Broeus Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 En niet te vergeten: 'Als het Vuur Gedoofd is' en 'De Kapitein Deel II'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Verkeerd Verbonden, De Kapitein, Lopen tot de Zon komt en vooral Wennen aan Jou zijn ook zeker niet verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Ofterwijl het zijn gewoon bazen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Ja vind ik echt, na Hazes de beste. Gordon en Guus Meeuwis zijn ook goed natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Ja vind ik echt, na Hazes de beste. Gordon en Guus Meeuwis zijn ook goed natuurlijk. Rowwen Hèze niet te vergeten :checkit:! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Ja vind ik echt, na Hazes de beste. Gordon en Guus Meeuwis zijn ook goed natuurlijk. iB7C_8vkXaw _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Dochters nummer 1 in NL top 100, MB _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Zwaar terecht _O_ Wat deed Jurk in de top 15 :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Mooi nummer ja, en zeker terecht dat het MB is, maar niet mijn favo nummer van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ga weg man met die Dochters, en Hazes pas op 14 ;e de grootste Nederlandse artiest aller tijden. Lekker respectloos. Nee dit word een boze mail, en nooit meer luisteren naar die zender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Wouter :( Hazes heeft dit niet nodig blijft gewoon een held zonder nr 1 of niet :);c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Ja tuurlijk maar de zender daalt wel in mijn achting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april 2011 Share Geplaatst 24 april 2011 Kwaliteitsinjectie: C8KQn_BYMDA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 [YOUTUBE]M7tl2emtvf0[/YOUTUBE] (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 [YOUTUBE]PQXbF4z4JpM&feature=related[/YOUTUBE] [YOUTUBE]w3kjy8vtg-0&feature=related[/YOUTUBE] [YOUTUBE]G3cLTUkqpcQ[/YOUTUBE] Updateje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan_topcoach Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Acda & de Munnik_O_ 3JS hebben op zijn tijd goede nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 3 J's, 3 bazen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Hoorde in de auto net de nieuwe single van Guus Meeuwis. Niet zijn beste vind ik. ibjPGDplAf0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan_topcoach Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Inderdaad, valt een beetje tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Wel lekker nummertje opzich, maar Guusje kan beter. Wel raar dat ie in het begin zegt 'ik word vader!' .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 6TPo6l65RAY _O_ Ter info: Ik ben allochtoon hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Haha vooruit Frans Bauer is best wel erg, maar omdat je allochtoon bent vind ik het al heel wat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Frans Bauer moet je niet luisteren man :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Frans Bauer - Een trein naar niemandsland is zooo een mooi en emotioneel nummer. _qJy4cOrPL0 PIO7ul6L3PQ Deze is ook superleuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Als ik alle goede nummers van Acda en de Munnik moet posten ben ik morgen nog bezig. Wat een bazen zijn dat _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten