Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Club: Holland Sport

Merk: Nike

Sponsor: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a0/KPN_logo.svg/220px-KPN_logo.svg.png

Logo: http://s12.postimg.org/8xcc43yil/hollandsport.png

Thuis: http://dehaagsevoetbalhistorie.nl/wp-content/uploads/Holland-Sport-groenwit-kopie.jpg

Logo het liefst apart, zodat ik deze ook in de game kan gebruiken, weet niet of het makkelijk is om dat groene stuk er uit te knippen, maar in ieder geval

alvast bedankt , mag ook een nieuw logo naar eigen inzicht worden(y)

[MENTION=25998]Steinbolt[/MENTION];

Logo%20copy_zpsepjv4na6.pngThuis%20copy_zpsc1k13fw1.pngUit_zpskkeuzw1e.pngKits7copy_zpse59293a4.png

Lijn7copy_zps0483d8f5.png

NEXT: Pitaja FC

Ik maak geen dubbelrequests

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Rune! Ik heb zo denk ik best een leuke request voor je, maar ik weet niet of je er zin/tijd in en voor hebt. Ik wil een eigen voetbalclub beginnen voor FM15 en de naam Pitaja FC.

Ik weet niet of je de Pitaja kent, het staat in Nederland ook bekend onder de naam Dragom Fruit. Oftewel, het heerlijkste dat er is.

Logo: Ik hoop dat je iets origineels weet te maken van het Drakenfruit. Als je 't af hebt zou je dan voor mij de psd op willen slaan? Het liefst zie ik de fruitsoort erin verwerkt maar jk weet niet of dat lukt. De naam Pitaja FC kun je erin verwerken, maar is geen vereiste.

Thuisshirt: De roze kleur van de Pitaja. Met witte accenten.

Uitshirt: Wit met de roze accenten.

Derde: vertrouw ik op je originaliteit

Sponsor: Mag je ook zelf bepalen als je wat weet. De Pitaja zelf komt uit Puntarenas, Costa Rica. Misschien kun je hier wat mee. Anders mag je ook Managers United/Izsco Kits gebruiken.

Merk: Het liefst Nike.

Ook hierbij zou ik graag de .psd ontvangen en toestemming krijgen om er een novelle mee te maken waarbij de credits hiervoor zeker naar jou gaan.

Doe het alleen als je wilt en als je tijd hebt en doe rustig aan! (Y)

[MENTION=28109].Nick[/MENTION];

Logo2%20copy_zpsba3ivvck.pngThuis%20copy_zpsal60u5ln.pngUit%20copy_zpsvbc6hlj4.pngThird%20copy_zpstdy9bqqm.pngKits7copy_zpse59293a4.png

NEXT: -

bewerkt door Izsco
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke kits :<

Hee [MENTION=9120]Izsco[/MENTION];

Zou graag shirts willen van Austra Wien:

Thuisshirt: Paars met witte accenten.

Uitshirt: Wit met zwarte accenten.

3rd shirt: Zwart met witte accenten.

Hoop dat je in alle 3 de tenue's een beetje creativiteit wil tonen.

Hou wel van de nieuwe generatie's shirts.

Sponsor: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/ec/Austrian_Airlines_Logo.svg/1280px-Austrian_Airlines_Logo.svg.png

Merk: Nike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste [MENTION=9120]Izsco[/MENTION];,

Zou ik je mogen vragen om voor mij een nieuwe logo te ontwerpen voor AFC, met daarbij horende kits?

Club: AFC momenteel is dit het logo: (Huidige AFC logo) Dit lijkt op 2 logo's in elkaar.

Zou je voor mij een ronde logo kunnen maken, met de kleuren rood, wit en zwart met het volgende wapen erin verwerkt. Graag zou ik ook de letters AFC en/of Amsterdamsche Football Club terug zien komen, maar dit laat ik aan jou kwaliteiten en smaak over.

Merk: Adidas

Sponsor: ABN Amro (verwerking mag je zelf bepalen verticaal/horizontaal)

Wat betreft de kits geef ik alleen de kleuren aan, de stijlen mag jezelf bepalen.

Thuis: Rood met zwarte accenten en het logo zowel groot als klein verwerkt (Voorbeeld verwerking logo)

Uit: Wit met rode accenten.

Third: Zwart met rode accenten

Alvast bedankt voor je tijd en de moeite.

@De kits van Barcelona, wat een prachtige kits. Zo zouden ze irl ook moeten horen zonder sponser namelijk. Ga zo door_O_

bewerkt door RFA
Kits Barcelona
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste [MENTION=9120]Izsco[/MENTION];,

Zou ik je mogen vragen om voor mij een nieuwe logo te ontwerpen voor AFC, met daarbij horende kits?

Club: AFC momenteel is dit het logo: (Huidige AFC logo) Dit lijkt op 2 logo's in elkaar.

Zou je voor mij een ronde logo kunnen maken, met de kleuren rood, wit en zwart met het volgende wapen erin verwerkt. Graag zou ik ook de letters AFC en/of Amsterdamsche Football Club terug zien komen, maar dit laat ik aan jou kwaliteiten en smaak over.

Sponsor: ABN Amro (verwerking mag je zelf bepalen verticaal/horizontaal)

Wat betreft de kits geef ik alleen de kleuren aan, de stijlen mag jezelf bepalen.

Thuis: Rood met zwarte accenten en het logo zowel groot als klein verwerkt (Voorbeeld verwerking logo)

Uit: Wit met rode accenten.

Third: Zwart met rode accenten

Alvast bedankt voor je tijd en de moeite.

@De kits van Barcelona, wat een prachtige kits. Zo zouden ze irl ook moeten horen zonder sponser namelijk. Ga zo door_O_

LogoPR%20copy_zpsf3oroku5.png1%20copy_zps3mer99xn.png2%20copy_zpsrr18fgdw.png3%20copy_zps0y5a7hoq.pngKits7copy_zpse59293a4.png

[spoiler=logo's]Normal_zpsapwnhsoa.pngBG_zpsulkerls2.pngSmall_zpsyhmedaya.png

NEXT: Torino

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LogoPR%20copy_zpsf3oroku5.png1%20copy_zps3mer99xn.png2%20copy_zpsrr18fgdw.png3%20copy_zps0y5a7hoq.pngKits7copy_zpse59293a4.png

[spoiler=logo's]Normal_zpsapwnhsoa.pngBG_zpsulkerls2.pngSmall_zpsyhmedaya.png

NEXT: Torino

Je bent een held [MENTION=9120]Izsco[/MENTION];, bedankt voor de logo en de kits_O__O__O_:clap:!!

bP7bp9K.png

kiQGAGx.png

Hele klein vraagje nog, ik maak gebruik van de Metallic logo pack. Op de logo's zit er dan een soort van extra glans (zie voorbeeld oud logo):

ScoGaZ8.png Kan dat bij de gemaakte logo ook alsnog, alleen wanneer dit niet teveel moeite kost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: vv DOVO

Thuisshirt: Rood met wit accenten. Adidas strepen wit is bijv. Al goed.

Uitshirt: lekker vrolijk shirt, eigen inbreng

3e shirt: zwart, met een klein beetje rood

Sponser: Samsung

Alvast bedankt! ;)

Edit: Het is voor FM14, denk dat het niet veel uitmaakt maar ff voor de zekerheid meld ik het erbij (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites