Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Fantastisch frame inderdaad :D

Andere wedstrijd leek de mindere partij te gaan worden, maar na 9-3 Ding won McManus even vier frames op rij, waaronder drie centuries. Zijn net weer begonnen, kan ook zomaar een heel leuke pot gaan worden als beiden het niveau aan houden.

Edit- Ugh, zonde dit zeg. Ding met een 147-kans, maakte een paar lastige potten maar uiteindelijk te ver uit positie.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niveau maar wisselvallig om eerlijk te zijn. Vooral Ding maakt bij momenten enorm domme keuzes, hij had bijvoorbeeld altijd op 11-11 moeten komen ipv 12-10. Dat lijkt me een kantelpunt, want ik zie hem dit niet meer goedmaken. Ik denk dat hij de ervaring van zo'n finale mist, wat natuurlijk dodelijk is tegen een Selby.

Al vind ik dat Selby ook niet zijn topniveau van twee jaar geleden haalt, al was hij toen wel verschrikkelijk goed.

Nee, Fu - Selby vond ik een veel betere wedstrijd om eerlijk te zijn. Fu kon zich daar eigenlijk niets verwijten, die speelde het beste snooker van z'n leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het WK begint weer over drie dagen (15 april). Zijn er geïnteresseerden voor een poule zoals twee jaar terug? Dan wil ik die wel weer organiseren. @007mark; @Hansje; @Mathi; @Satyr; @Bruins; @Kokkie; Anderen zijn natuurlijk ook welkom, heb alleen de mensen die ook de vorige keer meededen gementioned. bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites