lars10 Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Je maakt dus ook logo's, als je zin en tijd hebt zou ik graag een logo zien van. Tolkamerse Boys, kleuren zijn Rood/Zwart opgericht in 2011 bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 april 2011 Auteur Share Geplaatst 11 april 2011 Stijl: SS'09-11 Club: Atletico Madrid Merk: Spaans merk (als die er niet is dan eigen keuze) Sponsor: Iberia Airlines Thuis: Traditioneel Rood-Wit gestreept Uit: Paars met zwarte accenten Derde: één helft wit, één helft blauw (zoals Blackburn Rovers) Alvast bedankt! Heb geduld als je een request plaatst. Stijl : SS'09-11 Club : VV SHO Logo: [spoiler=Logo] Sponsor : Kledingmerk : Errea Thuis : Wit met een Zwarte V [spoiler=Thuisshirt] Uit : Eigen keus Third: Eigen keus Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Vette kits man! Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 april 2011 Auteur Share Geplaatst 11 april 2011 Je maakt dus ook logo's, als je zin en tijd hebt zou ik graag een logo zien van. Tolkamerse Boys, kleuren zijn Rood/Zwart opgericht in 2011 bedankt! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Izsco, ik weet niet zeker of je mijne hebt gezien? Maakt niet uit als je hem (voorlopig) hebt overgeslagen maar ik wou het even checken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 april 2011 Auteur Share Geplaatst 11 april 2011 Edit: Sorry dat je nu alweer 'gestoord' wordt in je Kits topic met een logo request, maar ik ben momenteel in de Cookeilanden aan het coachen en zou het fijn vinden als mijn eigen clublogo iig in FM zit. Aangezien er maar 1 foto op google te vinden is waarop te zien is hoe dat logo eruit ziet, heb ik hier wat versies: De tekst van boven naar beneden is NSC en horizontaal staat Nikao Sokattak. [spoiler=3 voorbeeldjes] Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 je logo's zijn echt vet Izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lars10 Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Izsco je bent een held! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Stijl: SS'09-11 Club: NEC Merk: Jako Sponsor: Rabobank Thuis: Traditioneel Uit: Zwart met witte accenten Derde: Eigen ontwerp ;) Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Thaaaanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 . Heb geduld als je een request plaatst. Thanks_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Stijl: SS'09-11 Club: Napoli Merk: Adidas Sponsor: Provincia di Napoli Thuis: Lichtblauw met wit (wel graag met kraagje) Uit: Donkerblauw met lichtblauw en witte lijn door het midden Derde: Paars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Heerlijke kits nog steeds! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Hee Iszco, zou je voor mij ook een logo kunnen ontwerpen :) ? Clubnaam: FC Goldenboys Jaar: 2011 Clubkleuren: Voornamelijk goud, met zwarte accenten. Als je hiermee een logo zou kunnen maken zou dat echt top zijn! Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Stijl: SS'09-11 Club: East Fife http://www.scottishfootballleague.com/docs/009__001__club_crests__East_Fife__1276179370_standard.jpg Merk: Nike Sponsor: Fife Council http://www.positivecoachingscotland.com/images/partners/Fife_Council.gif Thuis: Zwart met geel Uit: Donkergroen met bordeauxrood Derde: Rood met wit Alvast bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 april 2011 Auteur Share Geplaatst 14 april 2011 Stijl: SS'09-11 Club: NEC Merk: Jako Sponsor: Rabobank Thuis: Traditioneel Uit: Zwart met witte accenten Derde: Eigen ontwerp ;) Alvast bedankt! Je hebt meerdere requests gedaan voor NEC. Ik houd me aanbevolen voor unieke requests. Stijl: SS'09-11 Club: Napoli Merk: Adidas Sponsor: Provincia di Napoli Thuis: Lichtblauw met wit (wel graag met kraagje) Uit: Donkerblauw met lichtblauw en witte lijn door het midden Derde: Paars Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Mooie kits weer hoor! _O_ :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 :love: Zegt wel voldoende denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Heerlijke kits Rune _O_! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Napoli is hardd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulrq77 Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Club: PSV Eindhoven Sponsor: Nike Merk: Verras me maar met alles, zolang het maar nike is:) Thuis: - Uit: - Third: - Extra:graag het cl logo op de zeikant van de shirts edit: ik heb het ook al aan een ander topiceigenaar gevraagd, maar toen zag ik dat hij het niet meer maakt, dus vandaar hier:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Wauw. Je kits zijn nog steeds prachtig en van een uitzonderlijk hoog niveau! Ook je logo's zijn erg mooi, goed bezig dus! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Een unieke dan maar? Stijl: SS'09-11 Club: FC Twente Merk: Burrda Sponsor: Samsung Thuis: Traditioneel rood Uit: Donkerblauw Derde: Eigen ontwerp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Nog maar eens een requestje van mijn kant :) Stijl: SS'09-11 Club: FC Zürich Merk: Nike Sponsor: Saxo Bank Thuis: Lichtblauw, zoals bij de Napoli-kits op de vorige pagina. Uit: Donkerblauw, zoals bij de Napoli-kits op de vorige pagina. Mag best een gewaagde of opvallende creatie zijn. Ben benieuwd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 april 2011 Auteur Share Geplaatst 20 april 2011 Hee Iszco, zou je voor mij ook een logo kunnen ontwerpen :) ? Clubnaam: FC Goldenboys Jaar: 2011 Clubkleuren: Voornamelijk goud, met zwarte accenten. Als je hiermee een logo zou kunnen maken zou dat echt top zijn! Alvast bedankt. Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten