Stefan Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Hij krijgt wel meer dan 2.5 per sub, de grote streamers zoals Summit, Sodapoppin, Lirik hebben deals met Twitch, Sodapoppin kreeg geloof ik tussen 4 en 4.5 per sub. Motar heeft trouwens nog nooit aan Summit gedoneerd. Doneert eigenlijk alleen aan de echte pro's. Dat klinkt wel logisch ja. Maarja is ook gewoon aardige gast en zeer goede speler. Van wat ik heb gezien in MM vaak bovenaan met Global rank. Kijk ook wel eens JoshOG al is hij me soms wat te kinderachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Die gast die net doneerde heeft blijkbaar loterij gewonnen van 500k. Niet dat ik dat zou doneren aan een of ander gamer mja. Ja valt mij ook op Stefan. Gewoon zoveel mogelijk reageren op mensen. Vinden mensen wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Kijken jullie wel eens naar Hiko? De mensen met wie hij speelt, allemaal van die ragers. Hij blockt ze ook gewoon expres zodat ze gaan ragen:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Dit maar is proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Wat een zijkvis ben je toch ook Lennie ;) :P Efe huisgehouden met [MENTION=8970]Christian[/MENTION]; aka Nef samen. 1e potje begon ik heel traag maar toch nog 23 kills en maar 13 deaths. Ik begin zowaar dust2 leuk te vinden in competitief :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Nee echt ik ben er klaar mee, ik speel pas weer als ik normaal kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Huhu als je al die tijd die je bezig bent met klagen in het spelen had gestoken was je al op de helft geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Probeer jij eens met 10 russen te spelen die allemaal headset hebben en keiharde muziek afspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Muten, of gewoon cs go geluid uit zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Met de Gold Nova's meegespeeld zoals [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Goed begin gelijk bovenaan ons team. Daarna ging snel bergafwaarts met zowel mijn score als het team: Ik was de enige Silver tussen allemaal Gold's enzo :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Dit maar is proberen. Probeer jij eens met 10 russen te spelen die allemaal headset hebben en keiharde muziek afspelen. Console in settings aanzetten en op F11 zetten (iig weg van "`~"), openen en type "voice_enabled 0". Of gewoon in game tab inhouden, rechtermuisknop op een naam, mute, en dan met je muis naar andere namen en spatie drukken. Oh en 5 vs 5 unranked is hard nodig ja, super matig dat dat er niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Heb nu al een paar games met jullie gespeeld, vind jullie wel een beetje te defensief spelen. Kan dat nooit een game volhouden. Na een paar rondes yolo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Heb nu al een paar games met jullie gespeeld, vind jullie wel een beetje te defensief spelen. Kan dat nooit een game volhouden. Na een paar rondes yolo De ronde's die we nog wel pakken was juist vanwege defensief spel.... Offensief spel is vaak regelrechte zelfmoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 oPwoWs7Ltgs Motar2k :D Is nog maar een kleine greep uit zijn donaties. Is een gast uit de Emiraten die multimiljonair is hehe. Heeft ook een sicke inventory op Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198020084907 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 oPwoWs7Ltgs Motar2k :D Is nog maar een kleine greep uit zijn donaties. Is een gast uit de Emiraten die multimiljonair is hehe. Heeft ook een sicke inventory op Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198020084907 ''Maar'' 80 achievements met CSGO :LO: Ik heb er nu zelfs 68 :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 De ronde's die we nog wel pakken was juist vanwege defensief spel.... Offensief spel is vaak regelrechte zelfmoord... Offensief is juist top, als je maar met zijn alle tegelijk aanvalt en niet 1 voor 1 een bombsite ingaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Niet zo zeiken en gaan, oefening doet je goed. Beste update sinds, tsja, ooit. Dit vinden vooral hackers en smurfjes niet leuk. Hij heeft dacht ik iets van 7500 Twitch subs ($5 per maand, $2,5 voor Twitch zelf) en met alle donaties gaat die wel lekker ja. Die Motar2k is iig echt, een of andere rijke Arabier die het wel leuk vind om met geld te strooien. Summit krijgt bijna de volledige $5. Motar2k is trouwens gewoon een Amerikaan die voor z'n werk in Dubai woont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 jcXdMxBCqKg Mijn Negev, mijn Negev :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Eindelijk lvl 3 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 jcXdMxBCqKg Mijn Negev, mijn Negev :r Wat een taalgebruik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 P90 terwijl er een AK voor je ligt, matig hoor :S :S :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 kennyS: nice kill yay me: stops the video puts it in 0.5 speed still doesnt watch the kill starts playing cs go gets flashed quickly zooms and shoots kills teammate gets kicked and banned for 1 month watches video again Onder een video van KennyS haha :-D [MENTION=8645]Lennard[/MENTION]; speel Community servers dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Halit ik kan al comp he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Goh, ik dacht laat ik eens iets heel stoms doen en zo'n key voor 2.30 euro kopen. 1 case geopend.... AK Redline. :D Prima. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Goh, ik dacht laat ik eens iets heel stoms doen en zo'n key voor 2.30 euro kopen. 1 case geopend.... AK Redline. :D Prima. :D In welke staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten