Oldskool Geplaatst 2 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2008 Als je een buikje hebt, en je gaat je buikspieren trainen, dan zie je niets hoor :cab: Moet je je vetpercentage verlagen oftewel afvallen, dan ga je ze zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 2 juni 2008 Share Geplaatst 2 juni 2008 Is 5 dagen in de week teveel trainen? Ik bedoel 3 dagen alleen kracht training boven lichaam. En de andere 2 dagen half uur/3 kwartier cardio... Moeten nog wat vetjes af hehe... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 3 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2008 Ik doe 4 dagen KT en 1 dag cardio. Maar bij mij is KT ook zo'n beetje cardio, ga altijd helemaal kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Mja jij split je schema, ik doe momenteel nog full body zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 3 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2008 Ja oke. Ik weet niet hoe zwaar je bent en hoe lang je bent? Want is cardio wel nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Cardio is altijd zinvol, je wilt toch ook een beetje conditie opbouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Cardio is een must wil je een muscle body hebben beste indeling is splits dus uurtje cardio minder dan dat je krachttraining doet. Want als je alleen krachttraining gaat doen en je past je voeding wel aan kom je teveel aan en zal je uiteindelijk alleen maar een vetpens krijgen hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Ja oke. Ik weet niet hoe zwaar je bent en hoe lang je bent? Want is cardio wel nodig? 1,73cm/88kg. Cardio is dus wel nodig, maar ik wil dus ook weer niet teveel doen, want dat is ook niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 3 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2008 Cardio is een must wil je een muscle body hebben beste indeling is splits dus uurtje cardio minder dan dat je krachttraining doet. Want als je alleen krachttraining gaat doen en je past je voeding wel aan kom je teveel aan en zal je uiteindelijk alleen maar een vetpens krijgen hehe Bij KT verbrand je 48 uur lang door.. Als je je voeding aanpast en je krijgt er een vetpens van dan pas je je voeding niet goed aan. Vrienden van mij doen aan Sterkste man trainingen en die zijn ook echt niet vet maar eten wel 7000 kcals per dag. 1,73cm/88kg. Cardio is dus wel nodig, maar ik wil dus ook weer niet teveel doen, want dat is ook niet goed. Ok dat is idd wel behoorlijk nodig :p Ik ben 1.89 bij 85 kilo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Ik ga gewoon elke dag cardio er bij pakken. Half uurtje ofzo moet geen kwaad kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Als je een buikje hebt, en je gaat je buikspieren trainen, dan zie je niets hoor :cab: Moet je je vetpercentage verlagen oftewel afvallen, dan ga je ze zien. Misschien omdat ik laatste tijd ook minder bier drink en iets gezonder eet. Maar dat is meer toeval dan dat ik het bewust doe :cab: Ik bedoel ook niet dat ik echt een sixpack krijg hoor maar gewoon beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Ik ben ook niet dik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Ik ook niet want ik ben 1,82 en 68 kilo ofzo :cab: Maar goed ik kreeg wel een buikje dat uitstak terwijl de rest gewoon normaal blijft. Dan helpen die sit-ups wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 ik ga die 8 minute abs ook 5 x in de week doen.. mooi elke avond dat ik neit aan de bier zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeff Geplaatst 3 juni 2008 Share Geplaatst 3 juni 2008 Mja sixpackje kweken is vet het moeilijkste, alleen veel oefeningen doen is nooit genoeg, je moet ook vet zien kwijt te raken, zoals M0nkie al aangaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Met mijn vetpercentage van 11,2 % moet het dus mogelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Hehe ik ging ook ff die video doen van 8 minutes abs, pak er volgende x toch wel ff een mat bij want op de harde vloer is 't ook niet wat ;o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Ja ik doe altijd op zo een strandhanddoek en dan wel opgevouwen dus dan is ie wel zachter maar matje is wel beter ja maar heb ik niet dus ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karelax Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Remko 11,2 is niet heel laag hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Ik deed maar op m'n deken, die van bed gehaald. Had al van iemand gehoord dat op de vloer niet het beste was voor je rug :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 4 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2008 Anabolen Schwarzenegger ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Remko 11,2 is niet heel laag hoor. Weet ik, maar hoog is het gelukkig ook absoluut niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Iedereen aan de 8 minute abs _O_ Ik ga zo ook weer ik had even een paar daagjes niet gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Ik ben net naar de sportschool geweest, dat 8 minute abs moet ik nog steeds eens gaan bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 juni 2008 Share Geplaatst 4 juni 2008 Fjoe ze gingen niet van harte de 8 minuten vandaag maarja puur op karakter gewoon gehaald natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten