Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Speel nog maar game time loopt over 2 dagen af en heb tentamens voor de boeg dus ga nu geen nieuwe kopen.

Lvl 70 Human Warrior ondertussen.

I feel ya man. Maatje zei net dat ik al 35 dagen niet meer heb gespeeld, en heb de afgelopen week ook tentamens gehad. Maarja heb wel onmeunig veel zin om weer te spelen :D Maar eigenlijk mag 't niet van mezelf, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I feel ya man. Maatje zei net dat ik al 35 dagen niet meer heb gespeeld, en heb de afgelopen week ook tentamens gehad. Maarja heb wel onmeunig veel zin om weer te spelen :D Maar eigenlijk mag 't niet van mezelf, haha.

Ja, het is ook zo godsgruwelijk verslavend. Quest na quest na quest, elke keer als je denkt dat je klaar bent, krijg je weer 10 nieuwe bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net mist of pandaria gekocht na 6 maanden niet gespeeld te hebben.

Nu een lvl 86 worgen mage die daarvoor een lvl 84 en 97 % was + een lvl 41 Pandaria monk die ik begonnen ben vorige week.

Allebei op Dragonblight + nog 5 lagere die ik samen met me vriendin lvl. OA: een lvl 21 undead warrior een lvl 11 nelf roque en een lvl 67 goblin deadknight

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig om deze topic voorbij zien te komen :)

Speel dit spel sinds Januari dit jaar en sindsdien ook niet meer te stoppen!

Op dit moment heb ik 3 lvl 90 characters.

Een pandaren monk, Worgen Death Knight en een dwarf Warlock.

Op dit moment bezig om een Shaman en Priest naar lvl 90 te werken ^^

De server waar ik op speel is Maghteridon (schrijf je zeer wss anders :p).

Zit in een van de top guilds gelukkig ^^ genaamd Athena.

EDIT:

Een PSje... als iemand mn battlenet tag wilt, een pm mag altijd ^^

bewerkt door ADG-Vincent
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel het nog steeds :)

De laatste patch is inderdaad geweldig! Timeless Isle is zeer welkom. Eindelijk grinden voor de coins en af en toe een rare verslaan met de hele meute :p

Ook het flex raiden is erg goed in elkaar gezet!

Die rares zijn tof inderdaad. Veel nerdrage als Shoulon die mount niet dropt haha. Dat piratenschip geeft een vette drop. Verandert je in een skelet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het niks meer aan. Heb het 2 of 3 jaar lang kapot gebot. Zelfs raids kon ik botten. Ik hoefde enkel WASD te drukken en sigaar te roken. xD Mooiste van botten is al dat geld, en professions, hehe. Oh en je eigen bot-profiel maken was ook erg tof. :D Hunters en Shammy's ftw!

Wat is daar precies de lol aan dan? Je speelt het toch om het spel ofniet :cab:

Orc Shaman trouwens hiero

Link naar opmerking
Deel via andere websites