Jump to content

World of Warcraft

Björn
 Share

Recommended Posts

Altijd klote.. dat server onderhoud... Denk je effe lekker te gaan WoW-en, kan het niet :P.

Nog effe een uurtje wachten. Ben nu lvl 14 geworden, en t gaat lekker.. Samen met m'n pet own ik de boel. Gister even samen met een vriend van me wat quests gedaan.

Bij diezelfde quests werden we met 2 andere characters geowned. Nu, met een hunter en een druid, waren ze nergens :D

Rinus, ik zit op de Spinebreaker server. Pvp&RPG

Wat is Thunderhorn voor server dan?

En wat speel je? Alliance of Horde ?

Thunderhorn is een PvE server.

En ik speel Alliance, omdat een maat van mij ook aan die kant speelt. Ben eigenlijk echt een Horde-fan.

Vandaag weer best lang geWoW'd, Level 50:) Tijdens me hunterquest kwam ik een leatherworking trainer tegen die me alleen maar blauwe/paarse items kon leren maken, jammer genoeg loop ik wat achter en kon ik er maar 1 doen.. Maar hij had ook een quest dan als ik die voltooide ik van dragonscale's enzo mail kan maken, vet chille items allemaal, quest al half klaar doordat ik een instence ging doen waar alleen maar draken waren(naam vergeten). 100+ Thick leather opgehaald+50+ Rugged leather en 2 chille quests voltooid+ veel exp en wat quest items, top dus:)

Netjes man. Ik WOW in de vakantiedagen ook best veel. Vind het gruwelijk hoeveel geld er over de balk wordt gesmeten in mijn server. Je verdient zeer snel veel geld. ;) Net even een leuke blauwe bow gekocht voor mijn Dwarf. Wilde een stukje Orc in mijn kleine reus :D

Protadin? Is dat nieuw ofzo? Toen ik stopte had je dat niet. Ik stopte toen de eerste uitbreiding uit kwam. Level 60 Troll Hunter had / heb ik.

Protadin is Protection Paladin. Hetzelfde hoe je Retridins en Holydins hebt. Enkel wij hebben "een nieuwe class-naam" per spec :D

Gravit, same here maar dan met mijn muziekstijl.