Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Le Saux, ik heb even gekeken naar zo'n neusklemmetje die Contador vandaag ook op had. Zag het toevallig in het interview van em na de etappe. Maar ik vind via google allemaal plastic varianten. Maar wil gewoon zo'n 1 als dat de wielrenners hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Le Saux, ik heb even gekeken naar zo'n neusklemmetje die Contador vandaag ook op had. Zag het toevallig in het interview van em na de etappe. Maar ik vind via google allemaal plastic varianten. Maar wil gewoon zo'n 1 als dat de wielrenners hebben.

Ik moet zeggen dat ik er de afgelopen tijd (afkloppen) minder last van heb. Vriend waar ik mee fiets is bergop gewoonweg sterker, of in ieder geval sneller, dan ik en ik merk wanneer ik geen gekke dingen doe en eenzelfde ritme aanhoudt ik er minder snel last van heb.

Heb overigens zojuist http://www.klimgeiten.nl ontdekt, wat een fantastische site! :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie maken me jaloers met al dat klimmen, ik wou dat ik hier in de buurt kon klimmen :p Paar dagen geleden toevallig weer op de fiets gestapt, maar de wind was behoorlijk sterk. Uiteindelijk toch nog 30 kilometer wezen fietsen, maar het was echt ongelooflijk zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik mis ook wel eens een afslagje. Plan je een hele route van te voren loopt het volledig in de soep omdat je een verkeerde afslag neemt.. balen is dat.

Ik plan eigenlijk nooit een route. Ik stap op de fiets en bepaal wel waar ik ongeveer heen wil en dan fiets ik gewoon. Meestal volg ik die fietsroutebordjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja ik dus wel. Ik wil nog wel eens verdwalen, zo ook een keer op Terschelling. Maar dat verhaal laat ik maar achterwege denk ik :P

Maar ik fiets dus in het hoge noorden en daar is geen heuvel of ook maar een bergje te bekennen. Ik fiets dan zo af en toe de dijk op, maar dat is een minuut en je bent boven. Echte leuke heuvels hebben we hier niet en dat vind ik juist het mooist en ik denk dat ik daar het beste in ben. Volgens vrienden van mij heb ik echte klimmersbenen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2372011.png

Was al weer een tijd geleden. Zat te twijfelen tussen volle bak of heuveltjes. Is toch het laatste geworden, ging best lekker. Maar kreeg op den duur honger, dus ja was al te laat maar ach. Volgende week ff weer met collega fietsen, dan ff weer wat langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las net een paar pagina's terug dat veel hier met een helm op fietsen. Dat zou nou echt nooit in mij zijn opgekomen om te gaan doen. Zijn er hier ook mensen die zonder helm op fietsen?

Ik draag ook nooit een helm, scheelt wel dat ik alleen op het vlakke fiets en dus niet van een afdaling ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2372011.png

Was al weer een tijd geleden. Zat te twijfelen tussen volle bak of heuveltjes. Is toch het laatste geworden, ging best lekker. Maar kreeg op den duur honger, dus ja was al te laat maar ach. Volgende week ff weer met collega fietsen, dan ff weer wat langer.

Fiets je met GPS of wat is dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag weer een mooie rondje gemaakt, 72 km aan 23,4 km/h gemiddeld met 668 hoogtemeters. Meest noemenswaardige beklimming waren Vaalserberg vanuit Duitsland (naar hoogste punt van Nederland, 325 m), Mabrouck in het Belgische Remersdaal en de Kasteelstraat in België, die ook aangedaan wordt bij de Amstel Gold toerversie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites