jazou Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 [MENTION=3960]jazou[/MENTION]; NEXT: - Ik maak geen dubbelrequests Wederom prachtig! Tack så mycket :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2015 Club: Holland Sport Merk: Nike Sponsor: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a0/KPN_logo.svg/220px-KPN_logo.svg.png Logo: http://s12.postimg.org/8xcc43yil/hollandsport.png Thuis: http://dehaagsevoetbalhistorie.nl/wp-content/uploads/Holland-Sport-groenwit-kopie.jpg Logo het liefst apart, zodat ik deze ook in de game kan gebruiken, weet niet of het makkelijk is om dat groene stuk er uit te knippen, maar in ieder geval alvast bedankt , mag ook een nieuw logo naar eigen inzicht worden(y) [MENTION=25998]Steinbolt[/MENTION]; NEXT: Pitaja FC Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steinbolt Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Mijn dank is groot! Ziet er weer strak uit! [MENTION=9120]Izsco[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2015 (bewerkt) Hey Rune! Ik heb zo denk ik best een leuke request voor je, maar ik weet niet of je er zin/tijd in en voor hebt. Ik wil een eigen voetbalclub beginnen voor FM15 en de naam Pitaja FC. Ik weet niet of je de Pitaja kent, het staat in Nederland ook bekend onder de naam Dragom Fruit. Oftewel, het heerlijkste dat er is. Logo: Ik hoop dat je iets origineels weet te maken van het Drakenfruit. Als je 't af hebt zou je dan voor mij de psd op willen slaan? Het liefst zie ik de fruitsoort erin verwerkt maar jk weet niet of dat lukt. De naam Pitaja FC kun je erin verwerken, maar is geen vereiste. Thuisshirt: De roze kleur van de Pitaja. Met witte accenten. Uitshirt: Wit met de roze accenten. Derde: vertrouw ik op je originaliteit Sponsor: Mag je ook zelf bepalen als je wat weet. De Pitaja zelf komt uit Puntarenas, Costa Rica. Misschien kun je hier wat mee. Anders mag je ook Managers United/Izsco Kits gebruiken. Merk: Het liefst Nike. Ook hierbij zou ik graag de .psd ontvangen en toestemming krijgen om er een novelle mee te maken waarbij de credits hiervoor zeker naar jou gaan. Doe het alleen als je wilt en als je tijd hebt en doe rustig aan! (Y) [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; NEXT: - Ik maak geen dubbelrequests 14 augustus 2015 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Jeetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Memphis. Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Wat een heerlijke kits :< Hee [MENTION=9120]Izsco[/MENTION]; Zou graag shirts willen van Austra Wien: Thuisshirt: Paars met witte accenten. Uitshirt: Wit met zwarte accenten. 3rd shirt: Zwart met witte accenten. Hoop dat je in alle 3 de tenue's een beetje creativiteit wil tonen. Hou wel van de nieuwe generatie's shirts. Sponsor: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/ec/Austrian_Airlines_Logo.svg/1280px-Austrian_Airlines_Logo.svg.png Merk: Nike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Je bent en blijft een baas. Bedankt man! Ook voor de pm's! (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jazou Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Club: Nyva Ternopil Merk: JOMA Sponsor: - Thuis: Groen (zoals hier) Uit: Het lelijkste geel wat je hebt. Een beetje vaal geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Club: Orlando City Merk: Als het maar geen Adidas is Sponsor: Orlando International Airport Thuis: Paars met witte accenten Uit: Wit met paars en rode accenten Derde: Roze met wit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2015 Club: Orlando City Merk: Als het maar geen Adidas is Sponsor: Orlando International Airport Thuis: Paars met witte accenten Uit: Wit met paars en rode accenten Derde: Roze met wit [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; NEXT: Nyva Ternopil Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Wauw da's snel zeg! En mooi! Thanks Izsco. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 september 2015 Auteur Share Geplaatst 2 september 2015 Club: Nyva Ternopil Merk: JOMA Sponsor: - Thuis: Groen (zoals hier) Uit: Het lelijkste geel wat je hebt. Een beetje vaal geel. [MENTION=3960]jazou[/MENTION]; NEXT : - Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 september 2015 Auteur Share Geplaatst 2 september 2015 NEXT : - Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Beste [MENTION=9120]Izsco[/MENTION];, Zou ik je mogen vragen om voor mij een nieuwe logo te ontwerpen voor AFC, met daarbij horende kits? Club: AFC momenteel is dit het logo: (Huidige AFC logo) Dit lijkt op 2 logo's in elkaar. Zou je voor mij een ronde logo kunnen maken, met de kleuren rood, wit en zwart met het volgende wapen erin verwerkt. Graag zou ik ook de letters AFC en/of Amsterdamsche Football Club terug zien komen, maar dit laat ik aan jou kwaliteiten en smaak over. Merk: Adidas Sponsor: ABN Amro (verwerking mag je zelf bepalen verticaal/horizontaal) Wat betreft de kits geef ik alleen de kleuren aan, de stijlen mag jezelf bepalen. Thuis: Rood met zwarte accenten en het logo zowel groot als klein verwerkt (Voorbeeld verwerking logo) Uit: Wit met rode accenten. Third: Zwart met rode accenten Alvast bedankt voor je tijd en de moeite. @De kits van Barcelona, wat een prachtige kits. Zo zouden ze irl ook moeten horen zonder sponser namelijk. Ga zo door_O_ 2 september 2015 bewerkt door RFA Kits Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jazou Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 [MENTION=3960]jazou[/MENTION]; NEXT : - Ik maak geen dubbelrequests Topper!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Club: Torino Merk: Maakt niks uit Sponsor: Ferrari Thuis: Traditioneel Uit: Wit met rode accenten Third: Laat ik je helemaal vrij in. Alvast bedankt en succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 september 2015 Auteur Share Geplaatst 5 september 2015 Beste [MENTION=9120]Izsco[/MENTION];, Zou ik je mogen vragen om voor mij een nieuwe logo te ontwerpen voor AFC, met daarbij horende kits? Club: AFC momenteel is dit het logo: (Huidige AFC logo) Dit lijkt op 2 logo's in elkaar. Zou je voor mij een ronde logo kunnen maken, met de kleuren rood, wit en zwart met het volgende wapen erin verwerkt. Graag zou ik ook de letters AFC en/of Amsterdamsche Football Club terug zien komen, maar dit laat ik aan jou kwaliteiten en smaak over. Merk: Adidas Sponsor: ABN Amro (verwerking mag je zelf bepalen verticaal/horizontaal) Wat betreft de kits geef ik alleen de kleuren aan, de stijlen mag jezelf bepalen. Thuis: Rood met zwarte accenten en het logo zowel groot als klein verwerkt (Voorbeeld verwerking logo) Uit: Wit met rode accenten. Third: Zwart met rode accenten Alvast bedankt voor je tijd en de moeite. @De kits van Barcelona, wat een prachtige kits. Zo zouden ze irl ook moeten horen zonder sponser namelijk. Ga zo door_O_ [spoiler=logo's] NEXT: Torino Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kocaer7 Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Club: Weston-super-Mare Merk: Nike Sponsor: Arqiva Thuis: Wit met grijs accenten. Uit: Zwart met blauw en witte accenten. Derde: - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 [spoiler=logo's] NEXT: Torino Ik maak geen dubbelrequests Je bent een held [MENTION=9120]Izsco[/MENTION];, bedankt voor de logo en de kits_O__O__O_:clap:!! Hele klein vraagje nog, ik maak gebruik van de Metallic logo pack. Op de logo's zit er dan een soort van extra glans (zie voorbeeld oud logo): Kan dat bij de gemaakte logo ook alsnog, alleen wanneer dit niet teveel moeite kost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ppflanel Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Club: SpVgg Unterhaching Merk: Puma Thuisshirt: Rood met witte accenten Uitshirt: eigen inbreng 3e shirt: eigen inbreng Sponsor: http://slamxhype.com/wp-content/uploads/2014/07/THE_HUNDREDS_FEATURE.png Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Damn Rune.... Barça uit..... : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 september 2015 Auteur Share Geplaatst 13 september 2015 Club: Torino Merk: Maakt niks uit Sponsor: Ferrari Thuis: Traditioneel Uit: Wit met rode accenten Third: Laat ik je helemaal vrij in. Alvast bedankt en succes! NEXT : Weston-super-Mare Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 NEXT : - Ik maak geen dubbelrequests Heel heavy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 NEXT : Weston-super-Mare Ik maak geen dubbelrequests Heerlijk setje man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Club: vv DOVO Merk: Adidas Thuisshirt: Rood met wit accenten. Adidas strepen wit is bijv. Al goed. Uitshirt: lekker vrolijk shirt, eigen inbreng 3e shirt: zwart, met een klein beetje rood Sponser: Samsung Alvast bedankt! ;) Edit: Het is voor FM14, denk dat het niet veel uitmaakt maar ff voor de zekerheid meld ik het erbij (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten