Apprabab Geplaatst 4 november 2009 Auteur Share Geplaatst 4 november 2009 Annette, ja die is goed. Simpelweg onze beste dame, was geblesseerd heel lang. Jullie krijgen er echt een goede dame bij. Ik heb flauw idee waarom eigenlijk, had eerder zoiets als GG - KZ dag dan verwacht. Maarja, wel leuk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Heb al 3 oefenwedstrijden gespeeld. Zaterdag met de A1(50minuten gespeeld) in Boekenberg tegen Belgen, ze waren beter dan verwacht vooral technische waren ze goed maar fysiek waren ze echt kut, 22-15 verloren. Maandag met de A2 oefenwedstrijd gespeeld tegen KVS A2, echt ene kut wedstrijd, iedereen gooide kut en ging gewoon niet lekker, 2 of 3 punten verschil verloren. Gister met de A1 voor de HC cup tegen Phoenix hele wedstrijd gespeeld en 9-4 gewonnen. We hadden veel meer kunnen winnen alleen het andere vak scoorde niet echt(heb 1e helft 6minuten aangevallen:cab:). Vanavond tegen Meervogels A1 voor de HC-Cup, ik start in de basis. Dus ben benieuwd. EDIT: http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/nsfw/korfbalster-gaat-topless-3348 :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Annette, ja die is goed. Simpelweg onze beste dame, was geblesseerd heel lang. Jullie krijgen er echt een goede dame bij. Ik heb flauw idee waarom eigenlijk, had eerder zoiets als GG - KZ dag dan verwacht. Maarja, wel leuk natuurlijk. Ze wil graag korfballeague spelen en aangezien bij ons een dame is gestopt kan ze dus voor 1 gaan, weet niet of ze het haalt, want er heeft al een dame van ons 2e paar wedstrijden meegespeeld. Maar het is goed te horen dat ze goed kan korfballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 4 november 2009 Auteur Share Geplaatst 4 november 2009 Ze wil graag korfballeague spelen en aangezien bij ons een dame is gestopt kan ze dus voor 1 gaan, weet niet of ze het haalt, want er heeft al een dame van ons 2e paar wedstrijden meegespeeld. Maar het is goed te horen dat ze goed kan korfballen. Laat ik je één ding zeggen: die gaat alleen als ze daar in het eerste kan spelen. Dus reken er maar op dat ze in 1 komt. Jullie hebben echt een goede dame, ze heeft geloof ik ook nog in het Nederlands team gespeeld. Nou ik het zeg, Jordy (van de B1) zit bij de laatste 10 van het Nederlands team onder de 16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Heb al 3 oefenwedstrijden gespeeld. Zaterdag met de A1(50minuten gespeeld) in Boekenberg tegen Belgen, ze waren beter dan verwacht vooral technische waren ze goed maar fysiek waren ze echt kut, 22-15 verloren. Maandag met de A2 oefenwedstrijd gespeeld tegen KVS A2, echt ene kut wedstrijd, iedereen gooide kut en ging gewoon niet lekker, 2 of 3 punten verschil verloren. Gister met de A1 voor de HC cup tegen Phoenix hele wedstrijd gespeeld en 9-4 gewonnen. We hadden veel meer kunnen winnen alleen het andere vak scoorde niet echt(heb 1e helft 6minuten aangevallen:cab:). Vanavond tegen Meervogels A1 voor de HC-Cup, ik start in de basis. Dus ben benieuwd. EDIT: http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/nsfw/korfbalster-gaat-topless-3348 :naughty: Nou ik dit zo zie ga ik denk ik ook op korfbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Heb al 3 oefenwedstrijden gespeeld. Zaterdag met de A1(50minuten gespeeld) in Boekenberg tegen Belgen, ze waren beter dan verwacht vooral technische waren ze goed maar fysiek waren ze echt kut, 22-15 verloren. Maandag met de A2 oefenwedstrijd gespeeld tegen KVS A2, echt ene kut wedstrijd, iedereen gooide kut en ging gewoon niet lekker, 2 of 3 punten verschil verloren. Gister met de A1 voor de HC cup tegen Phoenix hele wedstrijd gespeeld en 9-4 gewonnen. We hadden veel meer kunnen winnen alleen het andere vak scoorde niet echt(heb 1e helft 6minuten aangevallen:cab:). Vanavond tegen Meervogels A1 voor de HC-Cup, ik start in de basis. Dus ben benieuwd. EDIT: http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/nsfw/korfbalster-gaat-topless-3348 :naughty: Godsamme nog aan toe! :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Godsamme nog aan toe! :oops: Op sommige foto's kijkt ze wel een beetje arrogant.:( maarja, daar voel je niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Op sommige foto's kijkt ze wel een beetje arrogant.:( maarja, daar voel je niks van. Ja, en ze heeft ziek mooie ogen. Maar daar keek ik eigenlijk niet zo naar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Laat ik je één ding zeggen: die gaat alleen als ze daar in het eerste kan spelen. Dus reken er maar op dat ze in 1 komt. Jullie hebben echt een goede dame, ze heeft geloof ik ook nog in het Nederlands team gespeeld. Nou ik het zeg, Jordy (van de B1) zit bij de laatste 10 van het Nederlands team onder de 16. Hmm, Jordy nog steeds in onder 16? Okee, knap van hem, had het eigenlijk niet heel erg verwacht ofzo! Maar waarschijnlijk sta ik tegen hem dus dat vind ik altijd wel leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 Zo, ik zit in de A1. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Gefeliciteerd! Welke klasse speel je nu? Overgangsklasse toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Gefeliciteerd! Welke klasse speel je nu? Overgangsklasse toch? Ja, moet zaterdag tegen SDO A1, ben benieuwd. Heb vorige week woensdag tegen Meervogels A1 gespeeld, ging nog best goed had nog gescoord wel 16-8 verloren. Uiteindelijk heeft Meervogels in de finale 34-18 van KVS A1 gewonnen. :cab: Die heer waar ik tegen liep had er 10 gescoord. (en tegen mij 2:*)) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Morgen tegen Dindoa B1, ze staan op het veld 1ste in de hoofdklasse, maar op het Meeuwentoernooi voor het veld hadden we 5-1 van ze gewonnen (waren korte potjes ;)) Speel zelf bij TZ, in de B1. Misschien kent diegene van Groen-Geel TZ nog van een paar jaar terug, 2 dacht ik. Toen ze samen strijdden voor de titel in de overgangsklasse in de zaal! en van vorig jaar de A1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 20 november 2009 Auteur Share Geplaatst 20 november 2009 Oja, Tweemaal Zes. Geloof ik twee keer verslagen door onze A1? Weet het niet zeker meer hoor, het zou allemaal best wel eens kunnen;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Klopt ze werden kampioen bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 Gister 7-11 van Avanti A1 gewonnen. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Ik speel zo ongeveer laagste klasse en verlies daar nog alles :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 TOP/Wereldtickets.nl 1 rolt gewoon NIC op :D Heeerlijke wedstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 24 november 2009 Auteur Share Geplaatst 24 november 2009 Nou maar kijken of jullie volgende week KZ oprollen. Ik kom waarschijnlijk wel kijken. Waarschijnlijk half Groen Geel ofzo;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 KZ is toch nog een tandje lastiger, alhoewel we vorig jaar daar wel wonnen. Maar ik hoop dat we de punten pakken!:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 Komende 3 weken vrij. En dat terwijl we nog maar 5 wedstrijden gespeeld hebben in de zaal. Vanaf 13 febr. wordt het wekelijks aan de bak. Hopen dat ik dan wel eens win. Sinds de zomer al wel 1x gelijk gespeeld, rest verloren :roll: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Komende 3 weken vrij. En dat terwijl we nog maar 5 wedstrijden gespeeld hebben in de zaal. Vanaf 13 febr. wordt het wekelijks aan de bak. Hopen dat ik dan wel eens win. Sinds de zomer al wel 1x gelijk gespeeld, rest verloren :roll: Haha, ik dacht dat mijn team het dan slecht deed, maar dat valt dus ook nog mee. Sorry dit vind ik best wel grappig xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Ach, ik zit met een zwaar gedemotiveerd team, en we hebben eigenlijk geen speler die goed in de afronding is. De helft van mijn team wil ongeveer na het seizoen stoppen, eigenlijk nu al, maar dan moet het team opgeheven worden tijdens een competitie. Zo erg is het. En het probleem van afronding is al jaren zo. Qua spel vaak beter dan tegenstander, qua afronding slechter. Dat nekt ons eigenlijk al jaren. En dan heb je die wedstrijden die heel kloos zijn, en die verliezen we vaak nog eens met pech, zoals afgelopen wedstrijd. We kwamen wel met 0-2 achter, maar dat hebben we naar een voorsprong omgezet en de hele wedstrijd stond het toen gelijk, of stonden we 1 of 2 punten voor, en op het einde komen ze net langzij en we verliezen met 1 punt verschil :( Ik had wel mijn dag afgelopen zaterdag m.b.t. afronding. Een stuk minder kansen dan normaal, maar wel 3 keer erin. 2 prachtige van afstand en een doorloper. 'Kracht' van mijn team is over het algemeen verdedigen. Nog geen 10 doelpunten per wedstrijden worden er vaak maar gescoord (beiden teams bij elkaar) en dat in de senioren. Een goede in de afronding erbij, en we vaker ruim zelfs gaan winnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 maart 2010 Share Geplaatst 16 maart 2010 Ze kunnen echt niet goed de wedstrijden plannen. Nu nog 2 wedstrijden, maar geen training. Afgelopen week was er wel eens training, maar de 4 wedstrijden hiervoor dus ook al geen trainingen. Een keer inhaalwedstrijd, 1 keer ging het niet door omdat het vakantie was, terwijl ik geen vakantie had. En zo zijn er dus wat trainingen niet door gegaan, vandaar voor de laatste 6 wedstrijden (een halve competitie dus!) maar 1 training en bij elkaar in 1 maand tijd, terwijl de zaal van begin november tot eind maart is. Oftewel: eerst in 4 maanden iedere week gewoon training en totaal 6 wedstrijden. En dan in 1 maand 6 wedstrijden en maar 1 training :roll: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 16 maart 2010 Share Geplaatst 16 maart 2010 Lijkt me juist chill zoveel wedstrijden. Ik ben met me team de competitie heel slecht begonnen(3 punten uit de eerste 7 wedstrijden) maar de 2e competitiehelft hebben we van de 7 wedstrijden er 5 gewonnen en 2 verloren. We zijn uiteindelijk 5e geindigt in de overgangsklasse. Nu weer op het veld, vind ik minder leuk dan de zaal maarja het hoort bij de sport. We staan nu onderaan met 0 punten (ik deed nog niet mee bij 1e helft van het veld :D) Maar als we zo spelen als hoe we eindigde in de zaal dan kunnen we best nog is wat punten gaan halen in de hoofdklasse. Ik heb eerst 3 oefenwedstrijden en over 2,5 weken gaat de competitie verder tegen DSC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten