Ozan Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 "Tamam siktim belani" :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 hahahahahaha, wat is dit dan :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Wat een pot gisteren zeg. Toch blij dat ik naar Dans heb geluisterd en meedeed ipv gaan slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Wat een pot gisteren zeg. Toch blij dat ik naar Dans heb geluisterd en meedeed ipv gaan slapen. Ja leuk, die 2-16. :cab: Nee, die tweede was inderdaad dikke prima. :D Persoonlijk record voor je neem ik aan? :D Overigens was het weer zombie taferelen op college. :cab: Man, man, man. Echt eerder gaan pitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Doen jullie vanavond nog competitive? Wil wel een keertje meedoen namelijk :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Doen jullie vanavond nog competitive? Wil wel een keertje meedoen namelijk :huhu: Elke doordeweekse avond is er wel iemand Rand. Ik ga ook, voortbouwen op mijn vorm. Was idd een PR @ dansie. Had ze vanmiddag even teruggekeken. Alles met Aug of autosniper. :D En dan nog een zeldzame tec-9 en awp kill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Stuur maar berichtje al gaan jullie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Stuur maar berichtje al gaan jullie spelen. Foon is kapot. Dus als jullie spelen, doe even mention hier. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Foon is kapot. Dus als jullie spelen, doe even mention hier. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Klootzak je hebt de hele avond gemist :( Waarom kwam je niet gewoon op steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Foon is kapot. Dus als jullie spelen, doe even mention hier. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Goh we waren echt net bezig toen je dit stuurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Waren ook gewoon met 5'en jammer genoeg. "Jammer genoeg" als in, dat Dansie gewoon te laat was dus toch niet zou kunnen spelen met 4 andere mede-MU'ers :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 goh had wel 1 ronde gewonnen met een ace ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; smerig hoor, wel respect dat je bent blijven spelen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Hoe kan dat dan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Gewoon niemand van MU die Gabi even hielp? Leuke teamgenoten. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Zo nog mensen die gaan spelen? cas/com. maakt me geen drol uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Hoe kan dat dan. :D Hehe eentje ging weg en toen deden we opgeven had eentje dislike gedaan. Deed ik in chat van who's dislike? Gaven 2 antwoord van ik niet dus die ander gekickt. Toen had ik er nog 1 gekickt en waren we met ze 2n ;d Die had ik ook maar snel gekickt. Gewoon niemand van MU die Gabi even hielp? Leuke teamgenoten. :S Ja motherfuckers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Vandaag begint ESL One Katowice, de eerste Major van het jaar. De majors zijn by far the vetste toernooien, ook met de meeste prijzengeld. Om 13.00 speelt EnVyUs tegen Titan, dus met EnVyUs gelijk een van de favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Vandaag begint ESL One Katowice, de eerste Major van het jaar. De majors zijn by far the vetste toernooien, ook met de meeste prijzengeld. Om 13.00 speelt EnVyUs tegen Titan, dus met EnVyUs gelijk een van de favorieten. Krijgen we weer drops voor meekijken? Ga ik m ff starten :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Krijgen we weer drops voor meekijken? Ga ik m ff starten :-D Jep, weer drops. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 (bewerkt) Hoe gaf Titan dat nog uit de hand. :cab: Happy is wel een kamikazepiloot. KennyS toch wel mijn favo Csgo'er 12 maart 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Hoe gaf Titan dat nog uit de hand. :cab: Happy is wel een kamikazepiloot. KennyS toch wel mijn favo Csgo'er Was wel gelijk een heerlijke pot_O_ Happy is echt een koning:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Was wel gelijk een heerlijke pot_O_ Happy is echt een koning:< Ff gemist, is Titan nu uitgeschakeld? Vox 36uur gereisd vanuit Australië voor deze toernooi, eerste dag uitgeschakeld, met een 16-3 net ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Ff gemist, is Titan nu uitgeschakeld? Vox 36uur gereisd vanuit Australië voor deze toernooi, eerste dag uitgeschakeld, met een 16-3 net ook. Ja, Titan verloor daarna kansloos van Penta Sports met 16-4. Tot nu toe zijn EnVyUs, Penta Sports, Fnatic en Na'Vi door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Wel in casual maar begin steeds beter in dit spel te worden voor mijn doen. 5 kills in ronde, nieuw PR. Bovenaan me team eindigen. Net Office. Was als enige van CT nog levend tegen 6 terroristen en weet gewoon een hostage weg te sneaken en ronde te pakken :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten