Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

15 euro is een schijntje.. althans.. voor mij wel..

Ik kan in elk geval vertellen dat het het echt waard is.. Vooral als je een wat hoger lvl character krijgt en op Horde / Alliance jacht gaat.. geweldig. Enorme gevechten van soms wel eens 50 man tegen elkaar.. Heerlijk gewoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niks erg aan, nou een beetje dan:oops:.. Vandaag half 12 wakker, toen gegeten en daarna alleen maar gewowd met 2 eet pauzes en wat plaspauzes, ben vandaag wel 3x geleveld, nu level 43:) Het is echt leuk, doe veel quest samen met een vriend, Dwarf Paladin nu bijna level 47:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niks erg aan, nou een beetje dan:oops:.. Vandaag half 12 wakker, toen gegeten en daarna alleen maar gewowd met 2 eet pauzes en wat plaspauzes, ben vandaag wel 3x geleveld, nu level 43:) Het is echt leuk, doe veel quest samen met een vriend, Dwarf Paladin nu bijna level 47:D

Welk server speel je? En Dwarves zijn gewoon de bomb. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kies je uiteindelijk zelf ;) Er zijn mensen die de ganse dag FM spelen, of CoD, of ... Ik zie het verschil niet met hen.

Uiteindelijk is WoW voor mij "goedkoop" uitgedraaid, ondanks de maandelijke 13 euro. Ik speel het al zo'n 2,5 jaar en ben het nog lang niet beu. In die tijd enkel de PES 08 (€50) en FM 08 (€30) erbij gekocht, en dat terwijl ik vroeger om de twee maanden iets nieuws kocht omdat ik het huidige beu was. Liever € 26 abonnement dan € 50 a 60 voor nieuw spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het helemaal eens met WiWa, al die fifa/fm spellen voor 60€ die ik toch maar een maandje fanatiek speel, WoW speel ik elke dag fanatiek:D.. Ben nu level 45, en ik heb een paarse item gekocht, level 48 bow, huracaine ofzo:D 290 gold.. Moest ff 60g lenen van vriend maar vandaag al binnen 1 dag terug betaald:)

Server: Stormrage

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het helemaal eens met WiWa, al die fifa/fm spellen voor 60€ die ik toch maar een maandje fanatiek speel, WoW speel ik elke dag fanatiek:D.. Ben nu level 45, en ik heb een paarse item gekocht, level 48 bow, huracaine ofzo:D 290 gold.. Moest ff 60g lenen van vriend maar vandaag al binnen 1 dag terug betaald:)

Server: Stormrage

Dat is wel erg veel geld voor en lvl 45 en waarom koop je een paarse item voor level 48... Kom naar Thunderhorn. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Addons zijn handig :o

Zit zelf op Frostmane, met o.a. een 79 Blood Elf Paladin :)

Mijn eigen hunter is een troll van level 75. Die Hurricane voor 290g is best goedkoop, hier kost hij veel meer (hoewel ik die nooit zou kopen op dat level).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is uiteindelijk een keuze die je zelf maakt..

Ik speel nu ik vakantie heb wat meer dan normaal.

Skype aan, met wat vrienden in 1 room.. En gezellig questen en ouwehoeren met z'n allen. Het ligt allemaal aan jezelf en in welk tempo je speelt. Ik speel zelf heel relaxed, maar ik heb ook gasten in m'n friendslist die echt dik 14 uur per dag spelen ofzo.. Ja, dat gaat me te ver.. Maar het is gewoon een heerlijk spel :)

Ik ga dalijk even gezellig op Horde Jacht :D

@ Wiwa,

Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik heb een vrij uitgebreidt sociaal netwerk. Net zoals zovelen in m'n friendslist. Helaas is het nog steeds een soort fabeltje dat mensen die MMORPs spelen gelijk maar weer nerds met jampotglazen en een bierbuik zijn. Terwijl ik ook zat vrouwelijke WoW-spelers ken. (Ja, ze zijn echt vrouwelijk, skype/foto's/msn/webcam ect..). En daar zitten ook nog een een aantal heerlijk mooie dames tussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik heb een vrij uitgebreidt sociaal netwerk. Net zoals zovelen in m'n friendslist. Helaas is het nog steeds een soort fabeltje dat mensen die MMORPs spelen gelijk maar weer nerds met jampotglazen en een bierbuik zijn. Terwijl ik ook zat vrouwelijke WoW-spelers ken. (Ja, ze zijn echt vrouwelijk, skype/foto's/msn/webcam ect..). En daar zitten ook nog een een aantal heerlijk mooie dames tussen

Mijn guildleader van mijn paladin is een NLs meisje die niet onknap is ;) Net als onze officer, niet NL, wel vrouw en knap.

Mijn sociaal leven is niet superuitgebreid, maar om te leggen dat ik niet buiten kom is ook overdreven. Is gewoon bewuste keuze (aard van't beestje :p).

Ik speel WoW vooral voor het sociale, niet om PvP te domineren of om tot 3u 's nachts te raiden. Gewoon, gezellig met je guild praten over vanalles en nog wat. Het spel op zich is een belangrijke bijzaak :)

Shit man, al die knopjes :cab:

Is gewoon zijn eigen ding :p Er zijn mensen die spelen zonder knoppen, enkel met keybinds.

Mijn eigen screen ziet er zo uit:

[spoiler=Screenshot]

mhbnfc.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites