Tourie Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Heerlijke shirts! Ik kan je wederom niet genoeg bedanken! Hier de volgende, voor als je tijd vindt: Teamlogo: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tennessee_Titans_logo.svg Teamshirts: http://en.wikipedia.org/wiki/File:AFCS-Uniform-TEN.PNG Voor de rest blijft alles aan de request hetzelfde :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Wauw, die zijn nog mooier dan hoe ik ze in me hoofd had _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gielosje Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Club: Brøndby IF Merk: Adidas Sponsor: Maersk Thuis: Geel (met blauwe accenten) Uit: Wit (met blauwe accenten) Derde: Donkerblauw (met gele accenten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Club: AS Roma Merk: Kappa Sponsor: Stone Island Thuis: Tradioneel Uit: Wit (met zwarte accenten) Derde: Zwart (met gele accenten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Club: DFK Ajax Merk: Adidas Sponsor: Carlsberg Thuis: Traditionele Ajax shirt Uit: Zwart met roze accenten Third: Bordeaux rood/bruinachtig met gele mouwen. En als het kan ook een Logo ervoor gemaakt worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Club: Sparta Rotterdam Merk: Adidas of Nike, doe wat jij het mooiste vind. ;) Sponsor: Managers United Thuis: Traditioneel - Rood-wit gestreept Uit: Donker - erg donker - blauw met lime accenten Third: Eigen keuze. Ik weet dat je er toch wat moois van kunt maken. Het liefst zou ik willen dat het iets weg heeft van de middeleeuwen, omdat het de alleroudste Nederlandse club is, maar die keus is aan jou. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2013 Club: PSV Eindhoven Merk: Nike Thuis: De nieuwe van nu maar dan net iets anders. Uit: De nieuwe van nu maar dan net iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 (bewerkt) _O_ Wauwwauwwauwwauwwauw :< 14 juli 2013 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2013 Club : Az alkmaar Merk : wat je het leukste lijkt. Sponser : Afas software ( zou je de sponser er speciaal in kunnen verwerken? ) Net een Game begonnen bij AZ en die truitjes zijn naar mijn mening echt niet mooi, jij kan betere maken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nando Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Veel beter als de originele _O_ bedankt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2013 Zou je hier een derde shirt bij kunnen maken in het zwart met rood-witte accenten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Super! ziet er goed uit! Opnieuw bedankt voor je geweldige werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2013 Club: MVV Maastricht Merk: Masita Sponsor: Maastricht Airlines Thuis: Wit-rood-wit (traditioneel) Uit: Zwart met rode en witte accenten Derde: Wit met donkerblauwe accenten Extra: Ster erin verwerken (klik), maar ik wil het niet zo opvallend Verder doen wat je altijd doet! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Lekker hoor, hartstikke bedankt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
annovos Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Club: PSV Merk: Nike Sponsor: Philips Thuis: Echte Uit: Echte Derde: Wit met rood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2013 Heerlijke shirts! Ik kan je wederom niet genoeg bedanken! Hier de volgende, voor als je tijd vindt: Teamlogo: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tennessee_Titans_logo.svg Teamshirts: http://en.wikipedia.org/wiki/File:AFCS-Uniform-TEN.PNG Voor de rest blijft alles aan de request hetzelfde :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 18 juli 2013 Share Geplaatst 18 juli 2013 Heerlijke set Izsco! Echt waar, van harte bedankt! Ik vertrek nu op kamp, dus tijdelijk geen requests van mijn kant. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonas. Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Club: Lierse Merk: Lotto Sponsor: Telenet Thuis: Zoals dit (maar dan met Geel en wit) http://s1213.photobucket.com/user/izsco/media/Izsco/Man%20Utd/Thuiscopy_zps7f20fa98.png.html Uit: Zwart met gele accenten Derde: Zalmroze met roze accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2013 Club: Brøndby IF Merk: Adidas Sponsor: Maersk Thuis: Geel (met blauwe accenten) Uit: Wit (met blauwe accenten) Derde: Donkerblauw (met gele accenten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gielosje Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Bedankt wederom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2013 Club: AS Roma Merk: Kappa Sponsor: Stone Island Thuis: Tradioneel Uit: Wit (met zwarte accenten) Derde: Zwart (met gele accenten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ibinho Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Club: Sporting Portugal Merk: Nike Sponsor: Unicef Thuis: Groen met witte tinten Uit: Wit met groene accenten Derde: Villarealgeel en eigen mix.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Wauw thanx mate! Zien er weer gelikt uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul Boskamp Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Lang geen reactie geplaatst maar blijft super! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovabe35 Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Izsco is een held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten