Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Heb me maar vast ingeschreven :p

Route ziet er ook wel mooi uit ja, met als topper toch de baraque michelle, toch de hoogste berg van Belgie meen ik. Het is alleen minder om die via de grote weg op te rijden, dus hoop dat de route tegen de klok in is want 10 km bergaf via de grote weg is wel leuk :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me maar vast ingeschreven :p

Route ziet er ook wel mooi uit ja, met als topper toch de baraque michelle, toch de hoogste berg van Belgie meen ik. Het is alleen minder om die via de grote weg op te rijden, dus hoop dat de route tegen de klok in is want 10 km bergaf via de grote weg is wel leuk :p

Lijkt me wel dat je daar dan tegenop rijdt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil zelf een racefiets gaan aanschaffen, het liefst wil ik er niet te veel voor uitgeven. Ik wil ook puur voor de toertochtjes gaan rijden. Iemand die tips heeft waar ik rekening mee moet houden bij aanschaf van de fiets en dergelijke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil zelf een racefiets gaan aanschaffen, het liefst wil ik er niet te veel voor uitgeven. Ik wil ook puur voor de toertochtjes gaan rijden. Iemand die tips heeft waar ik rekening mee moet houden bij aanschaf van de fiets en dergelijke?

Eentje met twee wielen is wel aan te raden. ;) Nee, even zonder dollen, ik zou in ieder geval een nieuwe kopen, geen tweedehandse. Kijk even of er bij jou in de buurt een fietsenwinkel is met veel wielrenfietsen, meestal werkt daar dan iemand met veel verstand van wielrenfietsen. Die kunnen je het beste helpen.

Ik vond de tocht van school naar huis net trouwens toch wel een hele prestatie :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice, ingeschreven voor de 170 km lange toertocht van het WK in september! :D Mooi wielerjaar tegemoet met toertocht Amstel Gold, een week fietsen op Mallorca, het NK hier in Kerkrade en het WK plus toertocht.

Ik heb me ook voor de WK toertocht en AGR toertocht ingeschreven, daarnaast ook nog voor de Rooks Theunisse Classic en dan mss ook nog voor de Math Salden Omloop en Boogie's Extreme mits dat nog mogelijk is.

Het zijn dan wel 5 tochten in dezelfde regio, maar who cares, ik vind het hier mooi fietsen en het is altijd leuk om je een beetje met anderen te kunnen meten:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je echt eens naar een fietsenwinkel gaan, een fiets moet op jouw maat gemaakt zijn wil je fatsoenlijk en blessurevrij kunnen fietsen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me ook voor de WK toertocht en AGR toertocht ingeschreven, daarnaast ook nog voor de Rooks Theunisse Classic en dan mss ook nog voor de Math Salden Omloop en Boogie's Extreme mits dat nog mogelijk is.

Het zijn dan wel 5 tochten in dezelfde regio, maar who cares, ik vind het hier mooi fietsen en het is altijd leuk om je een beetje met anderen te kunnen meten:D

Is Limburgs Mooiste dan geen optie voor je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor dit jaar heb ik me voor de nodige toertochten ingeschreven:

- 14/04 AGR Toerversie 150km

- 28/04 Rooks-Theunisse Classic 150km

- 02/06 Limburgs Mooiste 200km

- 24/06 Omloop Math Salden 210km

- 07/07 Boogie's Extreme 160km

- 15/09 WK toertocht 170km

Heerlijk fietsen over de Limburgse en Belgische heuvels, maar nu eerst hopen op beter weer, want met dit weer gaik niet de deur uit:p

Zijn er btw nog andere mensen die meedoen aan toertochten?? (buiten Le saux dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rit33.png

scaled.php?server=717&filename=rit332.png&res=medium

Sinds maanden eindelijk weer eens serieus kilometers gemaakt. Heb onderweg de eerste kilometers van de aanstaande toertocht van de Amstel Gold Race meegepikt, met de Geulhemmerberg (1 km, 6,2%) en de Bemelerberg (900 m, 5%). Blij dat ik eindelijk m'n training voor AGR en Mallorca heb kunnen starten, maar het viel bij vlagen niet mee. Gert, klik eens op de link Bemelerberg, zeker een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker tochtje man. Ik had gister een 20km gefietst na het werk. Was wel weer eens fijn om op de fiets te zitten :)

Ja die ziet erg leuk uit. Kam em niet meer herinneren uit de amstel. Maar loopt best lang zo valsplat omhoog zo te zien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker tochtje man. Ik had gister een 20km gefietst na het werk. Was wel weer eens fijn om op de fiets te zitten :)

Ja die ziet erg leuk uit. Kam em niet meer herinneren uit de amstel. Maar loopt best lang zo valsplat omhoog zo te zien :)

Zit dan ook al heel vroeg in de Amstel, zit niet in de reguliere uitzending. Is dit najaar met de Cauberg de 'scherprechter' in de plaatselijke rondes van het WK. Is een mooie klim die lekker loopt, maar zeker niet zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites