ForzaUtreg Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 1. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2) 2. Acquafresca ( Gold Nova Master) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 2. Gabi (Gold Nova Master) 2. Juca (Gold Nova Master) 3. The Bazzterd (Gold Nova 2) 3. Boke (Gold Nova 2) 4. Kelvin (Silver Elite) 4. Barteh (Silver Elite) 4. The Kerfts (Silver Elite) 5. Kyrill (Silver IV) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Deze was sick spannend :D :D :D https://www.youtube.com/watch?v=PiWUV58zASU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Haha inderdaad die was basi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Waar kan ik beelden terug vinden van mijn gespeelde potjes? [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Ik wil mijn fragement uploaden van mijn laatste ronde tijdens Inferno :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 (bewerkt) Waar kan ik beelden terug vinden van mijn gespeelde potjes? [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Ik wil mijn fragement uploaden van mijn laatste ronde tijdens Inferno :) In menu watch. Dan je game downloaden en watch demo. Als je shift f2 doet kan je door de ticks skippen. Frans downloaden via piratebay om goed te kunnen filmen. Kay heb je die mooie actie achter de doos bij op B site nog? Dat je tot laatste moment bleef hiden. 21 mei 2015 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 In menu watch. Dan je game downloaden en watch demo. Als je shift f2 doet kan je door de ticks skippen. Frans downloaden via piratebay om goed te kunnen filmen. Kay heb je die mooie actie achter de doos bij op B site nog? Dat je tot laatste moment bleef hiden. Thnx vriend (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Kay heb je die mooie actie achter de doos bij op B site nog? Dat je tot laatste moment bleef hiden.Poeh, denk het niet. Moet anders ff alle matches doorspitten :r Weet niet of hij er nog tussen staat namelijk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 1. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2) 1. Stefan. (Master Guardian 1) 2. Acquafresca (Gold Nova Master) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. Gabi (Gold Nova Master) 2. Juca (Gold Nova Master) 3. The Bazzterd (Gold Nova 2) 3. Boke (Gold Nova 2) 4. Kelvin (Silver Elite) 4. Barteh (Silver Elite) 4. The Kerfts (Silver Elite) 5. Kyrill (Silver IV) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) Na het eerste potje in twee dagen tegen veel lagere ranks terwijl ik maar 12-12 ging :cab: Maarja whatever, de AK is binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 joostmakaay gold nova 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 1. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2) 1. Stefan. (Master Guardian 1) 2. Acquafresca (Gold Nova Master) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. Gabi (Gold Nova Master) 2. Juca (Gold Nova Master) 3. The Bazzterd (Gold Nova 2) 3. Boke (Gold Nova 2) 4. Kelvin (Silver Elite) 4. Barteh (Silver Elite) 4. The Kerfts (Silver Elite) 5. Kyrill (Silver IV) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) Na het eerste potje in twee dagen tegen veel lagere ranks terwijl ik maar 12-12 ging :cab: Maarja whatever, de AK is binnen. Komen jullie eigenlijk ooit smurfen tegen? :cab: Elke keer dat ik met jullie speelde waren het redelijk gemakkelijke games. Elke keer als we met onze vriendengroep hier spelen is het 1 van de 3 games (in het beste geval) tegen smurfs. Legendary Eagles die zwaar tryharden enzo... ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Komen jullie eigenlijk ooit smurfen tegen? :cab: Elke keer dat ik met jullie speelde waren het redelijk gemakkelijke games. Elke keer als we met onze vriendengroep hier spelen is het 1 van de 3 games (in het beste geval) tegen smurfs. Legendary Eagles die zwaar tryharden enzo... ;e Dat zijn dat denk ik allemaal Belgen :huhu: Kom eigenlijk nooit een smurf tegen. Ook nog maar één keer een aimbotter gehad, die een dag later geband was. Wallhacks paar keer misschien, maar weet je nooit zeker zonder replay. Ik speel wel eens tegen teams die gecarrierd worden, maar nog nooit gedacht dat die gene een veel hogere rank zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 1. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2) 1. Stefan (Master Guardian 1) 2. Acquafresca ( Gold Nova Master) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. Gabi (Gold Nova Master) 2. Juca (Gold Nova Master) 3. The Bazzterd (Gold Nova 2) 3. Boke (Gold Nova 2) 4. joostmakaay (Gold Nova 1) 5. Barteh (Silver Elite Master) 5. The Kerfts (Silver Elite Master) 6. Kelvin (Silver Elite) 7. Kyrill (Silver IV) 8. lennard95 (unranked) 8. Christian. (unranked) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Dat zijn dat denk ik allemaal Belgen :huhu: Kom eigenlijk nooit een smurf tegen. Ook nog maar één keer een aimbotter gehad, die een dag later geband was. Wallhacks paar keer misschien, maar weet je nooit zeker zonder replay. Ik speel wel eens tegen teams die gecarrierd worden, maar nog nooit gedacht dat die gene een veel hogere rank zou zijn. Ik ben een keer Smurf tegen gekomen. Hij was niet blauw :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Kom meer teammates tegen die er helemaal geen kut van kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Heb je al gauw als je ziet met wie jij meestal speelt. :D Inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Als ik die silver matches zo zie ben ik bijna geneigd om weer een nieuwe account te kopen en lekker te trollen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Of dat er na 3 seconden 9/10 ready zijn en op 0.00 nog even de laatste op ready drukt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Of dat er na 3 seconden 9/10 ready zijn en op 0.00 nog even de laatste op ready drukt... Of als je 5 minuten warmingup speelt en de wedstrijd begint uiteindelijk niet :r Of nog erger mensen die elke keer meteen om een kick vragen als even wat minder loopt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 (bewerkt) Gods, binnen een week twee keer MG1 gehaald en twee keer gederanked. Nu voor de derde keer naar MG1 :r Het is nu wel eens tijd om een beetje safe in MG1 te komen :D 25 mei 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Mijn mooiste ronde was nog wel als enige overlevende CT-er tegen 3 T-ers en de bom was al geplaatst, ze allemaal afslachten en de bom onschadelijk maken :D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik krijg een cooldown omdat ik geen verbinding kon maken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Vandaag 7 potjes gespeeld en 6 gewonnen. :< Gold nova III ook nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Gods, binnen een week twee keer MG1 gehaald en twee keer gederanked. Nu voor de derde keer naar MG1 :r Het is nu wel eens tijd om een beetje safe in MG1 te komen :D Ik hoop dat ik eens 5 games achter elkaar tegen echte gold nova masters/AK's speel ipv om de paar games een dikke smurf die m'n rankup verpest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 En weer een derank naar GN4, weer door die tyfus Oost-Europeanen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten