Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Thunderhorn, een hele goeie serv. Die pvp waar ik eerst op zat was dood, nauwelijks ICC raids enzo... Thunderhorn is veel actiever etc. Nu nog een 'weekeinde-raidguild' vinden.

Is mijn oude server, voordat ik naar Shattered halls ging. Een paar rl vrienden wilden me daar hebben.

Weekendguild gevonden! Op naar de ultieme shit. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt wel als je 80 bent, dan begint de lol pas echt _O_

Ben erg benieuwd :D

Wie graag samen wil questen ofzo op twilight hammer add dan farko tot uw vrienden. horde natuurlijk!

Ik zal je effe adden zodra ik thuis ben :D

Thunderhorn, een hele goeie serv. Die pvp waar ik eerst op zat was dood, nauwelijks ICC raids enzo... Thunderhorn is veel actiever etc. Nu nog een 'weekeinde-raidguild' vinden.

Is mijn oude server, voordat ik naar Shattered halls ging. Een paar rl vrienden wilden me daar hebben.

Weekendguild gevonden! Op naar de ultieme shit. :D

Trut... kom gewoon naar Twillight Hammer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn 2 redelijke aanwijzingen dat de nieuwe expension op 7 december gaat uitkomen. Blizzard heeft het zelf nog niet bevestigd.

- Het nieuwe arena seizoen start 14 december, de game zou volgens een blue post een week voor het arena seizoen uitkomen.

- Op de cataclysm site beweert thermaplugg dat de kans op een "cataclysmic event" 12.7% is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zal heel eerlijk zijn dat ik het al 3 maand niet gespeeld heb volgens mij! af en toe ffies kijken op wat chars van mij. Is die talent tree zo nice nu dan?

Er stond namelijk erst wat op internet over mensen die daardoor nog geen 4k konden doen.

ik zal cata wel weer afwachten denk ik ik was een beetje flauw van het raiden. Het kost zoveel tijd en datheb ik gewoon niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister Lich King 25 heroic geoneshot met 24 man, toch leuk die aangepaste talent trees, iedereen doet nu insane dps. Heb nu al zin in Cata :<

Lol, als ik dat zo lees is het een beetje te easy gemaakt allemaal.... Vroegah toen ik het nog speelde (half jaartje ofzo), was ik al imba met mijn 13k dps op singel target boss. Wat is nu een beetje goede dps dan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we zijn weer ingelogd! Omdat ik lang niet meer gespeeld heb kan je zomaar 7 dagen gratis krijgen :)

Ben dus gehackt geweest, [ytf]bRLyNp2u6N0[/ytf]

Zaten nog wel wat gems op mijnn hoogste level, ben ik nu aan het verkopen. Heb net al 105g binnen dus we gaan weer beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites