Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Counter Strike

S1mple kwam wel ff opdagen op die laatste map hey, de tering

Wat een beest he. Zou hem persoonlijk in het rijtje Olof, Shox en Cold plaatsen. Iig top5 materiaal. Weet alleen niet waar die hierna moet gaan spelen? Navi gaat niks veranderen, dan blijft er niks over. Faze? Gambit?

Oh zie nu dat thorin 't zelfde zei. Lijkt net dat ik hem kopieer xd

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een beest he. Zou hem persoonlijk in het rijtje Olof, Shox en Cold plaatsen. Iig top5 materiaal. Weet alleen niet waar die hierna moet gaan spelen? Navi gaat niks veranderen, dan blijft er niks over. Faze? Gambit?

Oh zie nu dat thorin 't zelfde zei. Lijkt net dat ik hem kopieer xd

Hoop dat ze bij Liquid die pimp van ex-SK alsnog annuleren en gewoon lekker s1mple houden :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Taco met een monster toernooi zeg. Zonde van Liquid. Goed niveau, maar niet het niveau wat sommigen tegen Fnatic hadden. Dan ga je er simpelweg af.

Trouwens dat CS. :cab: Tijden niet kunnen spelen, dus had geen rank meer op mijn main. Potje gespeeld; van Supreme na MGE. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Taco met een monster toernooi zeg. Zonde van Liquid. Goed niveau, maar niet het niveau wat sommigen tegen Fnatic hadden. Dan ga je er simpelweg af.

Trouwens dat CS. :cab: Tijden niet kunnen spelen, dus had geen rank meer op mijn main. Potje gespeeld; van Supreme na MGE. :cab:

Ik ook na 3 maanden niet gespeeld te hebben van Eagle naar MG1, nu wel alweer dmg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mCn4YpP.jpg

Met [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; samen. 0 bots [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; 33 kills en 8x mvp. Jammer genoeg helaas niet gewonnen ondanks dat we 15-11 ofzo voorstonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat goed man! Als je volhoud ben je snel weer silver 4!!!!!

Thnx! Ja inderdaad! Maar helemaal mooi zou zijn een rank die jij mijn account toen der tijd gegeven hebt. Maar dan moet ik wel extreem goed spelen vriend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overwogen om dit plaatje bij je tinder profiel te zetten Karel? Ben trots op je man. Zonde van zulke slechte randommers. Kom je binnenkort een potje weer met ons mee doen? Mijn kleding moet hoognodig gewassen geworden.

hahahaha grapjas. Thnx!!! Ja absoluut, hahah oke. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4xWhEnX.jpg

j5fwLa7.jpg

1e ronde knifekill en ik pak de overwinning namens ons team in laatste ronde ook met een knife kill :D 3/5 van ons hadden alle wapens weggegooid voor laatste ronde... Tijdrekken als enige overgebleven ging ie toch nog proberen defusen en toen pats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren mn Ak case Hardened (WW) an Awp Corticera(FN), beiden stattrack ingezet op csgo strong... na 50 euro te gewonnen te hebben die weer terug ''gekocht'' en met de 50 verder gaan spelen... half uur later 50 weer verloren. Uur later hetzelfde weer gedaan, wederom 50 in de plus, wapens weer teruggehaald *(prcies dezelfde wapens) en weer met die 50 gaan spelen...

Uiteindelijk uurtje later....

W4vT2wA.jpg

4RWYQr9.jpg

Staan er 2 te koop vanaf 200,- maar die hebben beide lang niet zo veel blauw als ik dat heb. Alleen jammer dat de playside iets minder heeft als de achterkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand met een beetje kennis van skins, en de waardes/verkopen ervan? zoek dringend hulp!!!

PM staat open!

Freaking out hiero, volgens steamananlyst heb ik dus 1/7, beste float (en bij een heel groot verschil 0.00555 tegen 0.29279 = van de #1 collector). Ook is bij die van mij het meeste blauw zichtbaar op de mes.....

bewerkt door TheBazzterd
Link naar opmerking
Deel via andere websites