Elsjorro1990 Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 haha sibon held:P Toch wel geniaal filmpje van leroy jenkins. Dat die mensen zich daar zo druk over kunnen maken wanneer er iets fout gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Lekker geld verdienen in WoW. :m: Niet geheel legaal. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik order maandag even een maandje, jaartje weg geweest. Wel even een nieuwe char maken, een Warrior i guess Hij is aan het installeren :( helaas. Heb alleen BC, kwam er dus achter dat ik nog 10 dagen gratis Wolk kan spelen, ideaal dus voor de aankomende week vakantie, EPIC! Nog meer mensen dit het oppakken in de vakantie? Ga sowieso een nieuwe char maken i guess. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Misschien dat ik het nog wel oppak, depends een beetje. Heb ook een game lopen met FM 2011 nog. Maar zal af en toe ook wel beetje wow spelen. Kijken of ik nog wat kan levelen. Meeste heb ik wel in lvl 85..:P En nee ik ben geen no-lifer, maar levelen gaat zo snel. pfff met die Bind on account extra xp gear, en wanneer je guild lvl 25 is krijg je ook weer extra. Denk 1 dagje vol achter de computer en je bent lvl 40 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Wat ben ik toch n goeie broer, heb mn broertje even een maand gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Iemand die het nog speelt? Denk niet dat ik dit spel nog ooit ga spelen man, na elke expansion is alles ong. hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Heb nu trouwens wel even een nostalgisch gevoel. Ik speelde 2 jaar geleden voor het eerst WoW en toen was Hallows End net begonnen. Nu, 2 jaar verder als ik het weer op pak, is het precies net weer Hallows End, echt genieten hoor dat sfeertje daarbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Iemand die het nog speelt? Denk niet dat ik dit spel nog ooit ga spelen man, na elke expansion is alles ong. hetzelfde. Eensch. Al eindigde ik als toch wel een van de beste SP's van mijn server. Dikke dps :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ik hit net 24 na 2 daagjes spelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Kom hem net tegen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Nieuwe uitbreiding heet dus Mists of Pandaria. http://tweakers.net/nieuws/75976/blizzard-legt-merknaam-mists-of-pandaria-vast.html :mrgy: BAAS. 90, nieuwe class, nieuw ras. SOLD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Die uitbreiding van de Emerald Dream werd destijds ook vastgelegd. Bedrijven leggen vaak ideeën gewoon vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Kom hem net tegen: Haha ik zat net ff te kijken, en ik hoopte echt dat het niet die panda´s zouden zijn.. en wat komt er op 1:37 uit de lucht gevlogen? Juist... http://wow.mmosite.com/updates/wow_5_0_mists_of_pandaria_new_class_talent_system.shtml#ue_pic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Hmm ik ben level 42 in 4 dagen, hehe, vakantie he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 Wat ben je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 oktober 2011 Share Geplaatst 22 oktober 2011 POKEMON!!! MoP is gewoon een kinderlijke kut-uitbreiding. Maar Pokemon gaat leuk worden. :$ Je kan beestjes vangen en daarmee vechten. :$ :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Wat ben je? Warrior, 48 nu, morgen weer naar school dusja, word even weer stil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Die nieuwe uitbreiding lijkt me wel wat. WoW wordt eventjes omgegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Niemand speelt dit ondertussen nog hé :( Ik ben nu bijna 53, en heb mn secondary spec Protection voor Arms geruild, ik speel op het moment dan ook Arms, vind het misschien wel net zo fijn als Fury. Ook even mn Mining/Engineering beide tot 200+ gefixt en mn Cooking en First Aid tot 100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik speel het soms ez, maar nu niet aangezien FM mijn aandacht opeist. Uitbreiding lijkt me de minste van allemaal, ondanks dat er een nieuwe class bij komt. Zo een panda lijkt mij nou niet echt een geweldig character. En word dat dan een neutrale? of zowel ally als horde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Niets meer te doen in WoW, dus nee, momenteel andere prioriteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Het probleem zit hem vooral in dat er gewoon niet veel mogelijkheden zijn als je eenmaal 85 bent. Je dailys doen, je random dungeons. Op een gegeven moment heb je alle gear en kun je alleen nog maar raiden. Dit heb ik af en toe eens gedaan, maar doordat sommige guilds verlangen dat je het 3/4 keer per week doet, word je er gauw uitgegooid als je max 1 keer in de week een keertje mee gaat. Vond het raiden zelf altijd wel leuk, op de gekke figuren na die helemaal gek werden als er wat gebeurde. Daarentegen was het echt wel een heerlijk gevoel om bijvoorbeeld the lich king neer te zien gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik vond dat je in TBC tenminste nog meer dingen te doen had. Nu gaat alles ook zo snel, je char komt nooit de capital uit, omdat er ook geen reden voor is. Ze zeiden dat ze world PvP terug zouden brengen, maar daar is ook weinig van terechtgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Jullie moeten op youtube al de panels terugkijken van Blizzcon 2011. Dan zal je zien dat alle klachten die jullie hebben besproken gaan worden. MoP wordt echt hoopgevend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten