Jezzedw Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Lekkere weer hoor Rune.. Je blijft beter worden. Al denk ik iedere keer dat het niet meer kan ghehe.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Club: Lazio Roma Merk: Adidas Sponsor: San Pellegrino Thuis: Geheel blauw, iets donkerder blauw als irl: Deze kleur ongeveer. Witte klaar, verder geheel effen shirt met witte 'River-Plate' streep. Uit: Exacte kopie van het thuishirt, enkel dan de kleuren andersom, shirt dus wit, kraag en streep blauw. Third: Ook weer een exacte kopie van thuisshirt, enkel een grijs shirt (niet te donker) met zwarte streep en kraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 geniaal logo van die Cosa Nostra rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2011 Zou je voor mij het huidige oranje shirt kunnen maken met daar op de achter kant de Haan met het nummer 7? Ik zou graag een voorkant en een achter kant willen! Super bedankt alvast Heb geduld als je een request plaatst. Club: Lazio Roma Merk: Adidas Sponsor: San Pellegrino Thuis: Geheel blauw, iets donkerder blauw als irl: Deze kleur ongeveer. Witte klaar, verder geheel effen shirt met witte 'River-Plate' streep. Uit: Exacte kopie van het thuishirt, enkel dan de kleuren andersom, shirt dus wit, kraag en streep blauw. Third: Ook weer een exacte kopie van thuisshirt, enkel een grijs shirt (niet te donker) met zwarte streep en kraag. Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 nice kits vind het van sebas alleen beetje gek dat hij hem hier vraagt dit kan inprincipe elke kits maker drie x zelfde template. Voor kleuren snap ik het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Club: Spakenburg Merk: Adidas Sponsor: geen Thuis: Blauw wit gestreept zoals het huidige thuisshirt eruit ziet Uit: eigen keuze Third: eigen keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 kits Thanks! :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2011 Club: Spakenburg Merk: Adidas Sponsor: geen Thuis: Blauw wit gestreept zoals het huidige thuisshirt eruit ziet Uit: eigen keuze Third: eigen keuze Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Bedankt voor de schitterend kits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
svendehaan90 Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Super bedankt! Grote respect! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Club: Sutton United Merk: Nike Sponsor: Jack Daniel's (dit logo gebruiken s.v.p.) Thuis tenue: Geel met zwarte accenten Uit tenue: Wit met zwarte accenten Third hoeft niet, alvast bedankt! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 nice kits vind het van sebas alleen beetje gek dat hij hem hier vraagt dit kan inprincipe elke kits maker drie x zelfde template. Voor kleuren snap ik het Dat is de request he, drie dezelfde shirts. Lezen is lastig af en toe. Rune; echt prachtige pareltjes zie ik af en toe weer voorbij komen hoor. Ga zo door (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rubenajax Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Dat is de request he, drie dezelfde shirts. Lezen is lastig af en toe. Blijkbaar is lezen voor jou ook erg lastig. Jokerstars geeft aan elke kitmaker wel deze request kan maken, omdat het drie keer dezelfde template bevat (ben het daar overigens niet mee eens), maar je opmerking slaat nergens op want zijn comment is gericht naar de requester en niet naar Izsco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 ok grapje. je hebt gelijk ;) lezen is idd lastig ghehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opper Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Club: Reliance Luxemburg (graag ook een logo) Merk: Adidas Sponsor: Reliance http://www.psfocus.nl/_images/logo/reliance-logo2.jpg Thuis tenue: Reliance lichtblauw met Reliance rode accenten Uit tenue: Oranje wit groen zoals de vlag van India Derde tenue: Goud met zwarte accenten Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt. Alvast heel hartelijk dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Logo: Club: Manchester City Type: Wat het mooiste is Kleuren: Oranje-Zwart/Rood-Wit-Blauw Kits: Stijl: SS'09-11 Club: Manchester City Merk: Quick Sponsor: ABN AMRO (Gewoon horizontaal graag) Thuis: Oranje met zwarte accenten Uit: Wit met rode en blauwe accenten Derde: Zwart met oranje accenten Extra: Graag op de eerste 2 kit een EPL-badge en op de derde een CL-badge. Iedereen zal wel denken van 'WTF?!', maar dat komt door mijn speciale idee :) Alvast héél erg bedankt Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Jij vraagt ook bij iedereen kits aan ofnie.:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Jij vraagt ook bij iedereen kits aan ofnie.:P Ja maar dit is voor mijn speciale idee, en daar heb ik prachtkits en een prachtlogo voor nodig. Izsco is daar de juiste persoon voor. Hopelijk wordt dit een lange game en de laatste request voor komende maanden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2011 Club: Sutton United Merk: Nike Sponsor: Jack Daniel's (dit logo gebruiken s.v.p.) Thuis tenue: Geel met zwarte accenten Uit tenue: Wit met zwarte accenten Third hoeft niet, alvast bedankt! :) Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Mooie kits, bedankt! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Club: RC Genk Merk: Nike Sponsor: Team Vieze Thuis tenue: Blauw met witte accenten Uit tenue: Zwart met witte accenten Alvast bedankt.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Beter deed je Patta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Club: RC Genk Merk: Nike Sponsor: Patta Thuis tenue: Blauw met witte accenten Uit tenue: Zwart met witte accenten Alvast bedankt.;) Beter deed je Patta Ja is cool, wel chill logo ja. Zo is die goed Izsco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bas_J Geplaatst 18 juni 2011 Share Geplaatst 18 juni 2011 Inmiddels ben ik al heel veel seizoenen verder en wil ik vragen of je mijn Evian weer in een vernieuwd jasje wil steken Club: Evian TG Merk: Nike Sponsor: Diesel (graag alleen de tekst,niet de rode vlakken) http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.gpnow.com/wp-content/uploads/2011/01/Diesel-sponsor-Ducati-400x250.jpg&imgrefurl=http://gpnow.com/motogp/1874/ducati-to-be-sponsored-by-diesel/&usg=__gasXsMF3JRw3hauboHVTvNNXXGg=&h=250&w=400&sz=24&hl=nl&start=0&sig2=IXZ3Xn9cLywgx2PX0kVXWA&zoom=1&tbnid=mqbqXFBAAyAimM:&tbnh=104&tbnw=167&ei=k2j8Tc3wFJCbOpvPoLsE&prev=/search%3Fq%3Dsponsor%2Bdiesel%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1920%26bih%3D936%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=274&vpy=89&dur=613&hovh=177&hovw=284&tx=158&ty=97&page=1&ndsp=67&ved=1t:429,r:1,s:0&biw=1920&bih=936 Thuis tenue: Roze met blauwe accenten verzin iets moois Uit tenue: Blauw met roze accenten in de stijl van: http://img580.imageshack.us/img580/8353/thuiscopy.png Derde: Zwart met roze accenten in de stijl van: http://i51.tinypic.com/281a7fs.jpg Als het kan wil ik ze heel graag in een retro stijl hebben! Wanneer de gevraagde stijlen niet in retro kunnen, knutsel wat moois in elkaar :D! Bedankt alvast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2011 Club: Reliance Luxemburg (graag ook een logo) Merk: Adidas Sponsor: Reliance http://www.psfocus.nl/_images/logo/reliance-logo2.jpg Thuis tenue: Reliance lichtblauw met Reliance rode accenten Uit tenue: Oranje wit groen zoals de vlag van India Derde tenue: Goud met zwarte accenten Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt. Alvast heel hartelijk dank! Heb geduld als je een request plaatst. Logo: Club: Manchester City Type: Wat het mooiste is Kleuren: Oranje-Zwart/Rood-Wit-Blauw Kits: Stijl: SS'09-11 Club: Manchester City Merk: Quick Sponsor: ABN AMRO (Gewoon horizontaal graag) Thuis: Oranje met zwarte accenten Uit: Wit met rode en blauwe accenten Derde: Zwart met oranje accenten Extra: Graag op de eerste 2 kit een EPL-badge en op de derde een CL-badge. Iedereen zal wel denken van 'WTF?!', maar dat komt door mijn speciale idee :) Alvast héél erg bedankt Rune! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten