Bruins Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Wat een absolute onzin :cab: En ik troll hoegenaamd niet, al mijn posts waren gemeend, zeker die over Eurosong :LO: Ik mag toch wel een ouderwetse hekel hebben aan de beste man of niet? :S Hij is zeer slim, zeer professioneel (speelt bijna altijd en overal) en ook gewoon een uitstekende speler. Maar het is gewoon een enorm saaie speler, dat ontkennen zou nogal belachelijk zijn. Altijd zakelijk, koning van de rommelframes die gewonnen moeten worden als een potje schaken. En dan heb ik het nog niet over zijn afgrijselijke stijl :LO: Denk dat ik Higgins wel zowaar nog lelijker vind Ebdon spant natuurlijk de kroon, maar dat is logisch ;c Ik quotte slechts een zesvoudig wereldkampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Ronnie net 6-0 gewonnen in de achtste finale van het UK Championship. Laatste frame een 147. En het ergste is dat hij gewoon met een gebroken enkel staat te spelen :r Verder gaat het snel in de snookerwereld, eerste toernooi in een tijdje dat ik weer wat volg en een pak voor mij onbekende namen plots. James Cahill wel de opvallendste, het 19-jarige neefje van Stephen Hendry. Won in z'n eerste pot op televisie meteen 6-5 van Ding, volgende ronde wel eruit tegen Mark Davis. 'Onze' Brecel won in de eerste ronde makkelijk met 6-1 tegen een of andere Thai, tweede ronde wel 6-0 slaag van Mark Allen. Schema is nu als volgt: Dott-Bingham vs. McGill -O'Sullivan en Davis-Trump tegen Fu-Maguire. Finale Trump-O'Sullivan bitte :< [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Las 't ook net van die 147, heerlijk : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Die Allen is laatste jaren wel sterk verbeterd hè volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Knap van Ronnie! Overigens heeft hij een botje in zijn enkel gebroken, hij kan er 'gewoon' mee lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Ronnie _O_ Fluked er een onwaarschijnlijke gele bal in om dan door de stomen naar z'n 775e century. Staat nu gelijk met Hendry in all-time centuries, gaat er z'n volgende match op de Masters over dus waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Nice :< Waar kijk je dat trouwens constant [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Nice :< Waar kijk je dat trouwens constant [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];? BBC en Eurosport. Maar zo vaak kijk ik niet hoor, eigenlijk alleen WK/UK Open/Masters en af en toe eens een kleiner toernooi op Eurosport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Morgen om 14.00 O'Sullivan-Robertson, halve finale vd Masters. Beide wonnen hun kwartfinale met 6-1, tegen respectievelijk Marco Fu en Ali Carter. Andere halve finale is Allen (die net na een vreselijke wedstrijd toch 6-4 won van Joe Perry) tegen de winnaar van Maguire-Murphy, die pot begint vanavond om 20.00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Robertson - Murphy vanavond. Jammer dat O'Sullivan gisteren geen schim van zichzelf was. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 6-2 Murphy. Laatste sessie begint zo, wordt uitgezonden op BBC Two. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 10-2 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Luca Brecel gewonnen van Mark Selby (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 18 April begint het WK weer :< Ik zat eraan te denken om een poule te maken, zijn er mensen die er aan mee willen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Ik doe wel mee dan. Even wat mensen mentionen die misschien ook interesse hebben [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Haha ja hoor. Alleen volg ik het hele jaar geen snooker ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Haha, ik ook niet. Als ik zap en ik zie het blijf ik wel even hangen, maar meestal kijk ik alleen het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 WK en UK Championships kijk ik meestal wel, verder inderdaad alleen als ik er langs zap. Weet ook totaal niet wie er in vorm is ofzo hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Jahoor prima. Las toevallig vandaag nog wat over kwalificaties. Volg eigenlijk alleen het WK altijd :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Voor mij ook prima :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Ik doe ook mee :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 (bewerkt) World Championship Snooker 2015 MU Poule Dit is het idee wat ik in gedachten had voor de opzet. Kunnen jullie aangeven of jullie het er mee eens zijn? Andere ideeën hoor ik graag. Wat ik van jullie wil is dat jullie per ronde aangeven welke deelnemers hierin uitvallen (zie onderstaand schema). In ronde 1 krijg je dus een lijst van 16 deelnemers, in ronde 2 een lijst van 8, enz. Voor iedere deelnemer in ronde 1 die uitvalt en je dat juist voorspeld hebt, krijg je 1 punt. In ronde 2 per juist voorspelde deelnemer 2 punten, enz. Bij de finale geef je winnaar en verliezer aan. Als je de verliezend finalist juist hebt, levert dat 5 punten op. Als je de winnaar van het toernooi juist voorspeld hebt krijg je 10 punten. Verder zijn er bonuspunten te verdienen door extra vragen. Hier is een schema te vinden van alle deelnemers. Uitvallers ronde 1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Uitvallers ronde 2: 1 2 3 4 5 6 7 8 Uitvallers kwartfinale: 1 2 3 4 Uitvallers halve finale: 1 2 Finale: Winnaar Verliezer (3p) Wie scoort meeste centuries? (2p) Aantal 147's? (2p) Eindstand finale (best of 35 frames)? [spoiler=mentions] [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; 16 april 2015 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Jahoor prima. Voor wanneer wil je het hebben? En via PM neem ik aan he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Via PM kan, je kunt het hier ook posten, maakt mij niet uit. Ik wil het hebben vóór komende zaterdag de eerste wedstrijd begint (11 uur 's ochtends). Beetje kort dag, maar dat is omdat de kwalificaties pas gisteren afgelopen waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten