Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Club/House/Electro

Axel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 691
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meer als eenderde is eigen productie. Ik vind Vato de laatste tijd wel wat strakker draaien, wat ruiger.

Het gaat er bij hem ook niet echt om of jij die nummers al kent, hij geeft overal een twist aan. Het feit dat je 60 nummers in een mixtape van drie kwartier gemixed krijgt en dat die tape dan zo klinkt verdient alleen maar respect. Al heb ik ook zo mijn andere voorkeuren.

Maatje van mij heeft enkele dagen geleden nu zijn 3e of 4e track bij een label gereleased, krijgt steeds strakkere platen. Hij liet me pas het één en ander horen waaronder één plaat met goede vocals, goede commerciële plaat. Verwacht dat hij die ook wel released, zodra hij dat doet drop ik hem hier wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even 1 van de meest underrate nummers van de laatste eeuw promoten hier. Nummer is ondertussen al 7 maanden uit maja.

[YOUTUBE]KQ_TpOnLjTw[/YOUTUBE]

Kwam er ineens weer op nadat ik de vocal versie tegenkwam in deze aftermovie. Die vocal versie komt binnenkortt uit en ik voel de magic al. Heeeerlijk.

[YOUTUBE]UWb5Qc-fBvk[/YOUTUBE]

Overigens is die hele aftermovie wel aan te raden. Lekkere nummers erin. Momentum komt vanaf 12:03

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde van een vriend van me dat 90% of zelfs meer van dat nummer op het conto van Sandro Silva komt. Quintino is er enkel voor zijn naam bijgehaald.

Ja dat is ook wat ik hoorde. Is natuurlijk wel vaker, kijk naar bijna elke collab van Guetta (oa. die met Nicky Romero). De kleinere artiest krijgt zo meer bekenheid en de grote artiest weer een goede productie op zijn naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is minder mijn ding, zou er best bij aanwezig willen zijn maar om er nu thuis naar te kijken gaat me iets te ver. Arty draaide gister ook als een baas trouwens, eigenlijk waren ze allemaal erg sterk. Op het begin van de avond na, toen was het nog wat rustiger en heb ik in de VIP ruimte gezeten heb ben ik vanaf een uurtje of 23 bijna non stop doorgegaan. Voel me ook helemaal gesloopt. Hardwell ook gewoon weer de Headhunterz remix van Spaceman draaien als afsluiter haha, op zo'n avond eigenlijk gewoon heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites