Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff :cab: Hou de komende 4/5 uur maar vrij :cab: :mrgy: Selby gaat er een uitputtingsslag van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Ik ga verhaal halen in Sheffield hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Hou de komende 4/5 uur maar vrij :cab: :mrgy: Selby gaat er een uitputtingsslag van maken. Is wel ongelofelijk knap hoor. Heeft in de rest van het toernooi 12 uur meer moeten spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Grootste blamage voor de sportwereld sinds Griekenland in 2004 Is wel ongelofelijk knap hoor. Heeft in de rest van het toernooi 12 uur meer moeten spelen ja omdat hij niet kan snookeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Is wel ongelofelijk knap hoor. Heeft in de rest van het toernooi 12 uur meer moeten spelen Ja, klopt. O'Sullivan gaat veel voordeel halen uit het feit dat hij Murphy en Hawkins heeft geklopt met een sessie op overschot. Al moet Selby wel zo spelen als hij enige kans wil maken, in een open wedstrijd maakt hij natuurlijk geen kans. Scifo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Hierom had ik dus liever Robertson gehad in de finale dan Selby :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Snooker draait niet alleen om century breaks he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Dat is toch echt Peter 'Ik pot alleen een bal als ook een amateur hem zou maken' Ebdon :cab: Ebdon is inderdaad een paardenlul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Snooker draait niet alleen om century breaks he jawel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Ronnie mag wat gaan verzinnen in de interval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 jawel Welnee, zo'n 23e frame, dat is snooker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Dit laat Selby niet meer glippen lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Als Ronnie op z'n top gaat spelen kan het nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Dit laat Selby niet meer glippen lijkt me Ronnie kan er zomaar een paar op rij pakken als hij onder stoom raakt. Kan nog een lange nacht worden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Ja, maar hij speelt gewoon veel te wisselvallig, dus ik geloof niet in de comeback (aangezien ik zowel van the rocket als van selby kan genieten was het mij zoiezo eender wie won, das ook eens mooi :D ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Dat zal deugd doen, een snel en makkelijk frame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 CMON RONNIE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Wat. Een. Pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Die gele :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Cmon Ronnie (h) En dan gaat wit erin :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 En dan zo'n long pot, knap hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Die commentaar van Doherty :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Goeie reactie van Selby hoor. Laat zien dat hij ook een uitstekende break builder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 _O_ Wat een moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten