iJefferd Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 15 euro is een schijntje.. althans.. voor mij wel.. Ik kan in elk geval vertellen dat het het echt waard is.. Vooral als je een wat hoger lvl character krijgt en op Horde / Alliance jacht gaat.. geweldig. Enorme gevechten van soms wel eens 50 man tegen elkaar.. Heerlijk gewoon! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 12,475 € per maand:LO:! Ik speel het nu ook weer na een break van 9 maanden, net level 41 geworden met me Dwarf Hunter, zit op een normale server; Stormrage:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 Het lijkt mij ook geweldig, maar de meeste mensen raken enorm verslaafd en dat wil ik niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 Er is niks erg aan, nou een beetje dan:oops:.. Vandaag half 12 wakker, toen gegeten en daarna alleen maar gewowd met 2 eet pauzes en wat plaspauzes, ben vandaag wel 3x geleveld, nu level 43:) Het is echt leuk, doe veel quest samen met een vriend, Dwarf Paladin nu bijna level 47:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 echt wat een kutspel, heb er echt een hekel aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Als Human heb je dus een paard als mount. Dus nu heb ik met Darnassus reputation tot exalted gekregen, waardoor ik nu ook een Frostsaber (tijger) heb. Nu ben ik bezig met Ironforge reputation exalted te krijgen, dan kan ik ook nog een ram kopen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Er is niks erg aan, nou een beetje dan:oops:.. Vandaag half 12 wakker, toen gegeten en daarna alleen maar gewowd met 2 eet pauzes en wat plaspauzes, ben vandaag wel 3x geleveld, nu level 43:) Het is echt leuk, doe veel quest samen met een vriend, Dwarf Paladin nu bijna level 47:D Welk server speel je? En Dwarves zijn gewoon de bomb. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Rise up, sons of the Horde! Blood and glory await us! Lok'tar ogar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 ;e Mij lijkt het wel leip enzo, maar kheb het geld er niet voor over, bovendien wil ik niet zo'n WoW freak worden die er dagenlang achter zit. D: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Dat kies je uiteindelijk zelf ;) Er zijn mensen die de ganse dag FM spelen, of CoD, of ... Ik zie het verschil niet met hen. Uiteindelijk is WoW voor mij "goedkoop" uitgedraaid, ondanks de maandelijke 13 euro. Ik speel het al zo'n 2,5 jaar en ben het nog lang niet beu. In die tijd enkel de PES 08 (€50) en FM 08 (€30) erbij gekocht, en dat terwijl ik vroeger om de twee maanden iets nieuws kocht omdat ik het huidige beu was. Liever € 26 abonnement dan € 50 a 60 voor nieuw spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Ben het helemaal eens met WiWa, al die fifa/fm spellen voor 60€ die ik toch maar een maandje fanatiek speel, WoW speel ik elke dag fanatiek:D.. Ben nu level 45, en ik heb een paarse item gekocht, level 48 bow, huracaine ofzo:D 290 gold.. Moest ff 60g lenen van vriend maar vandaag al binnen 1 dag terug betaald:) Server: Stormrage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Ben het helemaal eens met WiWa, al die fifa/fm spellen voor 60€ die ik toch maar een maandje fanatiek speel, WoW speel ik elke dag fanatiek:D.. Ben nu level 45, en ik heb een paarse item gekocht, level 48 bow, huracaine ofzo:D 290 gold.. Moest ff 60g lenen van vriend maar vandaag al binnen 1 dag terug betaald:) Server: Stormrage Dat is wel erg veel geld voor en lvl 45 en waarom koop je een paarse item voor level 48... Kom naar Thunderhorn. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 december 2008 Share Geplaatst 22 december 2008 :D! Vandaag 3x geleveld:oops:.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 december 2008 Share Geplaatst 22 december 2008 Echt zonde die bow.. en delete all je addons... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Addons zijn handig :o Zit zelf op Frostmane, met o.a. een 79 Blood Elf Paladin :) Mijn eigen hunter is een troll van level 75. Die Hurricane voor 290g is best goedkoop, hier kost hij veel meer (hoewel ik die nooit zou kopen op dat level). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kayak Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Jullie weten toch zelluf hoe fucking saai dat grinden is. :nuts: Waarom zou je er dan zoveel doekoe voor neerleggen? Zeker omdat jullie daar lekker veel vrienden maken. Poepspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Ik was gister super boos op mijn guild en heb het contact met ze verbroken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Waarom haalt iedereen toch het aspect "gebrek vrienden en sociaal leven" aan als het over MMORPGs gaat? Zondag ook in Hotdog, maar ja, die kerel geloofde in irl-magie :s Zoveel moet je niet grinden in WoLK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Mensen die verslaafd zijn aan dit spel en echt super veel uren achter de pc hierdoor zitten zijn er toch zat. Dat gaat toch ten koste van je sociale leven? Wanneer ik hele dagen alleen maar fm en de deur niet uit ga dan is dat toch hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Dat is uiteindelijk een keuze die je zelf maakt.. Ik speel nu ik vakantie heb wat meer dan normaal. Skype aan, met wat vrienden in 1 room.. En gezellig questen en ouwehoeren met z'n allen. Het ligt allemaal aan jezelf en in welk tempo je speelt. Ik speel zelf heel relaxed, maar ik heb ook gasten in m'n friendslist die echt dik 14 uur per dag spelen ofzo.. Ja, dat gaat me te ver.. Maar het is gewoon een heerlijk spel :) Ik ga dalijk even gezellig op Horde Jacht :D @ Wiwa, Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik heb een vrij uitgebreidt sociaal netwerk. Net zoals zovelen in m'n friendslist. Helaas is het nog steeds een soort fabeltje dat mensen die MMORPs spelen gelijk maar weer nerds met jampotglazen en een bierbuik zijn. Terwijl ik ook zat vrouwelijke WoW-spelers ken. (Ja, ze zijn echt vrouwelijk, skype/foto's/msn/webcam ect..). En daar zitten ook nog een een aantal heerlijk mooie dames tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Shit man, al die knopjes :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik heb een vrij uitgebreidt sociaal netwerk. Net zoals zovelen in m'n friendslist. Helaas is het nog steeds een soort fabeltje dat mensen die MMORPs spelen gelijk maar weer nerds met jampotglazen en een bierbuik zijn. Terwijl ik ook zat vrouwelijke WoW-spelers ken. (Ja, ze zijn echt vrouwelijk, skype/foto's/msn/webcam ect..). En daar zitten ook nog een een aantal heerlijk mooie dames tussen Mijn guildleader van mijn paladin is een NLs meisje die niet onknap is ;) Net als onze officer, niet NL, wel vrouw en knap. Mijn sociaal leven is niet superuitgebreid, maar om te leggen dat ik niet buiten kom is ook overdreven. Is gewoon bewuste keuze (aard van't beestje :p). Ik speel WoW vooral voor het sociale, niet om PvP te domineren of om tot 3u 's nachts te raiden. Gewoon, gezellig met je guild praten over vanalles en nog wat. Het spel op zich is een belangrijke bijzaak :) Shit man, al die knopjes :cab: Is gewoon zijn eigen ding :p Er zijn mensen die spelen zonder knoppen, enkel met keybinds. Mijn eigen screen ziet er zo uit: [spoiler=Screenshot] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Dat is al een stuk rustiger dan die van Stefan (y). Welke addon is het? Btw ik speel nu al 3 dagen op mijn Dwarf Hunter. lvl 21, 39 Gold. Op Thunderhorn kan je vrijsnel veel gold verzamelen. Is me nog nooit in mijn leven gelukt om in 3 dagen 40 gold te verzamelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Het is niet één addon maar een hele verzameling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 december 2008 Share Geplaatst 23 december 2008 Die buttons, welke addon is dat? Vind ik wel stukken mooier en overzichtelijker dan de vanilla WOW interface. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten