Tom Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Obama Bubbles op Funnygames.nl , echt een zeer verslavend spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Ik stop voor nu even op level 31, slecht voor mijn bloeddruk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Hehe, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rtoo Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Lucky! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Kan iemand level 24 daarvan, zit echt vast daar :cab: Op de grond kan hij ergens staan, iets links van het midden. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janis. Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Pfff ik zit al vast bij 20 xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 echt een leuk spelletje:D ik had die eerste ook al een paar keer gespeeld:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Ik geef het op bij 38, ga 't dalijk nog eens proberen met die walktrough erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Ik zit vast bij level 18. Wat moet je daar doen :cab:? Laat maar, inmiddels gehaald :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Knap hoor jongens ;c Bonus levels zijn trouwens hetzelfde, maar je krijgt de blokjes in willekeurige volgorde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rtoo Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Hehe daar ben ik ook mee bezig, een aantal levels is echt niet te halen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Hehe daar ben ik ook mee bezig, een aantal levels is echt niet te halen dan. Dat laaste, ben je bijna verplicht bollen te stapelen, zieke shit :cab: Ik kreeg er 4 op mekaar toen ze ineen zakten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 31 ga ik niet meer aan beginnen voorlopig :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 31 ga ik niet meer aan beginnen voorlopig :moop: 24 blijf ik de moeilijkste vinden, kk man wat heb ik me daar aan opgejaagd gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Zware pro's hier, ik zit bij 10 al vast. Iemand tip ? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Gewoon zorgen dat die twee ballen elkaar blokkeren in het midden, en dan stapelen. Jordy, ik weet niet hoe jij negen hebt gehaald met Bonus-mode. Je zal wel gewoon geluk hebben gehad, maar ik krijg steeds eerst die balletjes of die blokken :moop: Ik heb nu dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Druk ik voor de 4de keer hieer op F5 en heb ik hem net zelf gehaald, wel bedankt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Gelukje gehad met 9 ja, de boel stortte net op het laatste in maar ik had em nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Held! _O_ Ik kwam tot 20 ofzo, toen moest ik moeite gaan doen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik zit vast bij 39 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik zit vast bij 39 ;e Gewoon al die blokken op elkaar stapelen. Dan krijg je zo'n brede balk. Die zet je op het meest linkse balletje. Dan krijg je zo'n lange dunne balk, die zet je op het onderste blokje, en op het balletje rechts onder. Dan zet je die driehoek rechtsonder in de hoek: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 *plaatje* 24 blijf ik de moeilijkste vinden, kk man wat heb ik me daar aan opgejaagd gehad Ik bedoelde 32 :p Oh heb m al 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten