Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Ik wil dan ook maar eens weten waar het over gaat met dat WoW dus ik heb laatst een trial gemaakt, en ik denk dat ik het wel spelen ga, nu las ik iets over Recruit a Friend enzovoorts, nou leek mij dat wel handig aangezien je dan sneller kan levelen en questen (dacht ik) en je dus sneller meer van de endgame kan ontdekken, dus vroeg ik me af of er misschien hier iemand op het forum mij wilt recruiten? Iemand die wel de nodige ervaring heeft als het even kan, want veel snap ik er nog niet van :3. Qua gamen ben ik niet zo hardcore (zit in mijn examenjaar), meestal van 4 uur in s'middags tot 6 s'avonds dus als je me recruit moet je dan in ieder geval kunnen :3. Voor de rest ja, ik koop alles pas begin kerstvakantie, dus dat duurt nog wel even, maar vond het wel handig om hier te kijken of er misschien iemand zo enthousiast te krijgen is om mij te recruiten :3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip: wanneer je nieuw bent voor het spel, ga daar dan ASJEBLIEFT geen gebruik van maken. Wil je de volledige verhaallijn, content etc bekijken, level dan gewoon normaal. Intenser zul je het spel namelijk niet beleven, wanneer je dan een 2e char gaat levelen kun je het altijd ngo snel doen. Zowiezo is het lastig als je het pas vanaf nu gaat spelen om alles te snappen, maar zal toch wel deel van de charme weghalen door heeeeeeeeeel snel te levelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ondertussen een beetje met Kevin (djdavido) in-game gechat, overigens ook met Daniël. Vind het toch leuker als ik af en toe ff met iemand kan lullen.

Recruit a friend is inderdaad geen tof concept, tenzij je echt tijden niet gespeeld hebt (lees: 6maand tot een jaar) en even snel weer erin wil rollen met een nieuwe char.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan hem je wel sturen denk ik. Ik zal het vanavond eens proberen. Moet je even je email pmen

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION]

How many times can one person accept a Scroll of Resurrection?

After March 5th, 2012, you are only able to accept one Scroll of Resurrection per eligible World of Warcraft license – if you have already accepted an invitation after March 5th, you will not be able to accept another for the same World of Warcraft license, but may accept invitations for other eligible World of Warcraft licenses.

Who can receive a Scroll of Resurrection?

To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft license that has not been active after March 4th, 2012. Only accounts that have been continually inactive since March 4, 2012 are eligible to receive a scroll. A license is considered active when it has game time, whether that time is a paid subscription or free game time.

bewerkt door Alessandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites