RickV Geplaatst 4 december 2009 Share Geplaatst 4 december 2009 Erg jammer idd:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 4 december 2009 Share Geplaatst 4 december 2009 NIET STOPPEN !!! Jij bent (na mij :oops:) de beste kit maker !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Invencible Geplaatst 4 december 2009 Share Geplaatst 4 december 2009 Jammer :(, hopelijk pak je het ooit nog eens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 5 december 2009 Share Geplaatst 5 december 2009 Erg jammer, ik waardeer je werk!(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 Heel jammer inderdaad, je bent echt een topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FM_Lesly Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 Club: Berwick Rangers Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: O2 Thuis tenue: Geel en zwart Uit tenue: Wit en Rood 3e Tenue: Oranje B.v.d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 Lesly, Izsco is tijdelijk gestopt. Maar als je wil, dan maak ik ze wel. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 december 2009 Auteur Share Geplaatst 13 december 2009 Club: Berwick Rangers Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: O2 Thuis tenue: Geel en zwart Uit tenue: Wit en Rood 3e Tenue: Oranje B.v.d Fijn dat je zo goed gelezen hebt... Ongelooflijk, het staat hier gewoon een paar posts boven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 december 2009 Auteur Share Geplaatst 20 december 2009 Kan het toch niet helemaal laten: Heey, Zou je misschien voor mij een kut van FC Eindhoven kunnen maken? Kleuren Thuis: Blauw Wit (normale kleuren) Kleuren Uit: Zwart Wit ( Normale Kleuren) Sponsor: Heiniken Shirtsponsor: Nike De vorm enzo mag je zelf weten. Als je dit zou willen doen zou ik het echt fijn vinden! Alvast Bedankt! Handzeep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 20 december 2009 Share Geplaatst 20 december 2009 Nou, ik vind ze prachtig hoor, heel mooi gedaan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 21 december 2009 Auteur Share Geplaatst 21 december 2009 Laat ik deze vakantie maar eens aangrijpen om weer eens wat kits te gaan maken. Requests zijn welkom. Houd het rustig en vraag er niet te veel te gelijk aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 nette fce kits, maar heineken erop? dat moet niet kunnen....;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Club: Fenerbahce[spoiler=FB] Style: SS'09 Merk: Adidas Sponsor: Antu[spoiler=Antu] Thuis tenue: Donkerblauw & Geel Uit tenue: Geel&Wit 3e Tenue: Wit/Geel/Turqoise/Groen (een van de vier) Kan het in 414x414 ? :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Vond je mijn versies niet mooi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 22 december 2009 Share Geplaatst 22 december 2009 Haha rune, lijkt net stoppen met roken, je begint er toch weer aan ;) Klasse! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 22 december 2009 Share Geplaatst 22 december 2009 Vond je mijn versies niet mooi? Niet echt, maar hoe meer shirts van Fener hoe beter :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 december 2009 Auteur Share Geplaatst 23 december 2009 Club: Fenerbahce[spoiler=FB] Style: SS'09 Merk: Adidas Sponsor: Antu[spoiler=Antu] Thuis tenue: Donkerblauw & Geel Uit tenue: Geel&Wit 3e Tenue: Wit/Geel/Turqoise/Groen (een van de vier) Kan het in 414x414 ? :oops: Zie 2 posts hieronder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 :clap: maar kun je het logo misschien aan de rechter kant doen :oops: ? Als je het niet meer wilt doen ofzo, hoeft het niet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 december 2009 Auteur Share Geplaatst 23 december 2009 Nasılsın abi? Het logo moet natuurlijk op het hart zitten... Komen hier in een spoiler. Die anderen zal ik dan hier ook bij zetten in de spoiler. [spoiler=fener] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Nasılsın abi? Iyim sen nasilsin ;e... (abi zeg je meestal tegen ouderen :)) Het logo moet natuurlijk op het hart zitten... Juist ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 december 2009 Auteur Share Geplaatst 23 december 2009 Iyim sen nasilsin ;e... (abi zeg je meestal tegen ouderen :)) Juist ;) Bende iyim. Kits staan erop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Bende iyim. Allah iyilik versin :) _O_ Zelfgemaakte template ? (die lichtblauwe shirt heeft een grijze streep rechts, op de achtergrond.. je hoeft het niet te weghalen...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Kunnen jullie gewoon Nederlands blijven praten? Dank jullie(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 december 2009 Auteur Share Geplaatst 24 december 2009 Naam club: Droylsden FC Logo club: http://soccerlens.com/wp-content/uploads/2007/10/droylsden-fc.jpg Sponsor: http://www.droylsdenfc.com/images/boulting.jpg Kledingmerk: http://www.droylsdenfc.com/images/macron.jpg Thuistenue: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/12/25/article-0-02E2886E000005DC-933_468x468.jpg Uittenue: Zelfde als thuis alleen dan helemaal wit Derde tenue: Zelfde als thuis alleen dan helemaal blauw @ Stanley: Het enige wat we vragen is of het goed met elkaar gaat. Verder spreek ik geen woord Turks. Maar je hebt gelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 26 december 2009 Auteur Share Geplaatst 26 december 2009 Club: Santa Cruz Futebol Clube Logo vorm: Iets zoals villareal logo Hoofdkleur: Wit Bijkleur: Rood, Zwart Plaatje wat er zeker in moet: Iets met een slang Zou je ook tenue's willen maken voor deze club.. Style: Mag je zelf weten Merk: Nike Sponsor: Samsung of Dell, wat jij t mooist vind passen bij de tenue's Thuis tenue: Rood Zwart verticaal gestreept Uit tenue: Wit, met een rood en zwarte horizontale balk 3e Tenue: Mag je zelf weten als je het een beetje bij de clubkleuren houd Alvast heel erg bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten