Satyr Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Draft Lottery 2022: 1. Montreal 2. New Jersey 3. Arizona 4. Seattle 5. Philadelphia 6. Columbus 7. Ottawa 8. Detroit 9. Buffalo 10. Anaheim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Stanley Cup Playoffs zijn ook weer begonnen, mijn Boston Bruins hebben in het reguliere seizoen alle records zowat gebroken..dus ik hoop echt op een nieuwe Stanley Cup! Zou een mooie afsluiter zijn voor de carrière van mijn favoriete speler Patrice Bergeron! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 (bewerkt) Helaas de Penguins 1x te vaak verloren, zeer matig. Hoop nu dat de Oilers ver geraken. 19 april 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Op 19-4-2023 om 19:41 zei Steels: Stanley Cup Playoffs zijn ook weer begonnen, mijn Boston Bruins hebben in het reguliere seizoen alle records zowat gebroken..dus ik hoop echt op een nieuwe Stanley Cup! Zou een mooie afsluiter zijn voor de carrière van mijn favoriete speler Patrice Bergeron! First Round Game 7 OT Loss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Ja, dat is wel verrassend. Zitten wat foeilelijke teams nog in hoor. Hoop nu op Oilers of Stars. Niet dat dit nu geweldige teams zijn, maar ik gun McDavid/Draisaitl wel een titel en anders Tyler Seguin wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Een bijna perfecte eerste ronde voor mij, met Boston, Tampa en Rangers eruit. Klote teams, bah. Ik had liever LA dan Edmonton gezien, maar je kan niet alles hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Gisteren was er veel keuze qua livewedstrijden. Ik ben bij een 2-5 tussenstand na bijna 40 minuten weggezapt bij Minnesota - Vancouver. Had ik niet moeten doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Jake Guentzel weg bij de Pens.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Nog meer mensen die het WK ijshockey volgen? Vanavond is de finale, een toch wel enigszins verrassende, met Zwitserland die het tegen host Tsjechië op moet nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 57 minuten geleden zei Grote Ree: Nog meer mensen die het WK ijshockey volgen? Vanavond is de finale, een toch wel enigszins verrassende, met Zwitserland die het tegen host Tsjechië op moet nemen. Dat de VS verloor, dat kan, die hadden geen superteam. Maar Canada.... schandalig dat ze niet wonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Florida Panthers wint dan toch nog de Stanley Cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Ja, zonde, had het de Oilers wel gegund, zeker na die achterstand. Helaas niets kunnen zien van deze pot i.v.m. ochtenddienst, maar wel twee duels gekeken in m'n nachtdienst. Waren op zich best aardige potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Ook niets kunnen zien helaas, maar had het ook de Oilers gegund. Wel één van mijn favoriete clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Johnny 'Hockey' Gaudreau (31) van de Columbus BLue Jackets en zijn broer Matt (29, speelde op het 2e/3e niveau) waren onderweg naar de bruiloft van hun zus. Ze zijn bij een ongeluk overleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Zo, jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 't is weer begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Pens meteen met 0-6 onderuit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Oilers ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Heel veel goals gisteren, helaas dus 6 aan de verkeerde kant in Pittsburgh. Daniel Sprong scoord ede 1-0 voor Vancouver, dat een 4-1 voorsprong weggaf en uiteindelijk met 5-6 verloor (OT) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Sprong startte nog wel in de tweede linie, maar ik verwacht dat ie nog wel verder terugvalt. Zijn defense is gewoon echt te matig voor de NHL. 't Is eigenlijk een luie spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Het is al een heel stuk beter geworden de laatste jaren. Vandaag 63 goals in 9 wedstrijden. Net de laatste periode van de Blues in San Jose gekeken, 1-4 achter, vlak voor tijd de 4-4 en in OT meteen de winnende. Sharks gaan dik laatste worden, ondanks Macklin Celebrini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Op 11-10-2024 om 07:18 zei Satyr: Het is al een heel stuk beter geworden de laatste jaren. Toch alweer twee duels op rij een healthy scratch. Belooft weinig goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten