Romeluu Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Komt wel als je 80 bent, dan begint de lol pas echt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Wie graag samen wil questen ofzo op twilight hammer add dan farko tot uw vrienden. horde natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Ipv mage ben ik nu rogue. Mijn Hunter heb ik overgezet naar een PVE-server. Rogue is wel geinig. Heb een soort guide gedownload, een addon. Vergelijkbaar met questhelper, maar die addon 'leidt' mij en zegt waar ik heen moet lopen. Wel geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Mooi mooi, welke server? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 Thunderhorn, een hele goeie serv. Die pvp waar ik eerst op zat was dood, nauwelijks ICC raids enzo... Thunderhorn is veel actiever etc. Nu nog een 'weekeinde-raidguild' vinden. Is mijn oude server, voordat ik naar Shattered halls ging. Een paar rl vrienden wilden me daar hebben. Weekendguild gevonden! Op naar de ultieme shit. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Komt wel als je 80 bent, dan begint de lol pas echt _O_ Ben erg benieuwd :D Wie graag samen wil questen ofzo op twilight hammer add dan farko tot uw vrienden. horde natuurlijk! Ik zal je effe adden zodra ik thuis ben :D Thunderhorn, een hele goeie serv. Die pvp waar ik eerst op zat was dood, nauwelijks ICC raids enzo... Thunderhorn is veel actiever etc. Nu nog een 'weekeinde-raidguild' vinden. Is mijn oude server, voordat ik naar Shattered halls ging. Een paar rl vrienden wilden me daar hebben. Weekendguild gevonden! Op naar de ultieme shit. :D Trut... kom gewoon naar Twillight Hammer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Komt wel als je 80 bent, dan begint de lol pas echt _O_ Nee, het levelen is leuker dan lvl 80 zijn, sowieso. Raiden in WotLK is niet wat het geweest is, arena is broke en gearscore verneukt alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Gearscore geval word ik idd ook gek van. Gelukkig zit ik in een vrij goede guild dus heb er niet zo heel veel last van. Zijn nu bezig de hardmodes te doen op icc25. Zit op de server khadgar! Hopen dat cata gaan complete flop gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 30 september 2010 Share Geplaatst 30 september 2010 Wanneer komt er terug leven in de brouwerij hier? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 september 2010 Share Geplaatst 30 september 2010 Ben nu uitsluitend aan het raiden en daarnaast gewoon andere games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Er zijn 2 redelijke aanwijzingen dat de nieuwe expension op 7 december gaat uitkomen. Blizzard heeft het zelf nog niet bevestigd. - Het nieuwe arena seizoen start 14 december, de game zou volgens een blue post een week voor het arena seizoen uitkomen. - Op de cataclysm site beweert thermaplugg dat de kans op een "cataclysmic event" 12.7% is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 oktober 2010 Share Geplaatst 13 oktober 2010 Klotezooi.. Servers offline tot 16.00.. Patch 4.01 is er!! :D Kut.. Ik moet om 15.00 naar school :(.. kutkutkut. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Gister Lich King 25 heroic geoneshot met 24 man, toch leuk die aangepaste talent trees, iedereen doet nu insane dps. Heb nu al zin in Cata : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jaloers.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 ik zal heel eerlijk zijn dat ik het al 3 maand niet gespeeld heb volgens mij! af en toe ffies kijken op wat chars van mij. Is die talent tree zo nice nu dan? Er stond namelijk erst wat op internet over mensen die daardoor nog geen 4k konden doen. ik zal cata wel weer afwachten denk ik ik was een beetje flauw van het raiden. Het kost zoveel tijd en datheb ik gewoon niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jaloers.... Haha, zoek ook een fatsoenlijke guild dan ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik zoek nog steeds iemand om gewoon samen mee te questen.. Alleen questen.. Daar heb ik zo een ontiegelijke hekel aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Ik zoek nog steeds iemand om gewoon samen mee te questen.. Alleen questen.. Daar heb ik zo een ontiegelijke hekel aan! Ik speel helaas niet meer, anders had ik wel meegedaan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Gister Lich King 25 heroic geoneshot met 24 man, toch leuk die aangepaste talent trees, iedereen doet nu insane dps. Heb nu al zin in Cata :< Lol, als ik dat zo lees is het een beetje te easy gemaakt allemaal.... Vroegah toen ik het nog speelde (half jaartje ofzo), was ik al imba met mijn 13k dps op singel target boss. Wat is nu een beetje goede dps dan??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 ik heb geen idee sirkeith. Het verschilt heel erg. Op worldoflogs zul je zien dat er voor de patch al gasten waren die boven de 20k kwamen. Dat zijn volgens mij allemaal fire mages. Wat nu de standaard is ik heb geen idee ik raid niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 En we zijn weer ingelogd! Omdat ik lang niet meer gespeeld heb kan je zomaar 7 dagen gratis krijgen :) Ben dus gehackt geweest, [ytf]bRLyNp2u6N0[/ytf] Zaten nog wel wat gems op mijnn hoogste level, ben ik nu aan het verkopen. Heb net al 105g binnen dus we gaan weer beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Misschien dat ik ook maar weer eens ga spelen de komende maanden, het word toch weer lekker koud buiten! Moet alleen nog die WOTLK addon kopen en dan maar effe een gamecard aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 december 2010 Share Geplaatst 2 december 2010 Level 34 in twee dagen, geen idee hoeveel uur. Gok zo'n 10-12. Triple XP ftw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Ga je cataclysm ook halen Stefan? Eigenlijk de jongens waar ik het meest mee speelde over ventrilo enzo zijn gestopt en ik ook. Speelde het ook niet vaak genoeg om het leuk te houden aan het einde denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Ik heb um al een paar weken :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten