Björn Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 Tot mijn verbazing heb ik nog geen topic hierover gezien? Zijn er hier ook spelers van dit toffe spel? Ik zit er wel, maar heb nu ff niet mijn gegevens bij de hand, ik post later wel ;) Misschien een idee een manutd clan op te richten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Björn Geplaatst 14 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2005 Tot mijn verbazing heb ik nog geen topic hierover gezien? Zijn er hier ook spelers van dit toffe spel? Ik zit er wel, maar heb nu ff niet mijn gegevens bij de hand, ik post later wel ;) Misschien een idee een manutd clan op te richten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RÃÃÂâ Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Ik ken dat spel niet eens :oops: Wat voor een spel is het? Schieten ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Björn Geplaatst 14 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Kan iemand die gozer ff bannen :@ :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RÃÃÂâ Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Alleen omdat ik een spelletje niet ken :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Rémi kom maar een keer langs, Mor speelt het de hele dag. Mijn broertje dus, hij doet niet anders. Ik waag me er niet aan, veel te duur ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guus Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft lijkt me leuk om te spelen. Heb er het geld niet voor en lijkt me ook te verslavend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RÃÃÂâ Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Als ik het goed bekijk is het een spelletje wat je online speelt? En geld kost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koudumrulez Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft kost per maand geld je moet dus eerst het spel voor een gigantisch bedrag voor 50 euro kopen en om online te kunnen nog eens een bedrag per maand betalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Björn Geplaatst 14 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Dat doen ze om van die kleuters zoals Remi en Boes van het spelen af te houden. Wow wordt alleen gespeeld door serieuze mensen zoasl ik :D ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RÃÃÂâ Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Dat doen ze om van die kleuters zoals Remi en Boes van het spelen af te houden. Wow wordt alleen gespeeld door serieuze mensen zoasl ik :D ;) Whaha.. mijn inkomsten laten het niet toe 8) Anders zou ik je na 10 minuten oefen allang verslagen hebben :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Ik besteed me geld liever ergens anders aan maar ben wel serieus! Lekker puh!!!!! :o :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Dat doen ze om van die kleuters zoals Remi en Boes van het spelen af te houden. Wow wordt alleen gespeeld door serieuze mensen zoasl ik :D ;) Pffff ontmoet mijn broertje anders eens :cab: . De kosten voor MU lopen zó hoog op dat ik echt niet nog aan zo'n dom rot spel kan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2005 Share Geplaatst 14 maart 2005 World of Warcraft Zou Bjorne voor de World of Warcraft leken wat meer informatie willen geven en misschien wat screenshots. Want ik ken Warcraft wel maar dat was een versie van jaren terug. Dit zal wel weer wat nieuws zijn mag ik hopen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guus Geplaatst 15 maart 2005 Share Geplaatst 15 maart 2005 World of Warcraft world of warcraft screens wow is een massive multiplayer online role playing game. Dus je speelt het op internet met een heleboel anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos2 Geplaatst 15 maart 2005 Share Geplaatst 15 maart 2005 World of Warcraft Het is een soort Final Fantasy XI als ik het goed begrijp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 maart 2005 Share Geplaatst 15 maart 2005 World of Warcraft Idd, mijn Warscraft versie was een strategie game zoals Red Alert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Björn Geplaatst 15 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2005 World of Warcraft Het is een MMORPG gebaseerd op de wereld van het strategiespel Warcraft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Lekkere bump :< Spelen er toevallig mensen deze geweldige game? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 19 april 2008 Share Geplaatst 19 april 2008 Ik. Ik moet binnenkort weer even mijn tijd op krikken. Jij dan, Vegas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 18 december 2008 Share Geplaatst 18 december 2008 Toch dit topic dan maar effe een rotschop verkopen.. Wie spelen er ondertussen allemaal World of Warcraft? Ikzelf speel op de Spinebreaker server. Is een PVP/RPG server... Dus lekker jagen op de Horde :D Geef maar eens een brul naar ? Lucifur , is m'n nieuwe human mage :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 18 december 2008 Share Geplaatst 18 december 2008 Ik waag me er niet aan, omdat het te duur is, en dat je er helemaal verslaafd aan wordt. Ik heb niet graag het vooruitzicht de hele tijd World of Warcraft te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 Zo zat ik dus eerst ook de hele tijd. Heb eerst even de 10 dagen trial gedaan.. En ik ben verkocht :). Het gaat best lekker.. Mag ook een vriend z'n account zo nu en dan lenen om op Hordejacht te gaan.. Das echt kicken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 Ik speel op Lightning's Blade en ik heb een lvl 65 Human Mage. het is een rppvp server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 20 december 2008 Share Geplaatst 20 december 2008 Het is echt jammer dat je 15 euro per maand moet betalen, anders was ik nu waarschijnlijk ook al verkocht geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten