Dost Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Hm, ik snap d'r eigenlijk geen reet van. Je kan als je casual speelt niet meer echt je eigen map kiezen? En ik heb inventaris gewonnen (2 ruilkaarten?) Wat kan ik hiermee doen? Verder zie ik ok als ik een potje speel 'uitrusting'? En hoe kan ik m'n rank zien? Ik ging alle tabbladen even door, daar stond een kopje klassementen. Hierbij stonden alle klassementen van vrienden, maarik niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Heb het een tijdje geleden ook weer eens opgestart, begreep er ook vrij weinig van, helaas ben ik op mijn laptop niet zo goed als dat ik vroeger was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Hm, ik snap d'r eigenlijk geen reet van. Je kan als je casual speelt niet meer echt je eigen map kiezen? En ik heb inventaris gewonnen (2 ruilkaarten?) Wat kan ik hiermee doen? Verder zie ik ok als ik een potje speel 'uitrusting'? En hoe kan ik m'n rank zien? Ik ging alle tabbladen even door, daar stond een kopje klassementen. Hierbij stonden alle klassementen van vrienden, maarik niet :cab: Nadat je 10 competitive games hebt gewonnen krijg je je rank. Inventaris zijn gewoon de wapens die je bezit. Zo kan je als CT zijnde bv kiezen tussen m4a4 of de m4a1-s (van silencer). Ook krijg je na verloop van tijd geweren met verschillende skins, zoals redline AK47, junglegesreepte autosniper, sandstorm tec-9, .... en dan kan je dus kiezen welke skin etc je wilt gebruiken. Die skins zijn wel ziek. Je kan wel servers opzoeken, "community servers zoeken" staat er volgens mij, weet het zo niet van buiten. Dan kan je dus kiezen welke map en in welke server je gaat spelen. Of je doet gewoon casual, en dan selecteer je dus de volledige "dust-groep". Daar zit Nuke, Mirage, etc in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Heel andere opzet dan voorheen dus? Ik ben nog van CSS, gewoon lekker wapens kopen en knallen maar. :cab: Hoe kom je nu aan de wapens dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Het is exact hetzelfde als CSS. Die wapens die je wint zijn gewoon skins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Het koopmenu is er iig niet fijner op geworden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik speel ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Wie zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Nadat je 10 competitive games hebt gewonnen krijg je je rank. Inventaris zijn gewoon de wapens die je bezit. Zo kan je als CT zijnde bv kiezen tussen m4a4 of de m4a1-s (van silencer). Ook krijg je na verloop van tijd geweren met verschillende skins, zoals redline AK47, junglegesreepte autosniper, sandstorm tec-9, .... en dan kan je dus kiezen welke skin etc je wilt gebruiken. Die skins zijn wel ziek. Je kan wel servers opzoeken, "community servers zoeken" staat er volgens mij, weet het zo niet van buiten. Dan kan je dus kiezen welke map en in welke server je gaat spelen. Of je doet gewoon casual, en dan selecteer je dus de volledige "dust-groep". Daar zit Nuke, Mirage, etc in. Nu begrijp ik wat je bedoeld bij dat bovenste. Je mag wel maar 2 games per dag winnen (competitive), daarna moet je 21h wachten :cab: Heb het nu wel een beetje door iig. Ik vind de teams overigens wel iets te klein eigenlijk. Als je als offensive team gewoon goed samenwerkt moet je toch eigenlijk altijd winnen? De tegenstander moet twee bombsides verdedigen en dus opsplitsen(meestal zijn er ook nog meerdere wegen er naar toe) en jij kan met 5 naar 1 gaan. Paar flashbangs en smokes en het moet toch kat in 't bakkie zijn. Jammergenoeg kom je vaak bij retards in het team, die gewoon maar wat doen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Het koopmenu is er iig niet fijner op geworden :cab: Gewoon de belangrijke dingen keybinden. Stuk makkelijker en sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Nu begrijp ik wat je bedoeld bij dat bovenste. Je mag wel maar 2 games per dag winnen (competitive), daarna moet je 21h wachten :cab: Heb het nu wel een beetje door iig. Ik vind de teams overigens wel iets te klein eigenlijk. Als je als offensive team gewoon goed samenwerkt moet je toch eigenlijk altijd winnen? De tegenstander moet twee bombsides verdedigen en dus opsplitsen(meestal zijn er ook nog meerdere wegen er naar toe) en jij kan met 5 naar 1 gaan. Paar flashbangs en smokes en het moet toch kat in 't bakkie zijn. Jammergenoeg kom je vaak bij retards in het team, die gewoon maar wat doen :cab: Ligt aan de map, dd2 en inferno kun je gewoon rushen als T. Train en Nuke word je, kei en dan ook keihard verkracht. Echte CT map. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Inferno is meestal wel een smokefeest, dus dan niet zo'n goed idee om te rushen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 (bewerkt) Nu begrijp ik wat je bedoeld bij dat bovenste. Je mag wel maar 2 games per dag winnen (competitive), daarna moet je 21h wachten :cab: Heb het nu wel een beetje door iig. Ik vind de teams overigens wel iets te klein eigenlijk. Als je als offensive team gewoon goed samenwerkt moet je toch eigenlijk altijd winnen? De tegenstander moet twee bombsides verdedigen en dus opsplitsen(meestal zijn er ook nog meerdere wegen er naar toe) en jij kan met 5 naar 1 gaan. Paar flashbangs en smokes en het moet toch kat in 't bakkie zijn. Jammergenoeg kom je vaak bij retards in het team, die gewoon maar wat doen :cab: Als CT: 2 gaan naar b, ene checkt tunnel en de andere mid. 3 gaan naar a, 1 dekt short en 2 dekken long. Dan heb je alles covered en moet je dus verder goed met elkaar communiceren. Als T is het gewoon rushen, je kan het best in het begin veel allemaal samen gaan. Als het goed gaat kan je splitsen etc door bv 3 long en 2 short of andersom. Dit is voor Dust iig. Één van de belangrijkste aspecten is wel het kunnen "roteren", als je dus vastloopt op A bv, en je alle aandacht daarnaartoe hebt getrokken, naar B kunt gaan en kunt planten. Heb dit aantal keer zelf gedaan en dat geeft je echt zo'n goed gevoel moet ik eerlijk zeggen :D Zojuist zieke game gespeeld, hadden zieke team eigenlijk. Ging in het begin lastig, maar laatste 6 of 7 rondes gewoon als T zwaar gedomineerd en met gemak steeds bombsides veroverd. Had 27 kills ofzo, maar denk dat dit toch één van de betere teams was waar ik in gespeeld had, qua random samengesteldheid van het team en toch zo goed samenspelen. 11 februari 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Gewoon de belangrijke dingen keybinden. Stuk makkelijker en sneller. Eh, wat? Ligt aan de map, dd2 en inferno kun je gewoon rushen als T. Train en Nuke word je, kei en dan ook keihard verkracht. Echte CT map. Ik bedoel juist dan aanvallende team in het voordeel is, aangezien een klein team zich moet opsplitsen. Moet wel zeggen dat ik competitive alleen Dust 2 en Nuke heb gespeeld. Waarbij ik dust 2 altijd al een verschrikkelijke zaadmap heb gevonden :( Is Office weg :'(? Als CT: 2 gaan naar b, ene checkt tunnel en de andere mid. 3 gaan naar a, 1 dekt short en 2 dekken long. Dan heb je alles covered en moet je dus verder goed met elkaar communiceren. Als T is het gewoon rushen, je kan het best in het begin veel allemaal samen gaan. Als het goed gaat kan je splitsen etc door bv 3 long en 2 short of andersom. Dit is voor Dust iig. Één van de belangrijkste aspecten is wel het kunnen "roteren", als je dus vastloopt op A bv, en je alle aandacht daarnaartoe hebt getrokken, naar B kunt gaan en kunt planten. Heb dit aantal keer zelf gedaan en dat geeft je echt zo'n goed gevoel moet ik eerlijk zeggen :D Zojuist zieke game gespeeld, hadden zieke team eigenlijk. Ging in het begin lastig, maar laatste 6 of 7 rondes gewoon als T zwaar gedomineerd en met gemak steeds bombsides veroverd. Had 27 kills ofzo, maar denk dat dit toch één van de betere teams was waar ik in gespeeld had, qua random samengesteldheid van het team en toch zo goed samenspelen. Ja, het kan zeker. Maar dat opsplitsen heb je een beter luisterend team nodig dan met z'n allen hetzelfde rushen. Verder heb ik nu 4 competitives gespeeld, 2 gewonnen. Maar dat is ook niet echt een graadmeter. De twee gewonnen games waren echt te easy. KD van 5+ :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Eh, wat? Ik bedoel juist dan aanvallende team in het voordeel is, aangezien een klein team zich moet opsplitsen. Moet wel zeggen dat ik competitive alleen Dust 2 en Nuke heb gespeeld. Waarbij ik dust 2 altijd al een verschrikkelijke zaadmap heb gevonden :( Is Office weg :'(? Ja, het kan zeker. Maar dat opsplitsen heb je een beter luisterend team nodig dan met z'n allen hetzelfde rushen. Verder heb ik nu 4 competitives gespeeld, 2 gewonnen. Maar dat is ook niet echt een graadmeter. De twee gewonnen games waren echt te easy. KD van 5+ :cab: Keybinden is dat je gewoon een toets koppelt aan je wapens etc. Dat vergemakkelijkt het kopen. Ik ben ook een 1.6 of cz speler, dus had het ook wat lastig in het begin, nu ben ik het al wel gewoon. Dus is gewoon even aanpassen. Je zult nog wel merken dat de lower ranks idd wat moeilijker luisteren en liever rushen. En als je T bent zelfs na de bomplant niet eens fatsoenlijk de bombsite kan verdedigen aka campen aka genoeg tijd rekken. Naarmate je met wat hogere ranks speelt, dat begint eigenlijk al bij silver 2 ofzo, of met spelers die nog unranked zijn maar het spelletje beetje snappen dat ze gewoon allemaal met je communiceren en ook gwn tactisch spelen. Dan is het splitsen etc niet moeilijk. Enige moeilijkheidsgraad is natuurlijk het roteren van bombsite. In go is het belangrijk dat je gewoon niet doodgaat, steeds genoeg tijd rekken dat de backup kan komen. Anders zit je zoals je zegt met 2 of 3 tegen 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 :( Is Office weg :'(? Nee joh, nog steeds een van de populairste maps. Maar office zit onder een andere mapset (Reserves), dus niet in dezelfde groep als Dust 2 enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Ik bedoel juist dan aanvallende team in het voordeel is, aangezien een klein team zich moet opsplitsen. Moet wel zeggen dat ik competitive alleen Dust 2 en Nuke heb gespeeld. Waarbij ik dust 2 altijd al een verschrikkelijke zaadmap heb gevonden :( Nee, gewoon die tunnel flashen en naden als CT zijnde, dan gebeurt er niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Ah oke, ja ik koop eigenlijk alleen maar deagle/ak/m4, dus zo heel moeilijk is het ook weer niet. Verder natuurlijk dan nog kevlar+helmet + demolition en wat nades. Zo gedaan. Je hebt er eigenlijk ook meer dan genoeg tijd voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Ik baal er nu eigenlijk best wel van dat ik geen game computer meer heb, nu het weer wat serieuzer is geworden binnen CS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; Baas wanneer kun je 1.6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Ah oke, ja ik koop eigenlijk alleen maar deagle/ak/m4, dus zo heel moeilijk is het ook weer niet. Verder natuurlijk dan nog kevlar+helmet + demolition en wat nades. Zo gedaan. Je hebt er eigenlijk ook meer dan genoeg tijd voor. Zou geen deagle kopen, ziekste recoil die er maar is + is niet meer zo sterk. Ga zelf altijd voor p250 of die volledig automatische. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; Baas wanneer kun je 1.6? Nooit, waarom 1.6 doen als er 10-15 man van MU CS GO spelen en er altijd een paar wel van online zijn. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Nooit, waarom 1.6 doen als er 10-15 man van MU CS GO spelen en er altijd een paar wel van online zijn. :D Daarom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 1.6, maar heel even gespeeld destijds maar goh wat een game was dat. Voor mijn gevoel een stuk populairder ook dan CSGO nu is. Overigens, iemand bekend met die soccer maps in CSS? Zijn die er nu nog? Weet nog wel dat ik op gegeven moment gewoon competitie speelde als keeper in ka_soccer maps :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 1.6, maar heel even gespeeld destijds maar goh wat een game was dat. Voor mijn gevoel een stuk populairder ook dan CSGO nu is. Overigens, iemand bekend met die soccer maps in CSS? Zijn die er nu nog? Weet nog wel dat ik op gegeven moment gewoon competitie speelde als keeper in ka_soccer maps :r Soccer ja goh, wat een bazenmod was dat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten