Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

wanneer komt nieuwe wow uitbreiding uit dan? Vrees dat ik mijn brouw alvast vertel dat ze dan een jaar lang alleen boor de kleine moet zorgen:p

Check YouTube voor de nieuwe trailer. Daar staat ie in! (Serieus, kijk die trailer)

Hij komt uit op 13-11-2014!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

World of Warcraft

Say what? Zijn het boeken? Of wie / wat / waar?

Rise of the horde is een boek inderdaad, waar op de site nu ook shortstory's komen van belangrijke karakters uit deze expansion. Oh, en niet te vergeten Lords of War op YouTube.

War Crimes heb ik al gelezen, maar ben erg benieuwd naar Rise of the Horde zodat ik de verschillen tussen de warlords of draenor tijdlijn en onze tijdlijn kan zien!

Jup, lore nerd;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik dus ook, enige wat ik nog nooit gelevelled heb is een lock, terwijl het me toch een lekkere class lijkt, maar daar wil ik m'n boost niet voor gebruiken, wil hem echt zelf eens levellen.

Denk dat ik m'n boost gebruik voor een Rogue, heb nog een lvl 85 op Dragonblight-A, maar speel sinds MoP op Stormreaver-H, rogue was m'n favo class eigenlijk, en waarom 40 euro aan Realm & Faction change besteden als je een boost krijgt met WoD :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu redelijk wat beta gameplay gezien van WoD. Wat is het heerlijk om het verhaal te zien in deze exp. Gelukkig beter dan in MoP, waar het verhaal hooguit vermakelijk was.

En Guldan_O_ Wat een eindbaas zeg. Heb zelf de RTS Warcraft niet gespeeld, dus ik vind het echt tof om zo'n Warcraft legende eindelijk in actie te zien. #teamGuldan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu redelijk wat beta gameplay gezien van WoD. Wat is het heerlijk om het verhaal te zien in deze exp. Gelukkig beter dan in MoP, waar het verhaal hooguit vermakelijk was.

En Guldan_O_ Wat een eindbaas zeg. Heb zelf de RTS Warcraft niet gespeeld, dus ik vind het echt tof om zo'n Warcraft legende eindelijk in actie te zien. #teamGuldan

:O Warcraft III is echt een aanrader, zelfs al zou je niet van RTS houden, puur voor de lore, hoop dingen die je kunt gaan checken na het spelen van W3 in Icecrown bv.

+ de founding of Durotar/Orgrimmar :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wel, mijn was exact 31 :LO:

Haha held:p

Monk vind ik tot nu toe wel geinig maar niet spectaculair. Miss maar eens switchen naar shammy of hunter. Shammy hunter monk priest en warrior zijn de enige die ik nog niet high level heb. Rest is 85 plus

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites