Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Stanley Cup Playoffs zijn ook weer begonnen, mijn Boston Bruins hebben in het reguliere seizoen alle records zowat gebroken..dus ik hoop echt op een nieuwe Stanley Cup! Zou een mooie afsluiter zijn voor de carrière van mijn favoriete speler Patrice Bergeron!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-4-2023 om 19:41 zei Steels:

Stanley Cup Playoffs zijn ook weer begonnen, mijn Boston Bruins hebben in het reguliere seizoen alle records zowat gebroken..dus ik hoop echt op een nieuwe Stanley Cup! Zou een mooie afsluiter zijn voor de carrière van mijn favoriete speler Patrice Bergeron!

First Round Game 7 OT Loss :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is wel verrassend. Zitten wat foeilelijke teams nog in hoor. Hoop nu op Oilers of Stars. Niet dat dit nu geweldige teams zijn, maar ik gun McDavid/Draisaitl wel een titel en anders Tyler Seguin wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Grote Ree:

Nog meer mensen die het WK ijshockey volgen? Vanavond is de finale, een toch wel enigszins verrassende, met Zwitserland die het tegen host Tsjechië op moet nemen.

Dat de VS verloor, dat kan, die hadden geen superteam. Maar Canada.... schandalig dat ze niet wonnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zonde, had het de Oilers wel gegund, zeker na die achterstand. Helaas niets kunnen zien van deze pot i.v.m. ochtenddienst, maar wel twee duels gekeken in m'n nachtdienst. Waren op zich best aardige potjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al een heel stuk beter geworden de laatste jaren.

Vandaag 63 goals in 9 wedstrijden. Net de laatste periode van de Blues in San Jose gekeken, 1-4 achter, vlak voor tijd de 4-4 en in OT meteen de winnende. Sharks gaan dik laatste worden, ondanks Macklin Celebrini

Link naar opmerking
Deel via andere websites