Scifo Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Ronnie echt verschrikkelijk aan het kloten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Inderdaad. Hoop dat dat laatste frame hem goed heeft gedaan. :cab: 7-5 achter is nog geen ramp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Inderdaad. Hoop dat dat laatste frame hem goed heeft gedaan. :cab: 7-5 achter is nog geen ramp. Neemt veel onnodige risico's. Ziet er niet goed uit voor Ron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Mag ook wel even gezegd worden dat Perry best goed speelt. In wat ik van de wedstrijd tot zover gezien heb, tenminste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 11-11 nu, erop en erover svp :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 11-11 Cmon Ronnie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) 11-12. Nog 1tje en hij is verder. Laatste frame loopt ook op rolletjes. 26 april 2014 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Back to back centuries, even puur op talent de laatste 2 frames binnengehaald, brute held _O_ Doherty :r 26 april 2014 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Ronnie op 't einde toch weer enigszins op topniveau. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Back to back centuries, even puur op talent de laatste 2 frames binnengehaald, brute held _O_ Doherty :r Doherty komt serieus opzetten nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Murphy geeft het Ronnie echt cadeau :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Ronnie lekker bezig zeg :) Trump trouwens 5-1 voor tegen Robertson :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Ronnie 13-3, simpele overwinning. Had nochtans wat anders gedacht toen Murphy in het begin op 2-0 kwam en eigenlijk op 3-0 had moeten komen. Selby ook vrij makkelijk door, ondanks een mindere start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Jep, daarna was het dramatisch zo'n beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Volgens mij heeft Murphy gewoon een mentale klap gekregen doordat het 2-1 werd ipv 3-0, daarna heeft hij gewoon wat frames cadeau gegeven aan O'Sullivan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 (bewerkt) Dale komt van 11-5 terug naar 11-12 tegen Hawkins, maar die laatste gaat alsnog aan het laatste eind trekken vrees ik :moop: Hawkins gaat dus winnen, jammer. 30 april 2014 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Nee, klopt, maar het scheelde niet veel hoor. Zat namelijk Trump-Robertson te kijken, maar aangezien ik moest eten had ik het even gepauzeerd. Daarna kwam het einde van Hawkins-Dale. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Robertson toch weer teruggekomen en nu 12-11 voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Die Murphy maakte fouten zeg. Tsjaa dan maakt Ronnie het gewoon af. Hopelijk kan Trump nog terugkomwn. Leuke speler wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 O'Sullivan-Hawkins en Selby-Robertson dus. Helaas nog veel te weinig gezien dit jaar, maar deze twee en de finale wil ik dus echt wel zien. Robertson trouwens z'n 100e century van het seizoen gepot. Historische prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Mooie finales. Goed dat Trump eruit ligt, kan die vent niet hebben om de een of andere reden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Mooie finales. Goed dat Trump eruit ligt, kan die vent niet hebben om de een of andere reden. :cab: Hehe, same here. De finale zal denk ik Selby - O'Sullivan worden. En dan Ronnie dus weer kampioen waarschijnlijk. Weinig verrassend, maar wel terecht natuurlijk. Als je zó veel beter bent dan de concurrentie, ben je een hele grote sportman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Hoop wel op Robertson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik ook, maar zie op één of andere sneaky manier ook wel Selby in de finale geraken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Nu Hawkins - O'Sullivan. Toch een jaar of 2 niks van snooker gezien, dus die Hawkins ken ik dan ook niet. Ben benieuwd :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten