Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Wat een absolute onzin :cab:

En ik troll hoegenaamd niet, al mijn posts waren gemeend, zeker die over Eurosong :LO:

Ik mag toch wel een ouderwetse hekel hebben aan de beste man of niet? :S Hij is zeer slim, zeer professioneel (speelt bijna altijd en overal) en ook gewoon een uitstekende speler. Maar het is gewoon een enorm saaie speler, dat ontkennen zou nogal belachelijk zijn. Altijd zakelijk, koning van de rommelframes die gewonnen moeten worden als een potje schaken. En dan heb ik het nog niet over zijn afgrijselijke stijl :LO:

Denk dat ik Higgins wel zowaar nog lelijker vind

Ebdon spant natuurlijk de kroon, maar dat is logisch ;c

Ik quotte slechts een zesvoudig wereldkampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronnie net 6-0 gewonnen in de achtste finale van het UK Championship. Laatste frame een 147. En het ergste is dat hij gewoon met een gebroken enkel staat te spelen :r

Verder gaat het snel in de snookerwereld, eerste toernooi in een tijdje dat ik weer wat volg en een pak voor mij onbekende namen plots. James Cahill wel de opvallendste, het 19-jarige neefje van Stephen Hendry. Won in z'n eerste pot op televisie meteen 6-5 van Ding, volgende ronde wel eruit tegen Mark Davis.

'Onze' Brecel won in de eerste ronde makkelijk met 6-1 tegen een of andere Thai, tweede ronde wel 6-0 slaag van Mark Allen.

Schema is nu als volgt: Dott-Bingham vs. McGill -O'Sullivan en Davis-Trump tegen Fu-Maguire. Finale Trump-O'Sullivan bitte :<

[MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen om 14.00 O'Sullivan-Robertson, halve finale vd Masters. Beide wonnen hun kwartfinale met 6-1, tegen respectievelijk Marco Fu en Ali Carter. Andere halve finale is Allen (die net na een vreselijke wedstrijd toch 6-4 won van Joe Perry) tegen de winnaar van Maguire-Murphy, die pot begint vanavond om 20.00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betfred_Snooker_Logo_1.jpg

World Championship Snooker 2015 MU Poule

Dit is het idee wat ik in gedachten had voor de opzet. Kunnen jullie aangeven of jullie het er mee eens zijn? Andere ideeën hoor ik graag.

Wat ik van jullie wil is dat jullie per ronde aangeven welke deelnemers hierin uitvallen (zie onderstaand schema). In ronde 1 krijg je dus een lijst van 16 deelnemers, in ronde 2 een lijst van 8, enz. Voor iedere deelnemer in ronde 1 die uitvalt en je dat juist voorspeld hebt, krijg je 1 punt. In ronde 2 per juist voorspelde deelnemer 2 punten, enz. Bij de finale geef je winnaar en verliezer aan. Als je de verliezend finalist juist hebt, levert dat 5 punten op. Als je de winnaar van het toernooi juist voorspeld hebt krijg je 10 punten. Verder zijn er bonuspunten te verdienen door extra vragen.

Hier is een schema te vinden van alle deelnemers.

Uitvallers ronde 1:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Uitvallers ronde 2:

1

2

3

4

5

6

7

8

Uitvallers kwartfinale:

1

2

3

4

Uitvallers halve finale:

1

2

Finale:

Winnaar

Verliezer

(3p) Wie scoort meeste centuries?

(2p) Aantal 147's?

(2p) Eindstand finale (best of 35 frames)?

[spoiler=mentions]

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites