Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Fitness/Krachttraining

Oldskool

Aanbevolen berichten

Cardio is een must wil je een muscle body hebben beste indeling is splits dus uurtje cardio minder dan dat je krachttraining doet.

Want als je alleen krachttraining gaat doen en je past je voeding wel aan kom je teveel aan en zal je uiteindelijk alleen maar een vetpens krijgen hehe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja oke. Ik weet niet hoe zwaar je bent en hoe lang je bent? Want is cardio wel nodig?

1,73cm/88kg.

Cardio is dus wel nodig, maar ik wil dus ook weer niet teveel doen, want dat is ook niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cardio is een must wil je een muscle body hebben beste indeling is splits dus uurtje cardio minder dan dat je krachttraining doet.

Want als je alleen krachttraining gaat doen en je past je voeding wel aan kom je teveel aan en zal je uiteindelijk alleen maar een vetpens krijgen hehe

Bij KT verbrand je 48 uur lang door.. Als je je voeding aanpast en je krijgt er een vetpens van dan pas je je voeding niet goed aan. Vrienden van mij doen aan Sterkste man trainingen en die zijn ook echt niet vet maar eten wel 7000 kcals per dag.

1,73cm/88kg.

Cardio is dus wel nodig, maar ik wil dus ook weer niet teveel doen, want dat is ook niet goed.

Ok dat is idd wel behoorlijk nodig :p Ik ben 1.89 bij 85 kilo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een buikje hebt, en je gaat je buikspieren trainen, dan zie je niets hoor :cab:

Moet je je vetpercentage verlagen oftewel afvallen, dan ga je ze zien.

Misschien omdat ik laatste tijd ook minder bier drink en iets gezonder eet. Maar dat is meer toeval dan dat ik het bewust doe :cab: Ik bedoel ook niet dat ik echt een sixpack krijg hoor maar gewoon beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites