Daanpsv10 Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Lekker hoor (y) Ken die Elske helemaal niet trouwens. Overigens zie ik ook dat Ton Dijkman achter de drums zit, kan bijna niet fout dan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 gigML5t3pEw Deze is ook goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Nooit zo'n hele grote fan van Frans, maar deze is wel fijn (y) Wat vinden jullie eigenlijk het beste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt? Ik ga dan toch voor deze: [YOUTUBE]yaClAylGB5g[/YOUTUBE] Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Geld voor mij ook hoor, maar vind dit nummer wel goed. Ik denk dat het voor mij Marco en Trijntje - Wereld zonder jou is. Toevallig op 100% NL nu Maar het verschilt per dag bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Ja mooi liedje inderdaad, luister die wel meerdere keren per week de laatste tijd :) Verder heb ik ook niet op een absolute topfavoriet, kan van veel liedjes genieten. Margherita is ook zo mooi :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Ja is inderdaad moeilijk 1 favoriet op te noemen. In het repertoire van Acda en de Munnik en Guus Meeuwis zitten er ook zo al 5 a 6 die je op 1 zou kunnen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Ja inderdaad, zijn zoveel goede liedjes OMG, jouw hand op de radio. Die hoor je niet zo vaak toch? Zet em gelijk wat harder ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Haha zat toen toevallig ook in de auto ! Meeblearreeeen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Kwam hier de Engelse versie van Oceaan tegen, kan hem alleen niet luisteren want heb geen geluid hier. Maar als ik hem hier zet vergeet ik hem hopelijk niet. http://www.racoonfans.nl/racoons-engelse-uitvoering-van-oceaan/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Vind de Nederlandse versie beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Ik vond Oceaan eerst minder maar vind hem nu echt super Die gast zn Engelse stem is wel echt geweldig. 4 december 2012 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Nick en Simon in Carré op NL1 ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Ik heb alleen laatste liedje gezien ik was te laat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Ben op zich niet zo'n fan van Nick & Simon, maar heb gisteren ook zitten kijken en heb me wel vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 YQIiyx4RS34 Moet sowieso nog een keer naar een concert van hun.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Blof, altijd goed (d) Ze waren er ook bij Dutch Valley, live zijn ze zeker de moeite waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 (bewerkt) Heb eigenlijk helemaal niets met het Nederlandse levenslied, maar "Hart en ziel" van Danny de Munk vind ik echt van het niveau "Zij gelooft in mij". Ooit een keer gehoord blijkbaar, want het refrein had ik wel eens in mn hoofd. Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat het geen cover is. 67gG1gyiYXc En dan 2 seconden verder googelen en het origineel tegenkomen. Nou ja, dat maakt de bewerking niet minder mooi. B7oNGtr8QFQ 12 december 2012 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Danny de Munk is heel goed inderdaad. Dat heb jij goed gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Hoho, ik heb het enkel over dit nummer he. We gaan het niet overdrijven. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Jawel man, leuk dat je ook zo van Nederlandstalig houd. Deze zijn ook goed van hem: wW-ezmMEIFs&NR [YOUTUBE]LH4hOFCXcHQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]2jLPXyqXR9o[/YOUTUBE] [YOUTUBE]GQhudd6U4pU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 O3b-q52nBxY (d) [MENTION=6359]KN[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Danku, geweldige versie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Toch jammer dat ie zo ingekort is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Nooit zo'n hele grote fan van Frans, maar deze is wel fijn (y) Wat vinden jullie eigenlijk het beste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt? Ik ga dan toch voor deze: [YOUTUBE]yaClAylGB5g[/YOUTUBE] Genieten. Gisteren even de laatste pagina's doorgekeken en deze geluisterd. De titel zegt me niks, maar toen het lied begon :< Vroeger altijd MB in de auto, heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Ja heerlijk he, luister 'het water' dagelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten