Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Op 28-12-2021 om 23:25 zei Stefan.:

Nadat m'n eerste character was dood gegaan door per ongeluk in het water te springen en gepakt te worden door een elite shark, is m'n tweede net dood door een wifi disconnect twee seconde nadat ik wat mobs pullde :(

Inhoud verbergen

image.thumb.png.80988b1743b564ce6d9d25eb441183b4.png

Zonde.

Zuur man. Een van de weinige dingen aan WOW die me nooit aangetrokken heeft een keer te proberen. Ze hebben dus fresh servers er weer ingeknalt voor Classic? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Zuur man. Een van de weinige dingen aan WOW die me nooit aangetrokken heeft een keer te proberen. Ze hebben dus fresh servers er weer ingeknalt voor Classic? 

Yep. Volgens mij voor het eerst dat ze experimenteren met nieuwe features voor classic. Er zijn raid mechanics aangepast en een hoop quality of life fixes. Volgens mij is het een succes want normale classic servers zijn erg leeg. 

Ik gok dat ze eind dit jaar SoM 2 eruit gooien met nog meer veranderingen. Balance tweaks, misschien zelfs wat nieuwe content. Officiële hardcore sever lijkt me leuk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Stefan.:

Yep. Volgens mij voor het eerst dat ze experimenteren met nieuwe features voor classic. Er zijn raid mechanics aangepast en een hoop quality of life fixes. Volgens mij is het een succes want normale classic servers zijn erg leeg. 

Ik gok dat ze eind dit jaar SoM 2 eruit gooien met nog meer veranderingen. Balance tweaks, misschien zelfs wat nieuwe content. Officiële hardcore sever lijkt me leuk. 

Wat voor QoL dan? Wellicht waag ik me er dan nog aan. Zit vooral te wachten op lich king eerlijk gezegd. Die Dungeon finder was wat mij betreft wel een belangrijke feature. Alhoewel de meeste wow spelers daar anders over denken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan SoM waag ik mezelf nog ff niet, afgelopen week weer gametime gekocht en met TBC Classic begonnen, was in het begin ff terugschakelen van alle dingen die in Retail gewoon standaard zijn en hier nu niet aanwezig zijn. Serieus wel 100+ mineral veins laten staan omdat ik vergeten was dat je meerdere keren moet klikken om hem volledig "leeg" te minen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei joostmakaay:

Aan SoM waag ik mezelf nog ff niet, afgelopen week weer gametime gekocht en met TBC Classic begonnen, was in het begin ff terugschakelen van alle dingen die in Retail gewoon standaard zijn en hier nu niet aanwezig zijn. Serieus wel 100+ mineral veins laten staan omdat ik vergeten was dat je meerdere keren moet klikken om hem volledig "leeg" te minen. ;c

TBC was ik ook aan begonnen inderdaad. Lvl 70 shaman. Toen wat endgame content en het was dermate moeilijk om groepen te krijgen om uberhaupt attuned te raken dat ik er toch weer mee gekapt ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-1-2022 om 13:15 zei joostmakaay:

Welke server zit je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel hier zelf weer wat op de Warmane servers. Een WoTLK server met x7 XP. Levelen dus lekker snel en dan af en toe wat end game content doen. Geen gezeik met moeten spelen om de curve bij te blijven. Maar gewoon lekker op mijn dooie gemakkie de leukste game die ik ooit gespeeld heb spelen. Heerlijk. 

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Speel hier zelf weer wat op de Warmane servers. Een WoTLK server met x7 XP. Levelen dus lekker snel en dan af en toe wat end game content doen. Geen gezeik met moeten spelen om de curve bij te blijven. Maar gewoon lekker op mijn dooie gemakkie de leukste game die ik ooit gespeeld heb spelen. Heerlijk. 

Warmane heb ik zelf ook een tijdje gespeeld, volgens mij wel op Frostmourne aangezien die toen net fresh was. Is vaak gezeur op Warmane omdat het P2W kan zijn door zijn door hun cashshop, maar wel een van de weinige private servers die al jarenlang zo stabiel is.

Heb tot een week geleden op Stormforge gespeeld (x5 MoP private server van Tauri en Atlantiss samen), maar retail begon weer te kriebelen dus weer voor een maand sub gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei joostmakaay:

Warmane heb ik zelf ook een tijdje gespeeld, volgens mij wel op Frostmourne aangezien die toen net fresh was. Is vaak gezeur op Warmane omdat het P2W kan zijn door zijn door hun cashshop, maar wel een van de weinige private servers die al jarenlang zo stabiel is.

Heb tot een week geleden op Stormforge gespeeld (x5 MoP private server van Tauri en Atlantiss samen), maar retail begon weer te kriebelen dus weer voor een maand sub gekocht.

Frostmourne zit ik volgens mij ook op. Of icecrown, weet het zo niet. Die cash shop is een dingetje, maar persoonlijk interesseerd me dat niet zo. Ik ben nooit van de PVP geweest en zolang ik zelf die cash shop links laat liggen, kan ik gewoon mijn ding doen PVE wise. 

Hoe in hemelsnaam ga je voor de lol mop spelen? Ik vond echt alles, behalve misschien Legion, na wotlk dikke stront. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Frostmourne zit ik volgens mij ook op. Of icecrown, weet het zo niet. Die cash shop is een dingetje, maar persoonlijk interesseerd me dat niet zo. Ik ben nooit van de PVP geweest en zolang ik zelf die cash shop links laat liggen, kan ik gewoon mijn ding doen PVE wise. 

Hoe in hemelsnaam ga je voor de lol mop spelen? Ik vond echt alles, behalve misschien Legion, na wotlk dikke stront. 

MoP is de laatste expansion die fatsoenlijk speelbaar is via private servers (alles daarna is een groot bugfest), imo is MoP best een oké expansion (Timeless Isle/Mechagon achtige content vind ik het vetste onderdeel van het spel). En wilde een keer iets anders dan de standaard Classic/TBC-servers (al genoeg op de officiële gespeeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei joostmakaay:

MoP is de laatste expansion die fatsoenlijk speelbaar is via private servers (alles daarna is een groot bugfest), imo is MoP best een oké expansion (Timeless Isle/Mechagon achtige content vind ik het vetste onderdeel van het spel). En wilde een keer iets anders dan de standaard Classic/TBC-servers (al genoeg op de officiële gespeeld).

Classic/TBC is mij smerig tegengevallen. Al had ik dat wel verwacht ook. De eerste keer was het fantastisch. Ik was er vanaf 04 bij en heb vanilla en TBC gespeeld toen het retail was. Prachtige games. Maanden aan playtime in zitten. Het probleem van beide games: Je bent teveel tijd nodig. Alleen levelen is al een gigantische taak. Gemiddeld genomen doe je dat in 7/8 dagen playtime. Ik denk dat ik gemiddeld zon 7 uur per week gametime pak? dan ben je dus een half jaar bezig om naar 60 te komen. Om dan nog maar te zwijgen over gear/dungeons voordat je raids kunt doen. Had daar gewoon niet de tijd voor zoals ik dat had toen ik 14 was. Daardoor word de beleving ook een stuk minder.

WoTLK is de expansion waar ik de meeste tijd in zitten heb. Ik was in retail de best geared tank op mijn server (Khadgar). Maar ook een boel QoL features die me nu goed uit komen. Ff tijd om 2 uurtjes te gamen? Hoppa, in de dungeon finder en als tank kan ik zo 3/4 dungeons doen. In Classic en TBC is dat gewoon geen doen, tenzij je premades hebt waarmee je tijd en datum afspreekt. TBC ben ik niet eens langs de KARA attunement gekomen. Ik kon maar geen fatsoenlijke groepen vindne omdat ik iets behind the curve lag. Dat is wel een dingetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-2-2022 om 19:09 zei joostmakaay:

Geen idee of je er nog interesse in hebt, maar vorige week is er een fresh seizoen weer gereleased op warmane frostmourne. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2022 om 21:25 zei joostmakaay:

Iemand al hyped voor WotLK Classic?

Net zoveel als voor de nieuwe expansion, nul. Diablo IV daarentegen... Wachten duurt te lang:classic_sad:

Baal wel dat er geen Paladin of Crusader in zit bij de release: Barbarian, Sorceress, Druid, Rogue, and Necromancer.

https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23816540/all-hell-breaks-loose-in-2023-diablo-iv-is-coming

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2022 om 21:25 zei joostmakaay:

Iemand al hyped voor WotLK Classic?

Yes en nu het er is ben ik ook volop aan het spelen.

Ik denk dat ik in die 2,5 jaar dat WotLK actief was, meer uren in WOW had zitten dan in 10 jaar FM. Kapot gespeeld. Kan ook niet wachten om ICC weer te betreden. 

Heb er voor gekozen verder te gaan met mijn Shaman. Heb een Shaman geleveld in TBC op de server Ashbringer. Daar ben ik nu ook mee verder. Nog niet heel veel geleveld, want weinig tijd. Maar de uurtjes die ik beschikbaar heb probeer ik er in te drukken. 

Jij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine bump maar weer eens aan dit topic.

Gestopt met het spelen van Classic Lich King. Kon me niet bekoren. Heb het misschien de afgelopen jaren ook wel teveel nog gespeeld op private servers, waardoor het levelen me echt te snel de neus uit kwam. Nadeel van het grijs gespeeld te hebben. Is niet anders.

Wel als brave fanboy weer de nieuwe expansion gehaald, Dragonflight. Tot nu toe wel ok'ish i guess. Het is nieuw en dan speelt zo'n game altijd wel lekker weg. Paar Mythic + t/m 8 gedaan en eens kijken of we de aankomende weken af en toe een raidje mee kunnen pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-2-2023 om 22:44 zei joostmakaay:

Hier vandaag begonnen met WotLK Classic, 1-10 is gelukkig niet meer zo zaaddodend als in Vanilla/BC. Lees enkele verhalen dat WotLK Classic alweer dood zou zijn, maar merk er qua population niks van in de starter zones.

Ik heb het kort even gedaan. Ik heb nog best veel op Private servers gespeeld met WOTLK uitbreiding, maar dat trage levelen ging me zo tegen staan. Ik ben dat gedurende WOTLK zelf al tig keer doorlopen, op private servers al tig keer. Naxx vond ik zelf kak, ik deed het puur voor ICC. Meest vette raid ooit. Maar kon me er niet meer toe zetten.

Daarom met DF maar weer met retail begonnen. Dat bevalt prima. Af en toe een keer een raid als de vrouw een avondje weg wis of wat mythics. Prima te doen zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites