Bm Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Op radio hoorde ik gister een nummer, dat blijkbaar een Engelse versie van Abel-Onderweg moest zijn ofzo, klonk wel goed en dacht ook dat ze zeiden dat het van Anouk was. Toch kan ik hem niet vinden, iemand die me kan helpen? [YOUTUBE]_sYi8R-TAZ4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Wat een kutnummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Woord omhoog Ginmans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Wat een kutnummer. Anouk hè.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Anouk hè.. Anouk is met dit album een andere weg ingeslagen dus ik vind het redelijk kortzichtig om te zeggen dat alles van anouk crap is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Dit is een lastige. Ik ben op zoek naar een nummer dat ze regelmatig draaien in de rust van een voetbalwedstrijd of basketbalwedstrijd. Het nummer zelf heeft een Duitse titel dacht ik. Het refrein, ja dit klinkt raar, gaat als volgt: tududududu tudududududududu tududu. Ja allemaal heel vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Dit is een lastige. Ik ben op zoek naar een nummer dat ze regelmatig draaien in de rust van een voetbalwedstrijd of basketbalwedstrijd. Het nummer zelf heeft een Duitse titel dacht ik. Het refrein, ja dit klinkt raar, gaat als volgt: tududududu tudududududududu tududu. Ja allemaal heel vraag. qFanCdG6UVU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Het is hem helaas niet, wel zo'n soort nummer. Zo bloed irritant, het ligt op 't puntje van m'n tong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 fA421zb_o-U ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Ze lijken allemaal erg op elkaar, nee dit is hem ook niet. In ieder geval bedankt voor het zoeken. Het nummer werd gedraaid afgelopen zondag tijdens Studio Sport. Toen zonden ze de kampioenswedstrijd van basketbal uit in Nederland, de Flames speelde dacht ik. In die rust draaide ze het nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthijs92 Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Trouwens voor de mensen met een Smartphone: download de app Shazam! Je moet je telefoon dan bij je speakers houden als er een nummer aanstaat wat je niet kent, en dan scant ie 10 seconden en geeft ie aan welk nummer het is. Hele handige app Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 soundhound is veule beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dosera Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Het is hem helaas niet, wel zo'n soort nummer. Zo bloed irritant, het ligt op 't puntje van m'n tong. Komt er zang in voor? :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dosera Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Misschien is dit 'm? :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Liquido - Narcotic? EDIT: wZ3-styXASg&feature=related Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dosera Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Liquido - Narcotic? EDIT: wZ3-styXASg&feature=related Jeugdherinneringen van toen ik nog een kleuter was! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Liquido - Narcotic? EDIT: wZ3-styXASg&feature=related word bij mij gewoon grijs gedraait. wat een nummer !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Hoe heet dit nummer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 I want to hold your hand van The Beatles(origineel dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
buma-ajax Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Origineel is van The Beatles met I Want To Hold Your Hand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Deze versie wordt gebruikt in jouw filmpje 7YQlNTtrnsc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Thy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 http://www.een.be/programmas/vlaanderen-vakantieland/ann-pira-in-verrassend-hageland Klein filmpje, op 1:04 begint een nummer waarvan ik graag zou willen weten welke dat betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Kings of Leon - Pyro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Top! Dank :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten