Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fitness/Krachttraining

Oldskool

Aanbevolen berichten

Heb waarschijnlijk een spiertje gescheurd of wat dan ook. Als ik moet niezen, hoesten of een te grote draaibeweging maak, krijg ik pijn onderin, zijkant, van mijn buik. Brand als de tering. :m:

Update: al bijna 40 kilo kwijt, dus nog 20 te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil binnenkort een ander schema pakken, zat te denken aan rippetoe, maar: ik werk 3 dagen per week in de horeca en dat is erg veel lopen. Als ik dan ook nog 3 dagen squats doe, gaan mijn benen dan niet kapot? Dan krijgen ze helemaal geen rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze krijgen dan 4 dagen per week rust ;) Maar rippetoe is een ideaal schema om kracht te gainen ja, en die spierpijn is als je 3 x per week squat wel over. Heb het schema ook een tijdje gevolgd, kan je wel aanraden om dan 't boek te lezen dat werkt nogal verhelderend :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het boek 'Een wasbord voor altijd' van David Zinczenko (Men's Health USA) een goed boek? Heb het al een tijdje, maar ga vanaf maandag weer actief sporten. Ben nu 10 tot 13 kilo te zwaar. Ben nu 92 en ben altijd 78 kilo ongeveer geweest. Helaas is dat inmiddels ook al 3 jaar geleden.

Dacht als het een goed boek is, dat ik me er dan aan kan houden. Moet voornamelijk veel vet rondom mijn buik en heupen kwijt. Dat is mijn grootste zorg, want dan pas ik weer in mijn mooiere kleding.

Een vriend van me wilt dit pakketje gaan aanschaffen of heeft het al aangeschaft. Spreek hem niet zo vaak. Werkt zoiets ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het boek 'Een wasbord voor altijd' van David Zinczenko (Men's Health USA) een goed boek? Heb het al een tijdje, maar ga vanaf maandag weer actief sporten. Ben nu 10 tot 13 kilo te zwaar. Ben nu 92 en ben altijd 78 kilo ongeveer geweest. Helaas is dat inmiddels ook al 3 jaar geleden.

Dacht als het een goed boek is, dat ik me er dan aan kan houden. Moet voornamelijk veel vet rondom mijn buik en heupen kwijt. Dat is mijn grootste zorg, want dan pas ik weer in mijn mooiere kleding.

Een vriend van me wilt dit pakketje gaan aanschaffen of heeft het al aangeschaft. Spreek hem niet zo vaak. Werkt zoiets ook?

Dat ene pakketje gaat niet werken, voor zover ik kan zien zit er geen ephedrine in. Een verboden stof trouwens in Nederland, maar dat is bij mij bekend het enige stofje wat echt vetverbrandend werkt.

Je kunt beter een dieet samenstellen wat hoog in eiwitten en hoog in vetten zit met weinig koolhydraten. Daarnaast ga je sporten en dan zullen je de kilo's er wel af gaan et plus dat je nog wat spiermassa overhoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo jongens, ik heb echt zeker een jaar stilgestaan qua sporten :cab: Ging gister weereens fitnessen en ben echt keihard achteruit gegaan! Heb me wel voorgenomen véél te fitnessen deze zomer. Ben al begonnen met drastisch minderen in junkfood eten + ben zo'n beetje gestopt met roken en nu gwn keihard ertegenaan in de gym! Ik weeg nu weer 87 na een jaartje roken, veel junkfood en me distantiëren van de sportschool. Ik laat nog wel weten of het me is gelukt om een Griekse god te worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat hier wel lekker. Gewoon een beetje aankloten. Cardio of Kracht of beiden en dan gewoon beetje rommelen maar wel volgens een schema, enzo. Fitness vind ik alleen strontvervelend, omdat het zo saai is, maar het is voor het goede doel. Ikke. :m: Begin er steeds beter uit te zien en ik merk het ook. Op school was ik na drie verdiepingen omhoog al uitgeput en 3/4 maanden later heb ik het weer een keer geprobeerd en ik was niet eens buiten adem. ;) Eenmaal bij de 80 zoek ik een leuke teamsport ofzoiets. Hopelijk mag ik voetballen of basketballen in teamverband, ik denk het niet, want ik moet mijn CI afdoen. :m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vanmiddag nog krachttraining gedaan, 5 minuten geleden een uur buiten gefietst. Na per ongeluk een omweg naar het centrum en op de terugweg herinnerde ik het me weer. :D

Nu wel zwaar nek en schouderpijn, hehe. Bikkel ben ik ook, hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites