Alessandro Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 wanneer komt nieuwe wow uitbreiding uit dan? Vrees dat ik mijn brouw alvast vertel dat ze dan een jaar lang alleen boor de kleine moet zorgen:p Check YouTube voor de nieuwe trailer. Daar staat ie in! (Serieus, kijk die trailer) Hij komt uit op 13-11-2014! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Check YouTube voor de nieuwe trailer. Daar staat ie in! (Serieus, kijk die trailer) Hij komt uit op 13-11-2014! Gezien, zeg maar dag dag huwelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Gezien, zeg maar dag dag huwelijk Haha:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Haha:mrgy: Ja echt wat een filmpje. Heb de vrouw al gewaarschuwd ik wil een jaar vrijaf van al mijn ouderlijke plochten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Ja echt wat een filmpje. Heb de vrouw al gewaarschuwd ik wil een jaar vrijaf van al mijn ouderlijke plochten Haha nice hoor! Ben zelf voorlopig nog wel zoet met het lezen van Rise of the Horde en al die short story's die uitgekomen zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Haha nice hoor! Ben zelf voorlopig nog wel zoet met het lezen van Rise of the Horde en al die short story's die uitgekomen zijn! Say what? Zijn het boeken? Of wie / wat / waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 World of Warcraft Say what? Zijn het boeken? Of wie / wat / waar? Rise of the horde is een boek inderdaad, waar op de site nu ook shortstory's komen van belangrijke karakters uit deze expansion. Oh, en niet te vergeten Lords of War op YouTube. War Crimes heb ik al gelezen, maar ben erg benieuwd naar Rise of the Horde zodat ik de verschillen tussen de warlords of draenor tijdlijn en onze tijdlijn kan zien! Jup, lore nerd;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Haha moet zeggen sinds mop volg ik die lore ook altijd. Vond mop super goed in elkaar zitten. Helaas weinig gespeeld ivm dat ik kleintje kreeg enzo maar echt ziet er allemaal vet uit. Toch jammer dat steeds meer mensen stoppen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Was een hunter aan het levellen in Sholazar Basin, kom ik ineens Loque'Nahak tegen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ik doe rep farm van The Tillers voor die kutgeit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Gisteren voor het eerst weer half uurtje gespeeld. Khadgar server is horde redelijk dood kreeg ik te horen. Dus andere server gepakt en ook meteen maar voor het eerst ooit een alliance char gemaakt Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Ben ook weer begonnen, even een Arms Warrior naar 90 geboost op Sylvanas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Ben ook weer begonnen, even een Arms Warrior naar 90 geboost op Sylvanas. Geboost? Hoe dat zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Geboost? Hoe dat zo? Met de pre-order van WoD krijg je een optie om een char van 1-90 te boosten of 60-90(met full proffs erbij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Ah ik wist niet dat je dan nu al een char naar level 90 kon maken. Dacht pas als WoD uit kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Ja kan inderdaad nu al. Ik vind het levelen alleen veel te leuk. Mijn panda monk even in 3 uurtjes van 29 naar 39 gebracht Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Dat heb ik dus ook, enige wat ik nog nooit gelevelled heb is een lock, terwijl het me toch een lekkere class lijkt, maar daar wil ik m'n boost niet voor gebruiken, wil hem echt zelf eens levellen. Denk dat ik m'n boost gebruik voor een Rogue, heb nog een lvl 85 op Dragonblight-A, maar speel sinds MoP op Stormreaver-H, rogue was m'n favo class eigenlijk, en waarom 40 euro aan Realm & Faction change besteden als je een boost krijgt met WoD :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Ik heb nu redelijk wat beta gameplay gezien van WoD. Wat is het heerlijk om het verhaal te zien in deze exp. Gelukkig beter dan in MoP, waar het verhaal hooguit vermakelijk was. En Guldan_O_ Wat een eindbaas zeg. Heb zelf de RTS Warcraft niet gespeeld, dus ik vind het echt tof om zo'n Warcraft legende eindelijk in actie te zien. #teamGuldan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 10 september 2014 Share Geplaatst 10 september 2014 Ik heb nu redelijk wat beta gameplay gezien van WoD. Wat is het heerlijk om het verhaal te zien in deze exp. Gelukkig beter dan in MoP, waar het verhaal hooguit vermakelijk was. En Guldan_O_ Wat een eindbaas zeg. Heb zelf de RTS Warcraft niet gespeeld, dus ik vind het echt tof om zo'n Warcraft legende eindelijk in actie te zien. #teamGuldan :O Warcraft III is echt een aanrader, zelfs al zou je niet van RTS houden, puur voor de lore, hoop dingen die je kunt gaan checken na het spelen van W3 in Icecrown bv. + de founding of Durotar/Orgrimmar :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 al weer wAt uurtjes er in zitten:p vind de monk best leuke char Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Zit te denken om morgen m'n account weer te resubben, ik was wat laat met de Beta Patch notes lezen, en zag dat Shadow Priest zware veranderingen krijgt :< leukste ranged class om mee te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Ik vond het echt de kutste ranged class :r was een undead die Chewonthis heette :r Net geunsubbed, had ook paar dagen niet gespeeld, dus lama zo. Ongetwijfeld met WoD weer verder :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Priest idd minst favo char ever. Heb echt nog nooit eentje boven de 30 gekregen want vond het geen bal aan. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Ik wel, mijn was exact 31 :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Ik wel, mijn was exact 31 :LO: Haha held:p Monk vind ik tot nu toe wel geinig maar niet spectaculair. Miss maar eens switchen naar shammy of hunter. Shammy hunter monk priest en warrior zijn de enige die ik nog niet high level heb. Rest is 85 plus Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten