Adriaan Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Ja idd als je nou je vet percentage aan 't begin had geweten en nu dan had je kunnen zien of je veel spiermassa was aangekomen en vet verloren ;) Als je gewoon in de spiegel ziet dat je lichaam er een stuk strakker uit ziet en minder vet dan is 't toch goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Jesus, woog gisteren 74,5 kilo, maandag nog 76 (Harderwijk, consulent) .. Maak me toch wat zorgen.. Ik ben namelijk al 3 weken begonnen met afbouwen van de shakes en het opbouwen van voedsel.. Ben 100 gram aangekomen, en nu ineens 1,5 eraf.. Wtf.. ^^ Doelstelling was 80 kilo, dus eerst 77/78 kilo en daar 2 kilo bij.. Heb dus e-mail gestuurd naar mijn consulente.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Je moet ten eerste een fatsoenlijk trainingsschema EN voedingsschema opstellen. Met een mentaliteit als 'beetje bandkdrukke ensoooo' , 'geen tussendoortjes ensoooo' zal je niet veel vooruitgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Jesus, woog gisteren 74,5 kilo, maandag nog 76 (Harderwijk, consulent) .. Maak me toch wat zorgen.. Ik ben namelijk al 3 weken begonnen met afbouwen van de shakes en het opbouwen van voedsel.. Ben 100 gram aangekomen, en nu ineens 1,5 eraf.. Wtf.. ^^ Doelstelling was 80 kilo, dus eerst 77/78 kilo en daar 2 kilo bij.. Heb dus e-mail gestuurd naar mijn consulente.. Je moet hier niet zo'n probleem van maken. Het gehalte vocht speelt ook een groot rol, daarnaast heb je ook een stofwisseling die niet binnen een paar dagen verandert, binnen 1 week tijd 1.5 kg spier of vet aankomen/verliezen is vrij moeilijk. Minimaal 3 weken aanhouden en kijken wat het effect dan is. Vetpercentagemetingen doen is ook handig uiteraard..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 Zo ben sinds deze week weer aan het trainen na m'n neus operatie.. gaat erg lekker. Gewicht ligt nu op zo'n 83 kilo terwijl het begin van de week 81,5 was. Anderhalve kilo vocht dus aangekomen ongeveer.. Voor ik geopereerd was woog ik 87, kan wel merken dat ik een beetje kracht kwijt ben helaas.. Maar vnv staat er weer een training op 't programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Heb eigenlijk nog een vraag. Volgende week begin ik na een blessure terug te voetballen (ben doelman), dus gaat het fitnessen daarop gericht zijn. Is het dan goed om 3x per week (maandag, woensdag en vrijdag) dezelfde oefeningen te doen? Dus bench press, squat lift, dead lift, shoulder press en biceps curl. Of is dit dan te belastend? Want ik lees 2 verschillende dingen: dat 48 uur genoeg is al recuperatie, maar ook dat je na krachttraining van een spiergroep deze beter een week laat rusten... Ik deed het eerst ook altijd op die manier, nu sinds een maand ongeveer ben ik het anders gaan doen waardoor ik ook echt drie keer in de week ga. Heb mijn fitnessprogramma nu verdeeld in drie dagen: Dinsdag: Benen & Schouders Donderdag: Borst, Triceps & Buik Zaterdag: Rug & Biceps Cardio doe ik er nooit bij, dat doe ik op Maandag apart door 8km hard te lopen. Mijn grootste 'probleem' is dat ik in het weekend te veel bier drinkt (killing voor je spiergroei) maar dat ga ik er ook niet voor opgeven. Voordat ik ga fitnessen pak ik altijd een paar boterhammen met pindakaas en melk, verder doe ik op brood meestal vlees (kipfilet als we dat hebben) en verder qua voeding niets speciaals. Een voedingsschema kan ik me sowieso niet aan houden omdat ik dan alles zelf zou moeten kopen terwijl ik bij m'n ouders woon. :huhu: 94 kilo is toch niet zoveel? Ik ben 1.88 en weeg nu 91 ofzo.. Maar ik vind het niet echt teveel ofzo. Vind het best veel hoor, zelf ben ik 1.85 met een gewicht van ongeveer 80 terwijl ik zelfs dan nog een buikje heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Buiten 20 minuten gejogd... 1e x.. Sodeju, echt heerlijk na afloop.. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Haha je bent goed bezig Rinus ;) Blijf je ook krachttraining doen? Dat is belangrijk om op gewicht te blijven he. Succes er mee. Oh ik weeg nu trouwens 84 kilo ofzo, 't gaat me iets te hard met de kilo's omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Dank je wel. Ik weet niet man.. Ik vind het niet meer leuk.. Heb het gevoel dat mijn lichaam meer geneigd is naar uithoudingsvermogen, dan massa's spieren. Kon ik bij MU-meeting ook merken.. Iedereen was na een uurtje doodop, terwijl ik net begon in te komen. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 november 2010 Share Geplaatst 23 november 2010 Blijkbaar moet ik meer eten.. Ik val nog steeds af. Weeg nu iets van 72,xx :m: Maar ik bevind me letterlijk tussen schip en wal.. Goed eten = opgewicht blijven, miss wat afvallen, of meer eten en weer terugvallen in oude gewoonten.. :( MOEILIJK.. TERING. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 23 november 2010 Share Geplaatst 23 november 2010 Je weet toch ongeveer je behoefte, als je ongeveer dat gaat eten elke dag dan blijf jij gewoon op gewicht hoor. Als je blijft sporten dan zul je iets meer moeten eten omdat je daar ook nog flink door verbrand. Voor dat iets meer lees ong. 300 kcal ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 november 2010 Share Geplaatst 23 november 2010 Zo 30 min gejogd.. Hopelijk volgend week al een uurtje ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 23 november 2010 Share Geplaatst 23 november 2010 Als je zoveel cardio blijft doen en weinig eten val je ook verder af Rinus ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Hoe gaat het met jou Adriaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Ik deed het eerst ook altijd op die manier, nu sinds een maand ongeveer ben ik het anders gaan doen waardoor ik ook echt drie keer in de week ga. Heb mijn fitnessprogramma nu verdeeld in drie dagen: Dinsdag: Benen & Schouders Donderdag: Borst, Triceps & Buik Zaterdag: Rug & Biceps Cardio doe ik er nooit bij, dat doe ik op Maandag apart door 8km hard te lopen. Mijn grootste 'probleem' is dat ik in het weekend te veel bier drinkt (killing voor je spiergroei) maar dat ga ik er ook niet voor opgeven. Voordat ik ga fitnessen pak ik altijd een paar boterhammen met pindakaas en melk, verder doe ik op brood meestal vlees (kipfilet als we dat hebben) en verder qua voeding niets speciaals. Een voedingsschema kan ik me sowieso niet aan houden omdat ik dan alles zelf zou moeten kopen terwijl ik bij m'n ouders woon. :huhu: Vind het best veel hoor, zelf ben ik 1.85 met een gewicht van ongeveer 80 terwijl ik zelfs dan nog een buikje heb. Sommige mensen hebben van nature meer spiermassa, en spieren zijn zwaarder dan vet, misschien heb je dan ietwat teveel vet en blijft het vooral rond de bui hangen. Bij mij zit het ook wel rond de buik maar ook beetje bij de bovenbenen hoewel deze al gespierd zijn maar door de laag vet zie je dat niet echt. En mijn borstkas is heel groot, er zit niet echt veel vet daar en ook niet echt veel spieren maar is wel behoorlijk groot en ik ben nogal breed in de schouders en mijn bovenbenen zijn gewoon grote kracht machines :) Misschien moet je dan wat meer cardio gaan doen;p nog maar eens 8 kilometer per week :G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Ik ga ook maar beginnen met joggen, in de sportschool heb ik echt 0,0 motivatie om cardio te doen, simpelweg omdat het zo lang duurt en je dan allemaal klokken ziet:G Toch doe ik op vrijdag wel cardio en beetje kracht en de andere 2 dagen minimaal een uur kracht en beetje cardio te doen van half uur of meer. Ik probeer wel elke week spinning te doen maar doordat ik met school zit lukt het niet altijd dus wil ik dan op dinsdag of donderdag/misschien beide dagen maar een half uurtje minimaal gaan joggen:) omdat ik nu wel vet verlies maar er ook spiermassa aankomt waardoor ik ongeveer op hetzelfde gewicht blijf hangen wat niet de bedoeling was:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Hoe gaat het met jou Adriaan? Goed, nog steeds lekker aan 't groeien. Alleen nog steeds schouder blessure, dus komende dinsdag naar de sportarts. Train er wel om door, maar kan niet zo zwaar als ik zou willen met push. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Laatste tijd weer veel gesport in de sportschool . Loop nu meestal eerst 2,5km in (ong. 13 min) en ga dan spieren doen. Verder loop ik nadat ik bij de fysio ben geweest ook nog 5km, gaat de laatste tijd ook steeds beter, begon op een half uur en zit nu op ong. 27 minuten. Klinkt weinig, maar is toch een hoop voor mijn doen. Nadat ik dus acht maanden niet heb kunnen lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Wordt er hier nog een beetje getraind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Wordt er hier nog een beetje getraind? Ja, alleen niet zo zwaar meer, ik krijg lichte striemen bij de bovenarmen/schouders. Dit duidt erop dat de spieren te snel groeien, dus ik doe het nu even rustig aan en blijf op zelfde niveau wat:). En verders 2 dagen in de week een half uur hardlopen en op vrijdag een half uur fietsen en nog een half uur hardlopen op de loopband. Ik ben in jaren niet zo fit geweest lol:G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 18 december 2010 Auteur Share Geplaatst 18 december 2010 Hier momenteel even niet, door hechtingen in mn hand. Kan niet wachten tot ik weer los mag :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Ja, alleen niet zo zwaar meer, ik krijg lichte striemen bij de bovenarmen/schouders. Dit duidt erop dat de spieren te snel groeien, dus ik doe het nu even rustig aan en blijf op zelfde niveau wat:). En verders 2 dagen in de week een half uur hardlopen en op vrijdag een half uur fietsen en nog een half uur hardlopen op de loopband. Ik ben in jaren niet zo fit geweest lol:G Haha dan ben je goed hardcore bezig juist? Gewoon door trainen, die striemen zijn omdat je spieren sneller groeien dan je huid uit kan rekken zeg maar. Zijn verder niet schadelijk ofzo. Vrouwen hebben het soms ook, striae heet het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Ik probeer het de laatste tijd ook wat serieuzer aan te pakken. Schema op laten stellen (heb er nu één voor kracht voor 6 weken) en daarna krijg ik weer een nieuwe etc. Alleen wat gezonder eten verder en dan komt het wel goed denk ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Haha dan ben je goed hardcore bezig juist? Gewoon door trainen, die striemen zijn omdat je spieren sneller groeien dan je huid uit kan rekken zeg maar. Zijn verder niet schadelijk ofzo. Vrouwen hebben het soms ook, striae heet het. Ik ben ook fanatiek bezig, ik merk dat de spieren er wel zitten en dat ze ook toenemen alleen ga ik nu fanatiek hardlopen om mijn benen af te slanken, maar daar zit heel erg veel spiermassa in. En de rest van het vet moet er af:G Ik ben nu ook bezig om zo vaak mogelijk kip en vis te eten en veel eiwitten. Ik voel en zie ook wel dat het wat gespierder begint te worden en dat mag ook wel lol:G. Maar mijn moeder begint over die striemen te janken, terwijl het niet zo erg is en alleen op mijn bovenarm zit en wat op de schouder maar die zijn bijna weer weg. Ach ik zie het wel:) In September wil ik echt groot verschil zien met de dag dat ik fanatiek begon:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Ik probeer het de laatste tijd ook wat serieuzer aan te pakken. Schema op laten stellen (heb er nu één voor kracht voor 6 weken) en daarna krijg ik weer een nieuwe etc. Alleen wat gezonder eten verder en dan komt het wel goed denk ik :) Ik had eerst ook schema voor 6 weken maat vond het wel een prima schema, alle spier groepen kwamen aan bot dus doe nog steeds zelfde schema, vooral omdat het erg bevalt en je gewoon lekker vrije keus hebt in hoe zwaar je zelf wilt. Alleen dat gezonder eten lol, zelfde bij mij. Op verjaardagen etc wel lekker kanen maar andere dagen geen tussendoortjes en ook in het weekend geen tussendoortjes. En lang op bed liggen helpt ook wel en je moet zorgen dat je je niet verveeld, dan ga je kanen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten