Axel Geplaatst 25 november 2007 Auteur Share Geplaatst 25 november 2007 Zijn er nog meer mensen die dit enorm leuke muziek vinden? Clubhouse is een vorm van dansmuziek en nader gespecificeerd een substroming van house die zich voornamelijk kenmerkt door vrolijke melodieën en vocals. Ondanks deze vaak vrolijke melodie is het een stevigere vorm dan de house zelf, wat zich onder meer uit in een licht hoger aantal beats per minute (BPM). Begin jaren '90 van de 20e eeuw brak het genre door, bijvoorbeeld in de iT in Amsterdam, waar DJ Jean platen draait, en de Danssalon in Eindhoven. Enkele bekende artiesten: Erick E DJ Roog Gregor Salto Fedde le Grand Lucien Foort Sidney Samson Don Diablo Laidback Luke Vato Gonzalez Een paar favorieten van mij: Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix) Debonair Samir - Samir's Theme (Skitzofrenix Edit) Hardwel & Rehab - 1992 Federico Franchi - Cream Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Zijn er nog meer mensen die dit enorm leuke muziek vinden? Clubhouse is een vorm van dansmuziek en nader gespecificeerd een substroming van house die zich voornamelijk kenmerkt door vrolijke melodieën en vocals. Ondanks deze vaak vrolijke melodie is het een stevigere vorm dan de house zelf, wat zich onder meer uit in een licht hoger aantal beats per minute (BPM). Begin jaren '90 van de 20e eeuw brak het genre door, bijvoorbeeld in de iT in Amsterdam, waar DJ Jean platen draait, en de Danssalon in Eindhoven. Enkele bekende artiesten: Erick E DJ Roog Gregor Salto Fedde le Grand Lucien Foort Sidney Samson Don Diablo Laidback Luke Vato Gonzalez Een paar favorieten van mij: Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix) Debonair Samir - Samir's Theme (Skitzofrenix Edit) Hardwel & Rehab - 1992 Federico Franchi - Cream Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
matje90 Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Hardwell Jaymen (mn neef) Rehab Micha Moore Klaas Skitzofrenix Benny Rodriguez Super muziek inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Klaas? :cab: Charmante DJ-naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 25 november 2007 Auteur Share Geplaatst 25 november 2007 Hardwell heeft inderdaad een lekker album. Eclectic Beatz 4 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
matje90 Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Ja Klaas, ik weet niet precies wie het is maar heeft een aantal fucking goeie mixen. Zoals This Time en Space. Zoek maar eens op internet. En Eclectic Beats 4 is inderdaad top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeff Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 don't believe the hype Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowie Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Jaa ik vind dit ook wel relaxte muziek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Enorm plezant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 d-rashid - latin brutality RKM - and you can lick my .. dj hardwell & Franky Rizardo - Bombaklats Sidney Samson - Work it (oud maar vet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 http://rapidshare.com/files/76722730/Vato_Gonzalez_-_Dirty_House_Mixtape_2__June_2007_.mp3.html zeker downloaden! vato gonzalez mixtape 2 van de 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 15 december 2007 Auteur Share Geplaatst 15 december 2007 Die staat al op mijn Ipod ;). Haha die man is heldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 kan iemand me helpen dit liedje te vinden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 Kan een admin dit topic even samenvoegen met deze: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=9865&highlight=club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rappin Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 House is op ze tijd wel flexe muziek. Club ook wel. Electro heb ik niet zoveel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 december 2007 Share Geplaatst 19 december 2007 http://www.vato.nl/page.php?id=174&a=dl Vato Gonzalez ft. Tin & Tjen - Step back (Slap that ass RMX) Vato gonzalez (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 31 januari 2008 Share Geplaatst 31 januari 2008 Voor de liefhebbers: Vato Gonzalez - Dirty House Mixtape (deel 3) is vandaag online gezet. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 1 februari 2008 Share Geplaatst 1 februari 2008 ik zie hem op de site niet staan? nog een lekker liedje met een harde beat: http://rapidshare.com/files/88296410/16_Make_Me_Feel_Good.wma.html edit: ik heb hem inmiddels al gevonden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 2 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2008 Ook even die mixtape downloaden dan. Vato is held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2008 Dit nummer van the Partysquad is echt held joh. Staat ook op de derde mixtape van Vato. Maar hier post ik hem ff als single. The Partysquad - Whatchu gonna do Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 11 februari 2008 Share Geplaatst 11 februari 2008 Ik ben over het algemeen geen fan van het genre, maar als ik aan elektrische muziek denk, denk ik aan: Bonobo (Downtempo) Burial (één van de beste albums van afgelopen jaar afgeleverd, ontzettend veel emotie in die dubstep-plaat) Daft Punk (Discovery <3) Murcof (Ambient, Minimal) Nine Inch Nails (Industrial) Peace Orchestra (Downtempo) (fantastisch nummer in the Matrix, kennen jullie mischien als Kruder, van Kruder & Dorfmeister) Pendulum (Drum & Bass) (Hold Your Colour is echt fantastisch) Swayzak The Field (From Here We Go Sublime <3) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 12 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2008 Op zo'n andere site uploade iemand zo'n tekstbestandje met zeker 300 house liedjes. Ben nu op de helft met downloaden en het bevalt goed. HOUSE.txt Downloadlinks staan erin, allemaal (op paar na) met speedyshare.com upgeload dus aan een stuk door downloaden :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Daft Punk (Discovery <3) Alive 2007 is een echte aanrader. Pendulum (Drum & Bass) (Hold Your Colour is echt fantastisch) Pendulum is inderdaag gewoon goed. Ben opnieuw aan het downloaden van hen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Abbi Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Op zo'n andere site uploade iemand zo'n tekstbestandje met zeker 300 house liedjes. Ben nu op de helft met downloaden en het bevalt goed. HOUSE.txt Downloadlinks staan erin, allemaal (op paar na) met speedyshare.com upgeload dus aan een stuk door downloaden :< Ik zal wat gaan proberen, bedankt voor het posten! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Alive 2007 is een echte aanrader.Die moet ik nog steeds luisteren. Wel al een tijdje geleden gedownload. Trouwens, ik kan iedereen Thievery Corporation aanraden, een Amerikaans Trip-Hop/Dub duo. Erg relaxte muziek voor in de avond. QjRvAq6K654 04bg9IC9N6w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten