007mark Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 7 uur geleden zei MisterX: Ik ken de truc, maar wordt hier te vaak afgefloten, omdat de scheids niet door heeft dat er niet gekeken wordt. Moet zeggen dat onze scheids bijna nergens voor floot. Verdedigd schijnt tegenwoordig ook niet echt meer te bestaan haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Het lijkt wel steeds minder te worden. Steeds vaker laten ze doorspelen. Je moet de bal haast blokken, en zelfs dan wordt er vaak nog geen eens gefloten voor verdedigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 9 uur geleden zei 007mark: Vanavond een oefenwedstrijd gespeeld ter voorbereiding op het seizoen wat zaterdag start. Helaas met 15-16 verloren, maar ging eigenlijk best lekker. 1e helft stonden we 5-1 voor maar gingen rusten met 8-8. Tweede helft ook 2 puntjes voorsprong weggegeven helaas. Zelf 2 goaltjes. Mijn eerste schot meteen en de allerlaatste van de wedstrijd. Dat was een heel smerig wegtrekballetje. Deed net alsof ik de bal over mijn tegenstander zijn hoofd wilde gooien, hij kijkt om, en ik trek weg en schiet de laatste goal erin. Al met al eigenlijk wel erg tevreden met mijn eerste wedstrijd in ruim 4 jaar. Op naar zaterdag. Uitwedstrijd tegen Triaz Amsterdam. Huhu, classic beetje mijn handelsmerk dat balletje. De Corvers dus, daar speelde onze A vorig jaar volgens mij nog tegen. Succes tegen Triaz, hebben wij twee jaar terug? nog tegen in de competitie gezeten. Stelt niet zoveel voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 1 uur geleden zei Bakkes12: Huhu, classic beetje mijn handelsmerk dat balletje. De Corvers dus, daar speelde onze A vorig jaar volgens mij nog tegen. Succes tegen Triaz, hebben wij twee jaar terug? nog tegen in de competitie gezeten. Stelt niet zoveel voor. Haha, nee. Speel in ZKC 3, uit Zaandam. Moeten tegen Triaz 2. Ons team is ook niet super hoor Waar speel jij ook alweer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 2 minuten geleden zei 007mark: Haha, nee. Speel in ZKC 3, uit Zaandam. Moeten tegen Triaz 2. Ons team is ook niet super hoor Waar speel jij ook alweer? Oh Triaz 2, die zijn beter dan hun eerste. Althans dat was toen het geval. Ik zit bij LUNO, Linschoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 1 minuut geleden zei Bakkes12: Oh Triaz 2, die zijn beter dan hun eerste. Althans dat was toen het geval. Ik zit bij LUNO, Linschoten. Lol, lekker dan. LUNO ooit wel eens gespeeld in mijn vorige 'carriere'. Was in de junioren, dus denk een jaar of 5 à 6 geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 ZKC Zaandam zegt mij inderdaad ook wel iets. We hadden ook bij jullie 1e in de poule kunnen zitten alleen jullie 2e speelt niet op hetzelfde niveau. Wij hebben echt een loodzware poule omdat we met de eerste 2 teams in de 2e klasse zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Bakkes12: ZKC Zaandam zegt mij inderdaad ook wel iets. We hadden ook bij jullie 1e in de poule kunnen zitten alleen jullie 2e speelt niet op hetzelfde niveau. Wij hebben echt een loodzware poule omdat we met de eerste 2 teams in de 2e klasse zitten. Vroeger speelde ik bij Furore, uit Krommenie. Tegenwoordig is hun complex in Assendelft trouwens. Misschien ooit tegen elkaar gespeeld dan, weet niet hoe oud je bent? Bij ons 2e van ZKC zijn nu wat blessures, dus verwacht niet dat ze heel erg hoog gaan eindigen. Ons 1e heb ik wel verwachtingen van. 6 september 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 29 minuten geleden zei 007mark: Vroeger speelde ik bij Furore, uit Krommenie. Tegenwoordig is hun complex in Assendelft trouwens. Misschien ooit tegen elkaar gespeeld dan, weet niet hoe oud je bent? Bij ons 2e van ZKC zijn nu wat blessures, dus verwacht niet dat ze heel erg hoog gaan eindigen. Ons 1e heb ik wel verwachtingen van. Poeh, Furore. Het zegt me wel iets, maar weet niet meer van welke tijd dat is. Ik heb in de jeugd ook een tijdje met de mensen van een jaartje ouder (of twee) in het team gezeten. Ik ben nu 24 dus weet niet hoe oud jij bent? Wij gaan voor handhaving en persoonlijk denk ik, ondanks de zware poule, dat dat moet lukken. EKVA moet sowieso onder ons gehouden kunnen worden, de rest moeten we gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 3 uur geleden zei Bakkes12: Poeh, Furore. Het zegt me wel iets, maar weet niet meer van welke tijd dat is. Ik heb in de jeugd ook een tijdje met de mensen van een jaartje ouder (of twee) in het team gezeten. Ik ben nu 24 dus weet niet hoe oud jij bent? Wij gaan voor handhaving en persoonlijk denk ik, ondanks de zware poule, dat dat moet lukken. EKVA moet sowieso onder ons gehouden kunnen worden, de rest moeten we gaan zien. Ik ben 23, dus zou heel goed kunnen haha. Al herken ik je niet direct op de foto die in de KNKV-app staat. Is ook lang geleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 9-11 gewonnen op bezoek bij Triaz 2. Eigenlijk beetje hetzelfde verhaal als afgelopen donderdag in de oefenwedstrijd. Redelijk vlotte 1-5 voorsprong. Gingen uiteindelijk rusten met 3-6 en lieten Triaz in de tweede helft zelfs terugkomen tot 8-8. Gelukkig hielden het het in mijn vak daarna sterk dicht, waardoor we weer konden uitlopen naar 3 verschil. Laatste minuut kreeg ik zelf mijn enige goal tegen van mijn directe tegenstander. Schot van 8 meter, kan gebeuren. Zelf ook 1 gemaakt. Schot van een teamgenoot landde achterop de korf, rebound pakken, en meteen schieten. Best lekkere goal moet ik zeggen en was uit mijn hoofd de 8-10, dus ook wel een belangrijke. Overall waren hun heren best sterk, wel gelijk aan die van ons. Wij moest en het dus meer van de dames hebben, wat ook wel bleek uit de scores. 8 van de 11 goals kwamen bij ons vanuit de dames namelijk. Anyway, lekker om met 2 punten te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Als iemand nog een leuke trainingsoefening weet, dan hoor ik dat graag. Niveau: breedtekorfbal senioren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Bierschieten. Zet één iemand onder de paal, één iemand naast een krat pils (met koude kletsers) en de rest voor de korf. Bal begint bij iemand voor de korf en die schiet, mist die moet degene onder de korf de bal afvangen en gooit die 'm naar de volgende in het rijtje. Scoort die moet hij gaan vangen. Degene bij de krat pils blijft bier drinken totdat er gescoord wordt. Bij een doelpunt gaat de afvanger bier drinken en sluit degene die bier dronk aan in het rijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Ik verwacht dat ik een enkeling daarmee blij maakt, maar dat de rest er helaas niets aan vindt. Ik was ook meer op zoek naar wat meer serieuzere oefeningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 september 2019 Share Geplaatst 14 september 2019 Man man man, wat ongelofelijk balen dit. Wedstrijd begon wel lekker, met een goal binnen 5 seconden, en daarna ook 3-0 voor. Uiteindelijk rusten met 5-2. Geen hele hoge score, maar dacht dat wel goed zou komen. Nou niets was minder waar, want stappen met 6-8 het veld af. Jongen uit ons team mistte doodleuk 2 strafworpen (één mistte zelfs de korf ). Was zelf ook niet super, maar de tegenstander vond ik ook echt totaal niet overtuigend. Onnodige verliespartij dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 september 2019 Share Geplaatst 14 september 2019 Ik heb goed nieuws voor je: In mijn wedstrijd werd nog minder gescoord. Met de rust was het 2-2. Uiteindelijk verloren, omdat we de kansen niet afmaken. Ik heb zelf wel een lekkere wedstrijd gespeeld. Dat vond ik toch wel fijn. Ik heb namelijk het idee dat ik mezelf wel moet bewijzen, nu ik een team hoger speel. Verdedigend, zeker de eerste helft, ging het super (volgens mij werd daarom mijn directe tegenstander in al na 15 minuten spelen gewisseld, ik heb niets vernomen van blessures ofzo). Aanvallend moet ik nog wel even mijn plek in het team leren kennen. De manier waarop het spelletje gespeeld wordt, is toch anders dan in mijn oude team. Ik verwacht echter dat dat ook goed gaat komen. Het aanvallen ging niet slecht, maar was soms onwennig. De automatismen met teamgenoten ontbraken soms gewoon nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Op 14-9-2019 om 14:08 zei 007mark: Man man man, wat ongelofelijk balen dit. Wedstrijd begon wel lekker, met een goal binnen 5 seconden, en daarna ook 3-0 voor. Uiteindelijk rusten met 5-2. Geen hele hoge score, maar dacht dat wel goed zou komen. Nou niets was minder waar, want stappen met 6-8 het veld af. Jongen uit ons team mistte doodleuk 2 strafworpen (één mistte zelfs de korf ). Was zelf ook niet super, maar de tegenstander vond ik ook echt totaal niet overtuigend. Onnodige verliespartij dus. Oef, ja dat is balen man. Soms heb je van die wedstrijden helaas. Hier 13-13 gespeeld tegen één van de titelkandidaten. Wij zijn net gepromoveerd naar de tweede klasse en zij zijn vorig seizoen 2e geworden in de tweede klasse. Hadden 'm eigenlijk over de streep moeten trekken maar helaas nog niet genoeg ervaring om 'm helemaal in de tas te stoppen. Vanavond inhaalwedstrijd. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 1 uur geleden zei Bakkes12: Oef, ja dat is balen man. Soms heb je van die wedstrijden helaas. Hier 13-13 gespeeld tegen één van de titelkandidaten. Wij zijn net gepromoveerd naar de tweede klasse en zij zijn vorig seizoen 2e geworden in de tweede klasse. Hadden 'm eigenlijk over de streep moeten trekken maar helaas nog niet genoeg ervaring om 'm helemaal in de tas te stoppen. Vanavond inhaalwedstrijd. Ben benieuwd. Ja, hoop inderdaad dat het a.s. zaterdag beter gaat. Dan moeten we een uitwedstrijd naar KZ Danaïden 3, wederom op een groot veld helaas. Goed bezig jullie. Lijkt erop alsof jullie goed meekunnen in het niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 11 minuten geleden zei 007mark: Ja, hoop inderdaad dat het a.s. zaterdag beter gaat. Dan moeten we een uitwedstrijd naar KZ Danaïden 3, wederom op een groot veld helaas. Goed bezig jullie. Lijkt erop alsof jullie goed meekunnen in het niveau. Ja we hadden eigenlijk verwacht er af geschoten te worden maar viel gelukkig heel erg mee. We missen vanavond alleen 3 van de 4 dames. Allemaal blessures. Ben benieuwd wat we vanavond dus klaar weten te spelen. (zaterdag mistte we ook al 2 van 4 dames. ) Heerlijk begin dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Gister een tripje gehad naar Leiden om te spelen tegen KZ Danaïden 3. Flink wat wijzigingen in de opstelling, want waren een aantal afwezigen. Hierdoor 3 junioren mee van verschillende teams. Geen idee of het daar aan lag dat we even op elkaar moesten inspelen, maar de tegenstander schoot begin van de wedstrijd echt met scherp. Binnen no-time stonden we 5-1 achter, waardoor ik verwachtte dat het een flinke afstraffing zou worden. Gelukkig kwamen we terug tot 7-7 en gingen we rusten met 8-7 achter, mede door drie rake afstandsschoten van mijn kant. Was wel echt heel lekker. Hoopte dit door te zetten in de tweede helft, maar dat gebeurde helaas niet. Als team kwamen we weer bijzonder slap uit de kleedkamer, waardoor we eigenlijk weer vrij snel op 12-7 achter stonden. Dit wisten we nog terug te brengen tot 12-10, maar de laatste treffer was voor hun. 13-10 verloren dus, maar persoonlijk natuurlijk wel een goed gevoel aan overgehouden door mijn goals. Wedstrijd was ook een stuk beter dan vorige week, al hadden we wederom moeite met scoren in de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Ik heb ook verloren. Verdedigend ging het weer prima. Alweer ging mijn tegenstander al snel naar de kant, omdat hij er aanvallend niets van bakte. De tegenstanders draaide wel vaak door qua wissels, omdat ze veel heren hadden, maar mijn eerste tegenstander is gewoon naar de kant gehaald en kwam er niet meer in. Aanvallend moet ik nog steeds erg wennen, merk ik. Gelukkig speelde we gisteren op gewoon gras. Anders lag mijn hele been weer eens open, nu houd ik het bij een flinke blauwe plek. Tegenstander vond het leuk om mij een aantal keer om ver te lopen. Gelukkig wel gewoon een goede scheids die voor dat soort overtredingen floot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Zaterdag eerste '4 punter' van het seizoen gepakt. Ook onze eerste twee punten van het seizoen. 14-15. We vergaten een beetje afstand te nemen waardoor we in de laatste minuut nog een spannend slot hadden ghehe. Zelf voornamelijk onder de korf weer lopen worstelen voor het rebounden, was weer ouderwets gezellig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 Gister uitwedstrijd gehad tegen Swift 3. Persoonlijk denk ik dat het wel de sterkste tegenstander was die we dit seizoen hebben gehad. Felle dekking, kort erop, hoog tempo en veel beweging na schoten op de korf. Hadden we enorm moeilijk mee, maar toch gingen we rusten met 6-6. Na de rest liepen ze echter direct uit naar 12-7. Richting het einde wisten we nog iets terug te doen, maar uiteindelijk 15-12 verloren, waar we wel mee konden leven. Zelf weer 2 doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 Ik was er niet bij, dus mijn team heeft dik verloren Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe de wedstrijd is verlopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Eindelijk is de tweede overwinning van het seizoen binnen. Thuis tegen Rohda 4 gewonnen met 10-8. Ze speelden eigenlijk zoals je van een Amsterdamse ploeg mag verwachten. Fysiek, en vooral zaniken en zeiken op de scheidsrechter. Zelf uitdelen, maar niet kunnen incasseren. Mooi dat wij dat hebben afgestraft. We waren namelijk zeker de betere ploeg, maar hadden voornamelijk in de eerste helft enorme moeite met het achterverdedigen van de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten