Rinus Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Hehe, gaat lekker hiero.... Alles al 525.. alleen cooking nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Welke server zit jij nou Rinuz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Heb ik je al verteld.. :D en nee, ik kom niet naar Twillight. ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Cataclysm is net binnengekomen_O_ Ik ben hem nu aan het installeren. Op welke server zit iedereen hier? Twillight volgens mij?:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 De pro's zitten op Trollbane. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Nee stefan de echte pro's zitten op Khadgar!:P Haha ben inmiddels 85 en aardig aan wat gear aan het halen. Heb inmiddels nu 112k als tank. Heb je trouwens geaccepteerd jeff! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Oke, dus waar zitten de meeste MUers? Of zit niemand bij elkaar op de server? Ik kan me die MU guild nog herinneren. Fantastisch was dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Fantastisch nog wel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Ik zit op Zenedar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Heb ik je al verteld.. :D en nee, ik kom niet naar Twillight. ^^ Kom naar Twillight kutt! Cataclysm is net binnengekomen_O_ Ik ben hem nu aan het installeren. Op welke server zit iedereen hier? Twillight volgens mij?:D Twillight Hammer, Alliance De pro's zitten op Trollbane. Leugenaar!! Nee stefan de echte pro's zitten op Khadgar!:P Haha ben inmiddels 85 en aardig aan wat gear aan het halen. Heb inmiddels nu 112k als tank. Heb je trouwens geaccepteerd jeff! Nice! K zal eens op msn komen! Oke, dus waar zitten de meeste MUers? Of zit niemand bij elkaar op de server? Ik kan me die MU guild nog herinneren. Fantastisch was dat! Twillight Hammer! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Ben gister maar verder gegaan met mijn lvl 65 Paladin op Emerald Dream ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Zwak hoor :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Zwak hoor :( Ik ga niet alles solo lopen doen. Jij bent intussen ook alweer qua level een stuk hoger dan de mijne en op Emerald Dream zitten wat vrienden van me dus dan is de keuze snel gemaakt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Ik wil best een nieuwe Char beginnen hoor. Maakt me niet zoveel uit. Lvl 1 Warlock ofzo. Die schijnen ook wel grappig te zijn. Ik ben pas lvl 23 joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Heb snel een aangemaakt op twilight's hammer. Mhwk gaat je super snel dat levelen. je bent 23 in no time Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Heb snel een aangemaakt op twilight's hammer. Mhwk gaat je super snel dat levelen. je bent 23 in no time Ik maak vanaaf een goblin aan op die server van jullie. Gister hele avond patches gedownload;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Ze zijn Alliance he. En zoals ik al eerder zei, als je gewoon de installer downloaden ben je binnen een half uur @4.0.0 :doh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Heb snel een aangemaakt op twilight's hammer. Mhwk gaat je super snel dat levelen. je bent 23 in no time Dan maak ik vanavond wel een nieuwe aan...een druid, een lock of een paladin! Post hier de nick wel zodat men me kan adden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Yay! :) Moet zeggen dat de Paladin me behoorlijk bevalt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 ik heb hier een 2 weken trail liggen die ik kreeg bij fm11, maar als ik julie zo zie posten snap ik er denk ik geen ouwehoer van. Moet je er nou allemaal extra dingen bij kopen? (ken het spel voorderest niet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Ik twijfel nou wel alleen weer heel dik wat voor char ik zal nemen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 ik heb hier een 2 weken trail liggen die ik kreeg bij fm11, maar als ik julie zo zie posten snap ik er denk ik geen ouwehoer van. Moet je er nou allemaal extra dingen bij kopen? (ken het spel voorderest niet) Denk dat jij een 10 day trial hebt liggen. Wat je erbij moet kopen.. Ja.. T volledige spel (World of Warcraft) en dan zijn er ook nog 2 uitbreidingen : Wrath of the Lich King en Cataclysm dus. Ik twijfel nou wel alleen weer heel dik wat voor char ik zal nemen ;e Pally is lekker snel levelen vind ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Denk dat jij een 10 day trial hebt liggen. Wat je erbij moet kopen.. Ja.. T volledige spel (World of Warcraft) en dan zijn er ook nog 2 uitbreidingen : Wrath of the Lich King en Cataclysm dus. Pally is lekker snel levelen vind ik :D Tis beetje nuttelos om samen pally te zijn lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Ik ben maar een warrior begonnen, maar kan best zijn dat ik een priest ofzo ook nog aanmaak. Eigenlijk enige char wat ik nooit gehad heb. In-game id is erwin_the_best_45@hotmail.com dus voeg maar toe mocht je tijd hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Tis beetje nuttelos om samen pally te zijn lijkt me? Hoezo? 2 pala's samen = pwnage =) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten