwanees/Duits volgens het boekje. Het feit dat Lampre op dit merk rond rijdt, geeft naar mijn idee toch wel aan dat het niet het slechtste merk lijkt te zijn. Al zou ik dit merk al afschreven vanwege de fietsenmaker die er mee kwam. 0,0 % geïnteresseerd om zaken te doen. Kledingmerk is idd AGU. Zal wel precies hetzelfde zijn als wat ze op hun site hebben. Hoe moet ik dit merk prijstechniek plaatsen? Goedkoop? Duur? Wat betreft de prijs van de Sensa: De fietsenmaker sprak eigenlijk alleen maar over de adviesprijs, welke overeenkomt met de adviesprijs van de fabrikant. 't is trouwens geen overiarig model. Ik verwacht dat er in principe nog wel wat afgehaald kan worden, al heb ik daar verder niets van gehoord. Wel werd ik gewezen op allerlei aanbiedingen qua kleding/schoenen waar hij momenteel vanaf leek te moeten. Een andere fietsenmaker liet al wel doorschemeren dat ze wel korting wilde geven en als ik de woorden goed begreep zou ik fiets + accessoires voor de adviesprijs van de fiets mee kunnen krijgen. Ik heb zo het idee dat ik daar iets verkeerd verstaan heb, want dat lijkt me nogal veel korting die ze je dan in een keer mee willen geven... Gaat toch al snel richting de 30-40%... Wat betreft Giant: Toevallig kreeg ik vandaag een folder (klik, gaat meteen naar enige relevante pagina) binnen. Gratis accessoires is natuurlijk wel verleidelijk, maar vraag me af in welke mate je daar boven op dan nog korting kan proberen te krijgen. En ik weet nog niet of ik wel zo'n bedrag aan een fiets wil uitgeven... Al werd niet deze serie van Giant, maar de Defy-serie aan mij getoond bij de fietsenmaker. [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Ik weet dus niet echt hoeveel km ik ga maken. Volgens mij fiets jij toch echt veel? Je doet toch ook wel eens wedstrijden enzo? In zo'n geval snap ik dat alles sneller slijt en dat een betere fiets noodzakelijk is. Ik heb niet echt het idee dat ik aan wedstrijden etc mee ga doen. Tegen mij werd in de winkel gezegd dat ik bij de goedkopere versies waarschijnlijk wel een jaar of 3 vooruit kan en dat ik dan waarschijnlijk over zou willen stappen naar een Tiagra (en als ik dus nu al redelijk wat geld zou hebben, zou ik meteen een Tiagra kunnen kopen), maar jij komt zelfs aanzetten met een 105 of zelfs Ultegra (ik neem aan dat dat weer een stap hoger is?). Hoger is geen ter sprake gekomen... Salden.nl klinkt goedkoop, maar Zuid-Limburg ligt een beetje uit de buurt. Wat dat betreft lijkt me die zaak geen optie voor mij. Valt me wel op dat er veel goedkope fietsen aangeboden worden daarzo. Het is voor mij sowieso lastig omdat de merken mij eigenlijk weinig zeggen. Nog nooit van Carrera of Willier Triestina gehoord... Ik zou die winkel voor fietskleren in gedachte houden. En de rest van de zaken die ik hier in de buurt weten, vermelden nog minder op hun website... Ik heb wel eens gehoord dat er ergens in de driehoek Roosendaal - Bergen op Zoom - Dinteloord een grote zaak zit. Ik heb zo het idee dat dit niet perse om een zaak ging die fietsen verkoopt, maar fietskleding. En Steijns heeft de zaak geraden. Die fietskledingwinkel heeft dus ook precies in het midden van genoemde driehoek een winkel :-D In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Jouw wieleruitrusting / fiets Agu zit in het midden qua prijs. Bekend merk, maar niet zo idioot duur als bijvoorbeeld Castelli. Wat betreft de Giant. Ik kan de folder niet laden maar ik kreeg toevallig ook een folder in de bus gisteren met een pagina met Giant Racefietsen erin. 80,- accessoires is zo op. Pedalen kosten al zo'n 40,- en met de bidonhouders en pomp zit je er al bijna op. Daar zou ik mijn fiets niet op uitkiezen. Zorg dat je een fietsenmaker in de buurt hebt die je vertrouwd en dat je op zijn advies af kunt gaan. Ook lekker als je met klachten terug kan als er iets mee is. Dat is toch lastiger als je hem uit de andere kant van het land hebt omdat ze daar 100,- goedkoper zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Het gaat idd om de algemene folder van Giant. Bij goedkoopste van de TCR2 krijg je km-teller erbij, bij TCR 1 km-teller en zadeltasje en bij TCR 0 ook nog eens een fietspomp. Je mag de accessoires dus niet zelf uitkiezen, dat is al voor je bepaald. De folder die ik ontvangen heb, staat dan wel de naam van een van de drie plaatselijke fietsenmakers eronder (degene die ik het meeste vertrouw op dit moment). Volgens mij kreeg ik alleen niet de TCR serie toen te zien, maar de DEFY serie. Als het goed is werkt de link nu wel in mijn vorige post, al gaat hij niet meteen naar juiste pagina toe (pagina 6-7). Ik ben ook van plan om uiteindelijk wel bij een fietsenmaker hier in de buurt uit te komen. Iets als een fiets zou ik sowieso niet snel bestellen aan de andere kant van het land. Zeker niet een eerste. Salden.nl klinkt daarom best leuk, maar is vanwege de afstand niet echt een optie voor mij. Dan zou ik nog eerder bij het genoemde 12gobiking.nl terecht komen. Om daar langs te gaan voor de aanschaf van een fiets is nog wel te doen, maar voor klachten etc. is het toch net iets te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Ik heb nog niet zo heel lang geleden een Specialized fiets gekocht, het rooie is bij mij wit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Nette fiets hoor! Vind die bovenbuis altijd erg fraai bij Specialized. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Ondertussen paar bekende gesproken die zelf een racefiets hadden en die raden me een tweedehandsfiets van +/- 500 euro aan. Weer een andere mening, wordt er niet makkelijker op zo om tot een beslissing te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Ondertussen paar bekende gesproken die zelf een racefiets hadden en die raden me een tweedehandsfiets van +/- 500 euro aan. Weer een andere mening, wordt er niet makkelijker op zo om tot een beslissing te komen. Dat zei ik volgens mij in eerste instantie ook. Voor die prijs kun je een wat oudere fiets kopen die prima is afgemonteerd. Dan kun je ook kijken of je het fietsen leuk vindt en altijd na 1 of 2 jaar een echt knappe fiets kopen. Het enige nadeel is dat je nooit weet hoe de vorige eigenaar ermee is omgegaan. Je zult iig een expert mee moeten nemen als je hem gaat kopen om te kijken hoe hij is onderhouden en hoe de tandwielen en ketting etc nog zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Dan ga ik marktplaats (of weet je betere sites?) maar eens afstruinen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Jouw wieleruitrusting / fiets MP is inderdaad goed, maar de grotere fietsenwinkels hebben vaak ook een aardig assortiment gebruikte fietsen staan. Deze worden sowieso in een goede staat geleverd. Welke maat zoek je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Als ik de tabellen op internet bekijk die een maat schatten op basis van je lengte, zou ik op 54 uitkomen. Valt me trouwens wel op dat er overal over de Shimanogroepen gesproken wordt en de meeste fietsen die ik op marktplaats bekijk, hebben opeens een heel ander merk. Is zoiets wel of niet aan te raden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Jouw wieleruitrusting / fiets Het belangrijkst is je binnenbeenlengte. Deze moet je opmeten als je op blote voeten staat tot in je lies. Aan de hand daarvan kun je je framemaat bepalen. Let erop dat je bij een sloping frame een maat groter nodig hebt. Welke andere groep kom je tegen, sram? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ja, ik had op internet al gevonden hoe je je framemaat moest bepalen aan de hand van je BBL. Ik heb mijn BBL echter nog niet opgemeten. Gebaseerd op mijn lengte wordt mijn BBL geschat op 80 cm, als ik tabellen op internet moet geloven. En dan zou ik bij een maatje 54 uitkomen. Campag nogwattes. Weet het niet meer precies. Campagnoli ofzo? 't klinkt iets Italiaans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 (bewerkt) Campagnolo is de concurrent van Shimano ja. Is ook Italiaans. Zelf vind ik het mooiste als je het merk afstelt op de fiets. Italiaanse fietsen moeten natuurlijk Campagnolo-groepen hebben, en Amerikaanse zeker Shimano. SRAM Red :< Trouwens, ik zou geen tweedehands fiets kopen, je weet nooit hoeveel km er mee is gefietst en wat er al aan gedaan is! 22 april 2014 bewerkt door steijns Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Shimano is toch Japans? Waarom moet een Amerikaanse fiets dan met Shimano? En wat is het verschil tussen de verschillende merken groepen? In eerste instantie kwam ik overal shimano tegen, maar nu opeens anderen. Wat is een beetje van vergelijkbare kwaliteit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Japans inderdaad, maar veel Amerikaanse merken hebbe dat afgemonteerd. Dit stond op internet: Hier vinden we grote verschillen, qua functie, opbouw en vormgeving. Shimano probeert de schakelkrachten laag te houden, bij Campagnolo krijg je in alle groepen een duidelijke klik. Shimanofans die daar op staan moeten geld uitgeven aan Dura -Ace. Bij Shimano schakel je op door de hele -draaibaar gemonteerde- remhandel naar binnen te duwen, bij Campagnolo doe je dat met de handel achter de rem. Bij Shimano kun je dus remmen en schakelen tegelijk, ook als je dat niet wilt. Campagnolo maakt je dat een stuk lastiger. Shimano heeft net als Campagnolo ook een handel achter de greep zitten, maar dat is hier de afschakelhandel. Dat maakt het onhandig om deze twee merken door elkaar te rijden, want je raakt altijd in de war. Campagnolo schakel je af met een drukknop aan de binnenkant van de greep. De inwendige opbouw van de grepen is ook onvergelijkbaar. Shimano kan niet uit elkaar, maar ik heb gelukkig de indruk dat 10 speed een stuk degelijker is geworden dan de rampzalige 9-speed. Campagnolo is inwendig een stuk overzichtelijker, en onderdelen zijn - op papier- ook leverbaar. Grepen zijn te reviseren, schoon te maken (cross!) en soms om te bouwen naar 9 en 8 speed. De 2007/2008 grepen met Escape zijn geheel anders opgebouwd en niet compatibel met vorige modellen. De klemveren zijn vervangen door pallen, over onderhoudbaarheid durf ik geen uitspraak te doen maar ik vrees het ergste. Een Campagnologreep kan altijd een triple schakelen, bij Shimano moet je vaak veel geld uitgeven aan een nieuwe shifter Bij Shimano lopen de shifterkabels in een grote boog van greep naar frame, bij Campagnolo zitten ze onder het stuurlint weggewerkt. Dat laatste is handig voor toerders (stuurtas) of cross, het eerste is practisch voor de mechanieker en om vast te houden in een tijdrit! De vernieuwde Dura-Ace groep heeft nu ook alle kabels onder het stuurlint. Shimano levert een met de shifters geintegreerde computer die aan de hand van de cassette en geschakelde versnelling de cadans uit kan rekenen. De sensorsteun op het wiel van de draadloze versies is echter knudde, voor de rest werkt het wel. Campagnolo heeft iets dergelijks, maar dat heb ik nog nooit in handen gehad. Maar het wordt door Cateye gemaakt, dus dat kon minder. Sram heeft een geheel eigen greep ontwikkeld met maar een schakelhandel. Met de greep naar binnen drukken schakel je een kransje, druk je verder dan kun je tot drie kransjes terugschakelen. Ik heb er nog niet mee gereden, maar op een beurs geprobeerd maakte het een goede indruk. Het mechanisme is ook simpel van opbouw, dus dat is ook niet verkeerd. Er zijn echter nog geen tripelgrepen beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Campagnolo is de concurrent van Shimano ja. Is ook Italiaans. Zelf vind ik het mooiste als je het merk afstelt op de fiets. Italiaanse fietsen moeten natuurlijk Campagnolo-groepen hebben, en Amerikaanse zeker Shimano. SRAM Red :< Trouwens, ik zou geen tweedehands fiets kopen, je weet nooit hoeveel km er mee is gefietst en wat er al aan gedaan is! Je kan aan de onderdelen makkelijk de slijtage aflezen. En als er nieuwe onderdelen opzitten maakt het dus niets uit. Daarnaast krijg je natuurlijk al een goede indruk als je een bezoekje brengt aan degene die de fiets verkoopt. Voor mensen die het fietsen willen gaan ontdekken juich ik het toe dat ze een tweedehands fiets kopen die wat beter afgemonteerd is. Als je goed rondkijkt en de tijd neemt kan dit je zo 500 euro schelen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Ik kwam net mogelijk een leuke fiets tegen op Marktplaats. Merk: Koga. Groep: Ultegra. Aluminium. Zo goed als nieuw. Diverse foto's en ik zie niet echt een beschadiging of kras ofzo. Ik denk dat het een tripple is (dat meen ik te lezen op een van de foto's, maar die tekst is niet echt scherp). Wat is zoiets in jullie ogen waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Ik kwam net mogelijk een leuke fiets tegen op Marktplaats. Merk: Koga. Groep: Ultegra. Aluminium. Zo goed als nieuw. Diverse foto's en ik zie niet echt een beschadiging of kras ofzo. Ik denk dat het een tripple is (dat meen ik te lezen op een van de foto's, maar die tekst is niet echt scherp). Wat is zoiets in jullie ogen waard? Koga is een redelijk duur merk. Ultegra afgemonteerd is natuurlijk top, wat wel de vraag is of dit alles is of misschien alleen het schakelsysteem zodat ze het label Ultegra eraan kunnen hangen. Wat is zo goed als nieuw? 5 jaar oud maar amper op gefietst of een half jaar oud? Hoeveel km is er ongeveer op gefietst? Zit er lakschade op die verder niet te zien is? Hebben de ketting en de bladen al last van slijtage? Hoe zijn de banden? Zo zijn er nog een aantal vragen te verzinnen die te maken hebben met de waarde. Het beste kun je ergens iemand vandaan toveren die er verstand van heeft en langs gaan om hem te bekijken en vooral even een rondje op te maken zodat je weet dat de geometrie geschikt is voor jou. Heb je trouwens een MP linkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Koga is een redelijk duur merk. Ultegra afgemonteerd is natuurlijk top, wat wel de vraag is of dit alles is of misschien alleen het schakelsysteem zodat ze het label Ultegra eraan kunnen hangen. Wat is zo goed als nieuw? 5 jaar oud maar amper op gefietst of een half jaar oud? Hoeveel km is er ongeveer op gefietst? Zit er lakschade op die verder niet te zien is? Hebben de ketting en de bladen al last van slijtage? Hoe zijn de banden? Zo zijn er nog een aantal vragen te verzinnen die te maken hebben met de waarde. Het beste kun je ergens iemand vandaan toveren die er verstand van heeft en langs gaan om hem te bekijken en vooral even een rondje op te maken zodat je weet dat de geometrie geschikt is voor jou. Heb je trouwens een MP linkje? O ja, linkje gaat makkelijkst. Hoef ik niet alles te typen. http://link.marktplaats.nl/m802319563 Op de foto's staat in ieder geval vaak Ultegra bij veel onderdelen en in de tekst wordt gesproken over volledig ultegra afgemonteerd. Er wordt gesproken over (zo goed als) nieuw. Geen leeftijd of aantal km vermeld (vandaar dat ik hier niets over kon vermelden). Ik zie op de foto's geen lakschade en ook lijken de ketting etc. prima (vandaar mijn opmerking dat het er prima uit lijkt te zien).. Ik zie dat er trouwens ondertussen al enkele boden zijn geplaatst, dat was een paar uur geleden nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 O ja, linkje gaat makkelijkst. Hoef ik niet alles te typen. http://link.marktplaats.nl/m802319563 Op de foto's staat in ieder geval vaak Ultegra bij veel onderdelen en in de tekst wordt gesproken over volledig ultegra afgemonteerd. Er wordt gesproken over (zo goed als) nieuw. Geen leeftijd of aantal km vermeld (vandaar dat ik hier niets over kon vermelden). Ik zie op de foto's geen lakschade en ook lijken de ketting etc. prima (vandaar mijn opmerking dat het er prima uit lijkt te zien).. Ik zie dat er trouwens ondertussen al enkele boden zijn geplaatst, dat was een paar uur geleden nog niet. Dit is volgens mij niet echt een nieuwe fiets. Misschien wel een die voor het gevoel van de verkoper zo goed als nieuw is maar gezien het uiterlijk van het frame niet. Kan in de laatste series van Koga deze fiets ook niet vinden. Over het onderhoud kan ik niet oordelen maar de tandwielen kijken in ieder geval oke. Vind wel dat de verkoper erg summier is met zijn info. Als je graag een fiets wil verkopen zet je toch zo veel mogelijk informatie erbij? In ieder geval het bouwjaar en het geschatte aantal kilometers die erop gereden zijn. Ik denk dat 700,- aan de hoge kant is voor deze fiets. Zoiets (het gaat dan puur even om de advertentie en de gegeven informatie) spreekt me dan al meer aan. http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-heren-sportfietsen-en-toerfietsen/m800039716-weinig-gebruikte-cube-agree-pro.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 De weinige informatie viel mij ook wel op. Daarom had ik zelf het idee dat er waarschijnlijk wel ergens een addertje onder het gras zou zitten. Ik heb zelf ook op de site van Koga gekeken en kon deze fiets zelf ook niets vinden. En er was niet iets van een naam, zoals in jouw voorbeeld de Cube Agree Pro. Ik heb alleen wel het idee dat die iets te groot voor mij zal zijn. Een van de fietsermakers zei wel dat waarschijnlijk 56 of zelfs 58 bij mij zou passen, maar ik ga zelf voor een 54. Ik heb namelijk het idee dat ik gewoon gemiddelde lengte benen heb. En dan kom ik op 54 uit. Ik kan me niet voorstellen dat 58 bij mij zou passen... Misschien kijken of ik deze week toch eens langs kan gaan bij een fietsenmaker om me op te laten meten ofzo, dan weet je natuurlijk net iets meer over de maat ;) Het zou me niets verbazen als de Koga uiteindelijk voor meer dan 700 euro de deur uit gaat. Ik verwacht dat er nog wel een paar gaan bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Bij zo'n fiets met weinig info op MP en je hem er toch goed uit vindt zien, zou ik gewoon eens proberen contact met de verkoper te zoeken. Kan ook te maken hebben met iemands communicatieve vaardigheden, vooral ook als iemand niet precies weet hoe je iets moet verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Lijkt op een Koga uit 2005. http://www.koga.com/nl/service/brochures/oude-brochures/2010---2001.html Vind het zelf geen verkeerde fiets, al hou ik wel van een iets meer modern frame. Wat als eerste opvalt is dat de fiets in een standaard hangt. Dat zijn pluspunten hoor. Maar zoals Vin zegt, Als je interesse hebt kun natuurlijk gewoon extra info opvragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten