Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Wat een pot gisteren zeg. Toch blij dat ik naar Dans heb geluisterd en meedeed ipv gaan slapen.

Ja leuk, die 2-16. :cab: Nee, die tweede was inderdaad dikke prima. :D Persoonlijk record voor je neem ik aan? :D

Overigens was het weer zombie taferelen op college. :cab: Man, man, man. Echt eerder gaan pitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen jullie vanavond nog competitive? Wil wel een keertje meedoen namelijk :huhu:

Elke doordeweekse avond is er wel iemand Rand. Ik ga ook, voortbouwen op mijn vorm. Was idd een PR @ dansie. Had ze vanmiddag even teruggekeken. Alles met Aug of autosniper. :D

En dan nog een zeldzame tec-9 en awp kill.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan dat dan. :D

Hehe eentje ging weg en toen deden we opgeven had eentje dislike gedaan. Deed ik in chat van who's dislike? Gaven 2 antwoord van ik niet dus die ander gekickt. Toen had ik er nog 1 gekickt en waren we met ze 2n ;d Die had ik ook maar snel gekickt.

Gewoon niemand van MU die Gabi even hielp? Leuke teamgenoten. :S

Ja motherfuckers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag begint ESL One Katowice, de eerste Major van het jaar. De majors zijn by far the vetste toernooien, ook met de meeste prijzengeld.

Om 13.00 speelt EnVyUs tegen Titan, dus met EnVyUs gelijk een van de favorieten.

Krijgen we weer drops voor meekijken? Ga ik m ff starten :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff gemist, is Titan nu uitgeschakeld?

Vox 36uur gereisd vanuit Australië voor deze toernooi, eerste dag uitgeschakeld, met een 16-3 net ook.

Ja, Titan verloor daarna kansloos van Penta Sports met 16-4.

Tot nu toe zijn EnVyUs, Penta Sports, Fnatic en Na'Vi door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel in casual maar begin steeds beter in dit spel te worden voor mijn doen. 5 kills in ronde, nieuw PR. Bovenaan me team eindigen. Net Office. Was als enige van CT nog levend tegen 6 terroristen en weet gewoon een hostage weg te sneaken en ronde te pakken :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites