Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Ik order maandag even een maandje, jaartje weg geweest. Wel even een nieuwe char maken, een Warrior i guess

Hij is aan het installeren :( helaas.

Heb alleen BC, kwam er dus achter dat ik nog 10 dagen gratis Wolk kan spelen, ideaal dus voor de aankomende week vakantie, EPIC!

Nog meer mensen dit het oppakken in de vakantie?

Ga sowieso een nieuwe char maken i guess.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat ik het nog wel oppak, depends een beetje. Heb ook een game lopen met FM 2011 nog. Maar zal af en toe ook wel beetje wow spelen. Kijken of ik nog wat kan levelen. Meeste heb ik wel in lvl 85..:P En nee ik ben geen no-lifer, maar levelen gaat zo snel. pfff met die Bind on account extra xp gear, en wanneer je guild lvl 25 is krijg je ook weer extra. Denk 1 dagje vol achter de computer en je bent lvl 40

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand speelt dit ondertussen nog hé :(

Ik ben nu bijna 53, en heb mn secondary spec Protection voor Arms geruild, ik speel op het moment dan ook Arms, vind het misschien wel net zo fijn als Fury. Ook even mn Mining/Engineering beide tot 200+ gefixt en mn Cooking en First Aid tot 100

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem zit hem vooral in dat er gewoon niet veel mogelijkheden zijn als je eenmaal 85 bent. Je dailys doen, je random dungeons. Op een gegeven moment heb je alle gear en kun je alleen nog maar raiden. Dit heb ik af en toe eens gedaan, maar doordat sommige guilds verlangen dat je het 3/4 keer per week doet, word je er gauw uitgegooid als je max 1 keer in de week een keertje mee gaat. Vond het raiden zelf altijd wel leuk, op de gekke figuren na die helemaal gek werden als er wat gebeurde. Daarentegen was het echt wel een heerlijk gevoel om bijvoorbeeld the lich king neer te zien gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond dat je in TBC tenminste nog meer dingen te doen had. Nu gaat alles ook zo snel, je char komt nooit de capital uit, omdat er ook geen reden voor is. Ze zeiden dat ze world PvP terug zouden brengen, maar daar is ook weinig van terechtgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites