Captain Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Echt niemand die het nog speelt? Ben 84 ondertussen ^^ [MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION] [MENTION=6129]Daniël.[/MENTION] Dan voeg ik jullie id ff toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ik moet mijn authentidinges van mijn account halen omdat hij het niet meer doet sinds ik van iPhone ben verwisseld. Daarna ga ik weer spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 PM me dan maar ff, dan voeg ik je toe... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ik ben gister begonnen met WOW. Heb nog niet de nieuwste die haal ik maandag. PM me maar als je mij wilt toevoegen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 [MENTION=1473]Captain[/MENTION] Erwin_the_best_45@hotmail.com is mijn id. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Ik wil dan ook maar eens weten waar het over gaat met dat WoW dus ik heb laatst een trial gemaakt, en ik denk dat ik het wel spelen ga, nu las ik iets over Recruit a Friend enzovoorts, nou leek mij dat wel handig aangezien je dan sneller kan levelen en questen (dacht ik) en je dus sneller meer van de endgame kan ontdekken, dus vroeg ik me af of er misschien hier iemand op het forum mij wilt recruiten? Iemand die wel de nodige ervaring heeft als het even kan, want veel snap ik er nog niet van :3. Qua gamen ben ik niet zo hardcore (zit in mijn examenjaar), meestal van 4 uur in s'middags tot 6 s'avonds dus als je me recruit moet je dan in ieder geval kunnen :3. Voor de rest ja, ik koop alles pas begin kerstvakantie, dus dat duurt nog wel even, maar vond het wel handig om hier te kijken of er misschien iemand zo enthousiast te krijgen is om mij te recruiten :3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Tip: wanneer je nieuw bent voor het spel, ga daar dan ASJEBLIEFT geen gebruik van maken. Wil je de volledige verhaallijn, content etc bekijken, level dan gewoon normaal. Intenser zul je het spel namelijk niet beleven, wanneer je dan een 2e char gaat levelen kun je het altijd ngo snel doen. Zowiezo is het lastig als je het pas vanaf nu gaat spelen om alles te snappen, maar zal toch wel deel van de charme weghalen door heeeeeeeeeel snel te levelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Heb ondertussen een beetje met Kevin (djdavido) in-game gechat, overigens ook met Daniël. Vind het toch leuker als ik af en toe ff met iemand kan lullen. Recruit a friend is inderdaad geen tof concept, tenzij je echt tijden niet gespeeld hebt (lees: 6maand tot een jaar) en even snel weer erin wil rollen met een nieuwe char. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Idd, ik heb, hoe gek het ook klinkt, al vanaf Vanilla een engelse speler waarmee ik altijd ingame chat. maakt het echt een stuk leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Relic Hunter titel is binnen heur, lekker dit. Ook exalted met Klaxxi & Anglers dus 2 mounts erbij. Teller staat bijna op 170 stuks :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Oh, als mensen me toe willen voegen op WoW stuur ff een pm met je e-mail. Dan nodig ik je ff uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Het sneeuwt buiten.. Bijna vakantie.. Mensen spelen.. Mag niet toegeven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 M'n chartjes: Nu nog ff wat justice points fixen voor een lvl 80 belt die matched bij deze set :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Wat voor title heb je eigenlijk Daniël? 'The Relloger' vind ik wel wat :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Relogger? (d) Nja heb veel chars, dus moet vaak reloggen ja! Maar gebruik nu ''.. the Relic Hunter''. Toevallig vandaag gehaald (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Relloger :r lol foutje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Zie hier de nieuwe eindbaas van WoW :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Haha mijn god zeg:-D Wat een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 (bewerkt) Het sneeuwt buiten.. Bijna vakantie.. Mensen spelen.. Mag niet toegeven.. Hahaha, hier nog een Steef! EDIT: Ik heb wel al weer gezien dat ik een 10-daagse trial kan krijgen voor Mop -_- 11 december 2012 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ik kan jullie een scroll sturen als je wilt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Die heb ik ooit al eens gebruikt, geen idee of ik die dan nog eens kan gebruiken?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 (bewerkt) Ik kan hem je wel sturen denk ik. Ik zal het vanavond eens proberen. Moet je even je email pmen [MENTION=343]sirkeith[/MENTION] How many times can one person accept a Scroll of Resurrection? After March 5th, 2012, you are only able to accept one Scroll of Resurrection per eligible World of Warcraft license – if you have already accepted an invitation after March 5th, you will not be able to accept another for the same World of Warcraft license, but may accept invitations for other eligible World of Warcraft licenses. Who can receive a Scroll of Resurrection? To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft license that has not been active after March 4th, 2012. Only accounts that have been continually inactive since March 4, 2012 are eligible to receive a scroll. A license is considered active when it has game time, whether that time is a paid subscription or free game time. 11 december 2012 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Dan gaat die voor mij dus niet op. Ach, ik kan 10 dagen proberen, mocht ik de verleiding niet kunnen weerstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Of je koopt gewoon een maandje of twee joh. Net als [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION] dat ook moet doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Stel he, als ik alle WoW tegelijk wil kopen, hoeveel ben ik dan kwijt? Kan nergens online een samengestelde bundel vinden. Zit namelijk te twijfelen het toch nog een keer aan te schaffen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten