Alessandro Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Lekker geleveld met mijn Death Knight. Nu 85. Op naar mijn eerste high level! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Kan de hele dag al niet op WoW;e Kutzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Spelen er hier nog mensen? [MENTION=1473]Captain[/MENTION]; Zit erover te denken om maar weer ff zwak te zijn en een maandje te kopen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Speel nog maar game time loopt over 2 dagen af en heb tentamens voor de boeg dus ga nu geen nieuwe kopen. Lvl 70 Human Warrior ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Speel nog maar game time loopt over 2 dagen af en heb tentamens voor de boeg dus ga nu geen nieuwe kopen. Lvl 70 Human Warrior ondertussen. I feel ya man. Maatje zei net dat ik al 35 dagen niet meer heb gespeeld, en heb de afgelopen week ook tentamens gehad. Maarja heb wel onmeunig veel zin om weer te spelen :D Maar eigenlijk mag 't niet van mezelf, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 I feel ya man. Maatje zei net dat ik al 35 dagen niet meer heb gespeeld, en heb de afgelopen week ook tentamens gehad. Maarja heb wel onmeunig veel zin om weer te spelen :D Maar eigenlijk mag 't niet van mezelf, haha. Ja, het is ook zo godsgruwelijk verslavend. Quest na quest na quest, elke keer als je denkt dat je klaar bent, krijg je weer 10 nieuwe bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Nee @Daniël Weet niet why, maandje liep af, heb nog niet de behoefte gehad om weer te kopen, was al wel 90. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik nog wel redelijk fanatiek. Net voor het eerst de Lich king gedownd_O_ Feeling like a god atm:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Net mist of pandaria gekocht na 6 maanden niet gespeeld te hebben. Nu een lvl 86 worgen mage die daarvoor een lvl 84 en 97 % was + een lvl 41 Pandaria monk die ik begonnen ben vorige week. Allebei op Dragonblight + nog 5 lagere die ik samen met me vriendin lvl. OA: een lvl 21 undead warrior een lvl 11 nelf roque en een lvl 67 goblin deadknight Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Nice! Ik twijfel aan de class die ik nu naar 90 ga levelen. Een rogue of een monk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Aangezien ik me verveel, ben ik maar een beetje aan het internetten. Kwam weer eens op wowhead en bedacht me toen dat ik de achievement Wrecking Ball op alle classes had gehaald. :D Mooie tijden waren dat. Zeker als level 14 twink was het gewoon goud :D Spelen mensen nog WoW trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Lang niet meer gespeeld, maar het blijft altijd wel kriebelen. Zeker nu ik weer vrijgezel ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik ook nog wel. Warlock, Rogue en Monk aan het levelen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Nee, pas weer gestopt. Kost weer teveel tijd en dailies zijn saai (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Die dailies inderdaad:cab: Daardoor minder gaan spelen, want godsamme wat zijn die saai. Ik had allang extalted kunnen zijn met alles en iedereen, maar ik heb er serieus gewoon geen zin in. Dan doe je gewoon teveel dailies op een dag hoor:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Ja, ik ben exalted met alles behalve Shieldwall :cab: Maar dan ben je 90 op een alt, en dan kun je ze weer doen. En aangezien ik 5 level 90's heb... Tsja, geen zin in dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 (bewerkt) Grappig om deze topic voorbij zien te komen :) Speel dit spel sinds Januari dit jaar en sindsdien ook niet meer te stoppen! Op dit moment heb ik 3 lvl 90 characters. Een pandaren monk, Worgen Death Knight en een dwarf Warlock. Op dit moment bezig om een Shaman en Priest naar lvl 90 te werken ^^ De server waar ik op speel is Maghteridon (schrijf je zeer wss anders :p). Zit in een van de top guilds gelukkig ^^ genaamd Athena. EDIT: Een PSje... als iemand mn battlenet tag wilt, een pm mag altijd ^^ 13 augustus 2013 bewerkt door ADG-Vincent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 september 2013 Share Geplaatst 14 september 2013 En zijn er nog mensen die WoW spelen / volgen? Hoop leuke dingen in de nieuwe patch (inclusief de laatste cinematic_O_)! Timeless Isle is ideaal voor mensen die niet zo best gegeared zijn en die eens wat anders willen doen dan dailies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 september 2013 Share Geplaatst 14 september 2013 Ik boycot blizz-activision sinds de flop van Diablo III. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 september 2013 Share Geplaatst 14 september 2013 Ik boycot blizz-activision sinds de flop van Diablo III. Ik hou van ze sinds ze Hearthstone bekend hebben gemaakt:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Ik speel het nog steeds :) De laatste patch is inderdaad geweldig! Timeless Isle is zeer welkom. Eindelijk grinden voor de coins en af en toe een rare verslaan met de hele meute :p Ook het flex raiden is erg goed in elkaar gezet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Ik speel het nog steeds :) De laatste patch is inderdaad geweldig! Timeless Isle is zeer welkom. Eindelijk grinden voor de coins en af en toe een rare verslaan met de hele meute :p Ook het flex raiden is erg goed in elkaar gezet! Die rares zijn tof inderdaad. Veel nerdrage als Shoulon die mount niet dropt haha. Dat piratenschip geeft een vette drop. Verandert je in een skelet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Ik ga vanaaf ff een maandje halen, kijken of het bevalt. Sowieso komt Hallows End er aan, brengt altijd goede herinneringen op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Vind het niks meer aan. Heb het 2 of 3 jaar lang kapot gebot. Zelfs raids kon ik botten. Ik hoefde enkel WASD te drukken en sigaar te roken. xD Mooiste van botten is al dat geld, en professions, hehe. Oh en je eigen bot-profiel maken was ook erg tof. :D Hunters en Shammy's ftw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Vind het niks meer aan. Heb het 2 of 3 jaar lang kapot gebot. Zelfs raids kon ik botten. Ik hoefde enkel WASD te drukken en sigaar te roken. xD Mooiste van botten is al dat geld, en professions, hehe. Oh en je eigen bot-profiel maken was ook erg tof. :D Hunters en Shammy's ftw! Wat is daar precies de lol aan dan? Je speelt het toch om het spel ofniet :cab: Orc Shaman trouwens hiero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten