Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

Op radio hoorde ik gister een nummer, dat blijkbaar een Engelse versie van Abel-Onderweg moest zijn ofzo, klonk wel goed en dacht ook dat ze zeiden dat het van Anouk was. Toch kan ik hem niet vinden, iemand die me kan helpen?

[YOUTUBE]_sYi8R-TAZ4[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is een lastige. Ik ben op zoek naar een nummer dat ze regelmatig draaien in de rust van een voetbalwedstrijd of basketbalwedstrijd. Het nummer zelf heeft een Duitse titel dacht ik. Het refrein, ja dit klinkt raar, gaat als volgt: tududududu tudududududududu tududu. Ja allemaal heel vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een lastige. Ik ben op zoek naar een nummer dat ze regelmatig draaien in de rust van een voetbalwedstrijd of basketbalwedstrijd. Het nummer zelf heeft een Duitse titel dacht ik. Het refrein, ja dit klinkt raar, gaat als volgt: tududududu tudududududududu tududu. Ja allemaal heel vraag.

qFanCdG6UVU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze lijken allemaal erg op elkaar, nee dit is hem ook niet. In ieder geval bedankt voor het zoeken. Het nummer werd gedraaid afgelopen zondag tijdens Studio Sport. Toen zonden ze de kampioenswedstrijd van basketbal uit in Nederland, de Flames speelde dacht ik. In die rust draaide ze het nummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites