La Pulga Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Carriere met Barca dus nu! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Ziet er weer ouderwets goed uit Izsco! Mooi dat je weer bent begonnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 april 2014 Auteur Share Geplaatst 18 april 2014 Club: KRC Gent-Zeehaven Merk: Nike Sponsor: Port of Ghent Thuis: Zwart/Wit Uit: Volledig wit 3RD : Eigen inbreng Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 april 2014 Auteur Share Geplaatst 18 april 2014 Club: Olympique Lyonnais Merk: Adidas Sponsor: - Thuis: Traditionele kleuren, een van deze ontwerpen, het zou geweldig zijn als je ze alledrie kunt maken :<[spoiler=Thuistenue's] Uit: Zwart [spoiler=Ontwerp] 3e: Donkerblauw, of iets dergelijks. Laat je creativiteit erop los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Dat thuis- en uitshirt van KRC Gent! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nando Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 KRC gent is juist naast mijn huis en ik moet zeggen dat deze shirts veel beter zijn als die gedrochten waarin ze nu spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthijs` Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Ze zijn echt geweldig, bedankt!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Club: Colchester United Merk : Puma Sponsor: BP Thuis: Traditionele kleuren Uit : Wit met goud accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gielosje Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Dank U! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Club: Cardiff City Merk: Nike Sponsor: Huawei of Samsung Thuis: Rood met witte accenten Uit: Blauw en geel, Derde shirt: Eigen invulling! Ik ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Club: Quick Boys Merk: Adidas Sponsor: CJ Vianen (Zonder het "More than Flowers") Thuis: Dit, maar dan blauw en wit. Uit: Dit, met dezelfde kleuren. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanAZ99 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Zoals Barça kits horen te zijn!! Kan je ze niet insturen? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Going up Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 (bewerkt) Club: Chaddlewood Miners (12e divisie Engeland - Plymouth and West Devon Combination Football League) Merk : Nike Sponsor: Eigen keuze Thuis: Rood met goud Uit : Wit met goud accenten 3rd: Zwart met goud Een logo heb ik aangevraagd bij de requests. Misschien kan jij er al een maken? 22 april 2014 bewerkt door Going up Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 april 2014 Auteur Share Geplaatst 22 april 2014 Club: Colchester United Merk : Puma Sponsor: BP Thuis: Traditionele kleuren Uit : Wit met goud accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 _O_ Top man bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Club: CA Bastia Merk : Le Coq Sportif Sponsor: Renault Thuis: Zwart, maar veel witten accenten. Uit : Wit 3e: Rood [spoiler=Logo Bastia] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Club: Manchester United. Zou je dit logo kunnen verwerken zoals Nederland dit op het moment ook heeft gedaan zoals hier. Dus alleen het duiveltje. Merk: Nike Sponsor: Aon Thuis: Traditioneel rood, graag in een retro stijl. Uit: Blauw met accenten. Iets als dit alleen dan een iets donkere/lichtere kleur blauw zodat het niet extreem opvalt. Mag een modern shirt alleen wel het logo retro terug laten komen. Third: Wit met een goud-groene baan, graag in een retro stijl CL: Goud-groen. Graag een retro stijl. Extra: Deze kits vraag ik aan voor mijn novelle en zoals je het wel vaker voor me hebt gedaan zou ik ook graag een back willen met rugnummers. Voor het thuisshirt graag #26 Kagawa, uit #19 Welbeck, third #17 Zaha en Cl #10 Rooney In ieder geval bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PECZWOLLUH Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Nice kits hiero! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 april 2014 Auteur Share Geplaatst 24 april 2014 Club: Manchester United. Zou je dit logo kunnen verwerken zoals Nederland dit op het moment ook heeft gedaan zoals hier. Dus alleen het duiveltje. Merk: Nike Sponsor: Aon Thuis: Traditioneel rood, graag in een retro stijl. Uit: Blauw met accenten. Iets als dit alleen dan een iets donkere/lichtere kleur blauw zodat het niet extreem opvalt. Mag een modern shirt alleen wel het logo retro terug laten komen. Third: Wit met een goud-groene baan, graag in een retro stijl CL: Goud-groen. Graag een retro stijl. Extra: Deze kits vraag ik aan voor mijn novelle en zoals je het wel vaker voor me hebt gedaan zou ik ook graag een back willen met rugnummers. Voor het thuisshirt graag #26 Kagawa, uit #19 Welbeck, third #17 Zaha en Cl #10 Rooney In ieder geval bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Amazing!:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Rune, wat ben jij een ontzettende held _O_ Wat een ontzettend gave kits, hartstikke bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Club: Cardiff City Merk: Nike Sponsor: Samsung Thuis: Rood met witte accenten Uit: Blauw en geel, Derde shirt: Eigen invulling! Ik ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barend. Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Jongen, Rune, die shirts van Man U zijn echt niet normaal meer. Wauw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Ik ben geen Barcelona fan maar dat 3e shirt zou ik meteen kopen. Wat een heldentenue! _O_ _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 april 2014 Auteur Share Geplaatst 25 april 2014 Club: Cardiff City Merk: Nike Sponsor: Samsung Thuis: Rood met witte accenten Uit: Blauw en geel, Derde shirt: Eigen invulling! Ik ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten