tdogg16 Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 Je link doet het niet meer. Je zou hem moeten vervangen (y) Okay thanks! Ik heb m vervangen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2009 Okay thanks! Ik heb m vervangen! Shirts gebasseerd op het logo... Vandaar de rode baan bij de eerste 2 shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 mooie kits! alleen what's up met je nieuwe ava? wat staat er: RF ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 mooie kits! alleen what's up met je nieuwe ava? wat staat er: RF ofzo Rune nogiets denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 zo ver was ik ook :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 Shirts gebasseerd op het logo... Vandaar de rode baan bij de eerste 2 shirts. Haha, ik dacht nog; 'zal ik er bij zetten dat de shirts vooral niet gebaseerd moeten zijn op de logo-kleuren..?' Misschien een hele vervelende request van me, maar zou je er 'n soort van fantasy kit van kunnen maken? Sorry! Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2009 Roger Federer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2009 Haha, ik dacht nog; 'zal ik er bij zetten dat de shirts vooral niet gebaseerd moeten zijn op de logo-kleuren..?' Misschien een hele vervelende request van me, maar zou je er 'n soort van fantasy kit van kunnen maken? Sorry! Alvast bedankt! Volkomen fantasy... Dat wilde je toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 Roger Federer ah een tennis-fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2009 ah een tennis-fan Ik vond het mooi wat hij gepresteerd heeft afgelopen zondag! 14 grandslams winnen, waaronder nu dus ook Roland Garros... :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 Volkomen fantasy... Dat wilde je toch? Ja klopt.:) Haha. Vindt je het heel erg als ik nu even zelf wat info geef over het shirt dat ik wil hebben?(A) Logo: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c7/StalybridgeCeltic.png Sponsor: pepsi Shirtkleur: overwegend oranje met zwarte strepen of vlakken(mag je zelf kiezen wat het mooiste is!) Style: Puma, Adidas of Nike Ik hoop dat je er iets moois van maakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2009 Ja klopt.:) Haha. Vindt je het heel erg als ik nu even zelf wat info geef over het shirt dat ik wil hebben?(A) Logo: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c7/StalybridgeCeltic.png Sponsor: pepsi Shirtkleur: overwegend oranje met zwarte strepen of vlakken(mag je zelf kiezen wat het mooiste is!) Style: Puma, Adidas of Nike Ik hoop dat je er iets moois van maakt! Je moet maar even iemand anders vragen: eerst is je request of ik alsjeblieft een kit wil maken en dan volkomen fantasy. Doe ik dat, is het tot 2x toe volkomen verkeerd. Tja, dan is de lol er snel vanaf. Volgende keer gelijk vanaf het begin duidelijk zijn in je request, dat bespaart mij ook tijd, die ik dan weer in kits van anderen of in logo's van anderen kan steken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 Je moet maar even iemand anders vragen: eerst is je request of ik alsjeblieft een kit wil maken en dan volkomen fantasy. Doe ik dat, is het tot 2x toe volkomen verkeerd. Tja, dan is de lol er snel vanaf. Volgende keer gelijk vanaf het begin duidelijk zijn in je request, dat bespaart mij ook tijd, die ik dan weer in kits van anderen of in logo's van anderen kan steken! hij heeft het al in 2 [of 3] andere topics aangevraagd:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2009 hij heeft het al in 2 [of 3] andere topics aangevraagd:S Daarom juist... Het blijft geen feest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 10 juni 2009 Share Geplaatst 10 juni 2009 Je moet maar even iemand anders vragen: eerst is je request of ik alsjeblieft een kit wil maken en dan volkomen fantasy. Doe ik dat, is het tot 2x toe volkomen verkeerd. Tja, dan is de lol er snel vanaf. Volgende keer gelijk vanaf het begin duidelijk zijn in je request, dat bespaart mij ook tijd, die ik dan weer in kits van anderen of in logo's van anderen kan steken! Waarom schrijf je soms zo groot? :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 10 juni 2009 Share Geplaatst 10 juni 2009 Daarom juist... Het blijft geen feest! je hebt gelijk, ik heb hem wel gemaakt, maar dat was omdat ik niets te doen had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2009 Waarom schrijf je soms zo groot? :m: Ik had eerst Qlassik Bold als lettertype en daar typte ik dan in. Aangezien de meesten dit lettertype niet op de computer hebben is het groot geworden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2009 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 11 juni 2009 Share Geplaatst 11 juni 2009 Ik had eerst Qlassik Bold als lettertype en daar typte ik dan in. Aangezien de meesten dit lettertype niet op de computer hebben is het groot geworden... Waarom gebruik je niet gewoon Verdana dan? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2009 Ik vind het lettertype Qlassik Bold echt helemaal goed. Vandaar. Trebuchet MS is trouwens ook een leuk lettertype al zeg ik het zelf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 11 juni 2009 Share Geplaatst 11 juni 2009 kan je dan op dit forum je eigen lettertype van te vorden instellen dus dat je dat niet bij elke post hoeft te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2009 Niet dat ik weet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2009 PSV Uit, zoals eerder voorspeld is die nu ook echt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 13 juni 2009 Share Geplaatst 13 juni 2009 ik las het vanochtend in de krant ja, is een mooi shirt, alleen jammer dat psv er in speelt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 Club: Ajax Style: SS'09 Merk: Adidas Sponsor: Sony Thuis tenue: Wit-Rood Uit tenue: Zwart-rood 3e Tenue: Rood Wit- Ajax logo op de achtergrond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten