Platina32 Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Vanmiddag zag ik Trump tegen Liang Wenbo, dat was best een mooie en spannende pot. Ik gok dat O'Sullivan of Selby wereldkampioen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Wat een comeback van die Sam Baird tot 11-11 tegen Selby. Helaas verliest ie net zo'n scrappy frame en nu is Selby alweer goed begonnen waardoor 't wel 11-13 zal worden. Toch knap van een qualifier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 (bewerkt) Je krijgt nu op BBC2 Ronny. Begint de avond met een 7-9 achterstand tegen Hawkins. Edit: Hawkins naar 9-12, bijna klaar voor Ronny dus. 25 april 2016 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 (bewerkt) 12-12, wat een ziek laatste frame nu al. Pas 1 punt gescoord Nou... waardeloos WK zo. Weinig potjes waarvoor ik nog ga zitten denk ik. 25 april 2016 bewerkt door Triss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Meer rode ballen aan de bovenkant van de tafel dan aan de onderkant :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Goh, Ding. Maanden geen bal goed raken, zelfs uit de top-16 vallen en nu gewoon relatief makkelijk in de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Gaat eindelijk wereldkampioen worden volgens mij : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Begint de halve finale in ieder geval prima, meteen een centurie in het eerste frame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 McManus is geen schim van wat hij in de kwartfinale was. Ding straft elke fout van hem genadeloos af. Geen wonder dat het nu 4-0 staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Deze pot snooker is echt pure waanzin. 8 centuries op 16 frames. 9-7 voor Ding ook nog maar. Laatste 4 frames waren voor McManus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Dit gebeurde gisterenavond: [YOUTUBE]9MKUIvCKMwU[/YOUTUBE] :-D Ook een heel lekkere wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 (bewerkt) Fantastisch frame inderdaad :D Andere wedstrijd leek de mindere partij te gaan worden, maar na 9-3 Ding won McManus even vier frames op rij, waaronder drie centuries. Zijn net weer begonnen, kan ook zomaar een heel leuke pot gaan worden als beiden het niveau aan houden. Edit- Ugh, zonde dit zeg. Ding met een 147-kans, maakte een paar lastige potten maar uiteindelijk te ver uit positie. 29 april 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Deze sessie duurt wel erg lang zeg. Ding en McManus zouden eigenlijk moeten beginnen nu. :-D Weet iemand toevallig wat de langste sessie/wedstrijd is in het (modernere) snooker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Come onn Fuuuuuuu, maak er een deciding frame van :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Heel knap afgemaakt van Selby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Lekkere century van Ding. Begint gelukkig goed aan de tweede sessie, zit weer in de wedstrijd na een dramatisch begin (5-0 en 6-2). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Selby weer van jetje aan het geven zag ik. Dacht dat ik gisterenavond laat naar een herhaling zat te kijken, maar ze waren gewoon nog bezig :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ding gewoon weer helemaal terug in de wedstrijd. Achterstand teruggebracht tot 10-9, dus wordt nog een mooi dagje snooker ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ding :< Anti Selby Front terug van weggeweest [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Wat een niveau zeg deze eerste vier frames. Heerlijke finale momenteel, hopelijk blijft het straks ook spannend tot het einde : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik vind het niveau maar wisselvallig om eerlijk te zijn. Vooral Ding maakt bij momenten enorm domme keuzes, hij had bijvoorbeeld altijd op 11-11 moeten komen ipv 12-10. Dat lijkt me een kantelpunt, want ik zie hem dit niet meer goedmaken. Ik denk dat hij de ervaring van zo'n finale mist, wat natuurlijk dodelijk is tegen een Selby. Al vind ik dat Selby ook niet zijn topniveau van twee jaar geleden haalt, al was hij toen wel verschrikkelijk goed. Nee, Fu - Selby vond ik een veel betere wedstrijd om eerlijk te zijn. Fu kon zich daar eigenlijk niets verwijten, die speelde het beste snooker van z'n leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Pff, prachtig stukje over de carrière van Steve Davis net op BBC :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ding blijft rustig verder choken op de belangrijke momenten. Selby op 1 frame van zijn tweede wereldtitel. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Selby gewonnen dus :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 (bewerkt) Het WK begint weer over drie dagen (15 april). Zijn er geïnteresseerden voor een poule zoals twee jaar terug? Dan wil ik die wel weer organiseren. @007mark; @Hansje; @Mathi; @Satyr; @Bruins; @Kokkie; Anderen zijn natuurlijk ook welkom, heb alleen de mensen die ook de vorige keer meededen gementioned. 12 april 2017 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten