Badr Arie Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Haha, ik mis ook wel eens een afslagje. Plan je een hele route van te voren loopt het volledig in de soep omdat je een verkeerde afslag neemt.. balen is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Heb ik ook wel eens, maar aan de andere kant is het ook weer wel leuk. Dan kom je eens op plekken waar je normaal nooit komt. Zo kwam ik een keer bij een mooi park in een dorp hier verderop. Wist niet eens dat ze daar een park hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badr Arie Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Mwoah, leuk leuk, nee ik vind het niet leuk. Anders weet zit ik steeds te zoeken waar ik langs moet en dan kan ik nooit lekker op gang blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2011 Le Saux, ik heb even gekeken naar zo'n neusklemmetje die Contador vandaag ook op had. Zag het toevallig in het interview van em na de etappe. Maar ik vind via google allemaal plastic varianten. Maar wil gewoon zo'n 1 als dat de wielrenners hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Le Saux, ik heb even gekeken naar zo'n neusklemmetje die Contador vandaag ook op had. Zag het toevallig in het interview van em na de etappe. Maar ik vind via google allemaal plastic varianten. Maar wil gewoon zo'n 1 als dat de wielrenners hebben. Ik moet zeggen dat ik er de afgelopen tijd (afkloppen) minder last van heb. Vriend waar ik mee fiets is bergop gewoonweg sterker, of in ieder geval sneller, dan ik en ik merk wanneer ik geen gekke dingen doe en eenzelfde ritme aanhoudt ik er minder snel last van heb. Heb overigens zojuist http://www.klimgeiten.nl ontdekt, wat een fantastische site! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Jullie maken me jaloers met al dat klimmen, ik wou dat ik hier in de buurt kon klimmen :p Paar dagen geleden toevallig weer op de fiets gestapt, maar de wind was behoorlijk sterk. Uiteindelijk toch nog 30 kilometer wezen fietsen, maar het was echt ongelooflijk zwaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Haha, ik mis ook wel eens een afslagje. Plan je een hele route van te voren loopt het volledig in de soep omdat je een verkeerde afslag neemt.. balen is dat. Ik plan eigenlijk nooit een route. Ik stap op de fiets en bepaal wel waar ik ongeveer heen wil en dan fiets ik gewoon. Meestal volg ik die fietsroutebordjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badr Arie Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Nou ja ik dus wel. Ik wil nog wel eens verdwalen, zo ook een keer op Terschelling. Maar dat verhaal laat ik maar achterwege denk ik :P Maar ik fiets dus in het hoge noorden en daar is geen heuvel of ook maar een bergje te bekennen. Ik fiets dan zo af en toe de dijk op, maar dat is een minuut en je bent boven. Echte leuke heuvels hebben we hier niet en dat vind ik juist het mooist en ik denk dat ik daar het beste in ben. Volgens vrienden van mij heb ik echte klimmersbenen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Dan zou ik toch echt een keer in Zuid-Limburg gaan rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badr Arie Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Ja dat wil ik ook zeker gaan doen, maar de afstand he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 23 juli 2011 Share Geplaatst 23 juli 2011 Was al weer een tijd geleden. Zat te twijfelen tussen volle bak of heuveltjes. Is toch het laatste geworden, ging best lekker. Maar kreeg op den duur honger, dus ja was al te laat maar ach. Volgende week ff weer met collega fietsen, dan ff weer wat langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2011 Is toch weer een mooi tochtje he. Het weer viel ook vast niet mee met die wind. Vandaag me nieuwe fiets opgehaald: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 juli 2011 Share Geplaatst 23 juli 2011 Als ik vol in een afdaling zit dan vind ik het wel zo prettig om een helm op te hebben :cab: Was laatst bijna onderuit gegaan met 50 km/u, als je dan vol op je hoofd zou vallen dan mag je hopen dat je het nog kan na vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 23 juli 2011 Share Geplaatst 23 juli 2011 Las net een paar pagina's terug dat veel hier met een helm op fietsen. Dat zou nou echt nooit in mij zijn opgekomen om te gaan doen. Zijn er hier ook mensen die zonder helm op fietsen? Ik draag ook nooit een helm, scheelt wel dat ik alleen op het vlakke fiets en dus niet van een afdaling ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2011 Ik had in het begin nooit een helm op. Tot dat ik rechtdoor ging in een afdaling. Vanaf toen altijd een helm op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Was al weer een tijd geleden. Zat te twijfelen tussen volle bak of heuveltjes. Is toch het laatste geworden, ging best lekker. Maar kreeg op den duur honger, dus ja was al te laat maar ach. Volgende week ff weer met collega fietsen, dan ff weer wat langer. Fiets je met GPS of wat is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik had in het begin nooit een helm op. Tot dat ik rechtdoor ging in een afdaling. Vanaf toen altijd een helm op. Wel zo handig als er geen bocht is ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2011 Fiets je met GPS of wat is dit? Runkeeper.com. Kijk zelf maar eens ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Damn dat is wel awesome. Is het ook nauwkeurig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2011 Je kunt je route zelf "plotten". Dus hangt van jezelf af ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Vanmiddag weer een mooie rondje gemaakt, 72 km aan 23,4 km/h gemiddeld met 668 hoogtemeters. Meest noemenswaardige beklimming waren Vaalserberg vanuit Duitsland (naar hoogste punt van Nederland, 325 m), Mabrouck in het Belgische Remersdaal en de Kasteelstraat in België, die ook aangedaan wordt bij de Amstel Gold toerversie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Je kunt je route zelf "plotten". Dus hangt van jezelf af ;) Dat gebeurd toch via je app of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Ja, maar als je geen iPhone hebt kun je het zelf via die site doen.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Heb je geen iPhone voor nodig maar snap je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Had dus die Runkeeper app gebruikt, maar op sommige stukken heeft ie mij gewoon niet gemeten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten