Fantasy Geplaatst 26 november Auteur Share Geplaatst 26 november 8 minuten geleden zei Lensherr: Anders onderling een online bekertje spelen is ook wel leuk om de uiteindelijke winnaar aan te duiden. Wat vind Sinterklaas? Sinterklaas houdt zich afzijdig totdat het gros de 4 challenges heeft afgerond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 november Auteur Share Geplaatst 26 november Op 17-11-2024 om 13:37 zei Fantasy: Tussenstand Challenge 1 Titan - 25 punten Nom de Guerre - 25 punten Lensherr - 25 punten Geppiej - 25 punten Kyrill - 25 punten Bogatyr - 25 punten jeffrey koole - 25 punten Whitewolf345 - 25 punten Fantasy - 15 punten Challenge 2 Titan - 25 punten Kyrill - 25 punten Nom de Guerre - 25 punten jeffrey koole - 25 punten Lensherr - 25 punten Geppiej - 25 punten Whitewolf345 - 25 punten Fantasy - 15 punten Bogatyr - 10 punten Challenge 3 Nom de Guerre - 48 punten Titan - 46 punten Fantasy - 40 punten Challenge 4 Titan - 14 punten Totaal Titan - 25 punten + 25 punten + 46 punten + 14 punten = 110 punten Nom de Guerre - 25 punten + 25 punten + 48 punten = 98 punten Lensherr - 25 punten + 25 punten + 48 punten = 98 punten Fantasy - 15 punten + 15 punten + 40 punten = 70 punten Kyrill - 25 punten + 25 punten = 50 punten jeffrey koole - 25 punten + 25 punten = 50 punten Geppiej - 25 punten + 25 punten = 50 punten Whitewolf345 - 25 punten + 25 punten = 50 punten Bogatyr - 25 punten + 10 punten = 35 punten Voor het laatst bijgewerkt op 26-11-2024, 19:36 uur. De tussenstand is bijgewerkt tot op heden Zoals ze dat zo mooi op een tegeltje kunnen zetten; 'alles is nog mogelijk' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 november Auteur Share Geplaatst 26 november En dat terwijl ik zelf iets minder succesvol bezig was dan Titan eerder. Meedoen is ook leuk, zo blijkt maar weer. Ik ben meer een teamspeler ben ik achter gekomen 8 puntjes voor Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Allemachtig. Nog gelukt ook deze challenge. Maar vraag niet hoe. Af en toe echt door het oog van de naald. Beste wedstrijd was eigenlijk nog Real uit, die wonnen we dikverdiend. Maar ook zeker een aantal gestolen overwinningen. Morgen of overmorgen hopelijk de laatste challenge doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 17 stuks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 november Auteur Share Geplaatst 27 november 2 uur geleden zei Lensherr: 17 stuks. En daarmee hebben we een nieuwe koploper die alle vier de challenges heeft voltooid. Eens zien of de achtervolging daar nog bij in de buurt gaat komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 november Auteur Share Geplaatst 27 november Sorry voor het dubbelpostje. Mag niet. Maar had ik al gezegd dat de deadline voor het afronden van de challenges op zaterdag 30 november a.s. ligt? Voor 23:59 uur moeten die dag de laatste resultaten binnen zijn, zodat een dag later de hoofdprijs verzonden kan worden. Daarvoor heeft de Sint wel even de NAW gegevens nodig, dus zorg dat je zondagochtend klaar zit om deze te delen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Helaas, 3 maal is scheepsrecht , deze challenge is mij niet gelukt, met nog 2 duels te gaan, is degradatie een feit. In iedergeval heb ik wel realistischer(er) uitslagen, neergezet, dan de meeste hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 november Auteur Share Geplaatst 29 november 4 uur geleden zei Kyrill: Helaas, 3 maal is scheepsrecht , deze challenge is mij niet gelukt, met nog 2 duels te gaan, is degradatie een feit. In iedergeval heb ik wel realistischer(er) uitslagen, neergezet, dan de meeste hier Het gaat om het totaal aantal punten, dus speel gerust die laatste twee wedstrijden nog ook als je wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 4 uur geleden zei Fantasy: Het gaat om het totaal aantal punten, dus speel gerust die laatste twee wedstrijden nog ook als je wil Afgerond Helaas maar 2 puntjes erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november challenge 3 afgerond, niet de resultaten die ik wilde hebben maar achja meedoen is belangrijker dan winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Eens zien wie er nog een gooi naar de winst gaan doen @Lensherr - 25 punten + 25 punten + 48 punten + 17 punten = 115 punten @Titan - 25 punten + 25 punten + 46 punten + 14 punten = 110 punten @Nom de Guerre - 25 punten + 25 punten + 48 punten = 98 punten @Geppiej - 25 punten + 25 punten + 48 punten = 98 punten @Whitewolf345 - 25 punten + 25 punten +34 punten = 84 punten @Kyrill - 25 punten + 25 punten + 32 punten = 82 punten @Fantasy - 15 punten + 15 punten + 40 punten + 8 punten = 78 punten @jeffrey koole - 25 punten + 25 punten = 50 punten @Bogatyr - 25 punten + 10 punten = 35 punten De deadline ligt vandaag om 23:59 uur, zodat morgen (1 december) de hoofdprijs kan worden verzonden aan de uiteindelijke winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november (bewerkt) Guido houdt de spanning er nog even in, maar waarschijnlijk heeft Klauss er al 23 in liggen als shadow striker. 30 november bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 1 uur geleden zei FlyD: Guido houdt de spanning er nog even in, maar waarschijnlijk heeft Klauss er al 23 in liggen als shadow striker. Guido heeft duidelijk aangegeven dat hij er geen zin meer in heeft en dus niet gaat deelnemen aan de vierde challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Op de valreep. Maar helaas net te weinig gescoord. 13 stuks in dit geval. Gefeliciteerd @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Knap gedaan evengoed @Geppiej - ternauwernood toch nog een virtuele zilveren plak weten te bemachtigen zo vlak voor de deadline. Hiermee lijkt het podium compleet, met @Titan als derde op de eindranglijst en @Lensherr als uiteindelijke winnaar. Ervan uitgaande dat we geen gekke verrassingen meer gaan zien van deelnemers die de komende 2,5 uur de volledige reeks aan challenges er doorheen gaan jassen. De organisatie heeft nog een aanmoedigingsprijs kunnen toevoegen aan het pallet uit te reiken prijzen. Zo mag Geppiej zich verheugen op een heuse Mystery United Beanie of Mystery United Sjaal. Neem even contact op met de organisatie om je prijs te claimen En voor alle anderen; houd dit forumdeel in de gaten straks wanneer de Goedheiligman het land weer uit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november (bewerkt) aaahw, ben nu net bezig met de laatste challenge. Maar bij mij scoort iedereen behalve Klauss. Gefeliciteerd @Lensherr, @Geppiej en @Titan met de podiumplekken terechte winnaars afgaande op de punten 30 november bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november 2 minuten geleden zei Whitewolf345: aaahw, ben nu net bezig met de laatste challenge Maak ‘m gerust af! Mocht je @Geppiej nog van de tweede plek afstoten dan valt de aanmoedigingsprijs misschien wel te delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Zojuist zei Fantasy: Maak ‘m gerust af! Mocht je @Geppiej nog van de tweede plek afstoten dan valt de aanmoedigingsprijs misschien wel te delen. hahahahah denk het niet. wel geteld een mooie 6 doelpunten van deze spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november 1 minuut geleden zei Whitewolf345: hahahahah denk het niet. wel geteld een mooie 6 doelpunten van deze spits Een 10 voor de poging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november was leuk om die verschillende challenges te doen. ik ga deze pagina goed in de gaten houden in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Ik had gelukkig een tactiek met Sigma Olomouc waar ik destijds met Chory een soortgelijke spits 35 doelpunten liet scoren in 20 wedstrijden en daarnaast ook als finalist in seizoen 2 de Conference League afsloot met hem als aanvalsleider. Een targetspits is ook ieder jaar, één van mijn lievelingetjes . Het was leuk om te doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 december Auteur Share Geplaatst 1 december En nu is het dan ook echt officieel, onwijs bedankt voor het deelnemen allemaal. Heel leuk om te zien hoe enthousiast jullie de challenges zijn aangevlogen! Hieronder is de eindstand terug te vinden, maar niet voordat ik heb gezegd dat jullie zo rond het weekend na Sinterklaas dit forumdeel weer goed in de gaten moeten blijven houden Einstand Sinterklaas challenges @Lensherr - 25 punten + 25 punten + 48 punten + 17 punten = 115 punten @Geppiej - 25 punten + 25 punten + 48 punten + 13 punten = 111 punten @Titan- 25 punten + 25 punten + 46 punten + 14 punten = 110 punten @Nom de Guerre - 25 punten + 25 punten + 48 punten = 98 punten @Whitewolf345 - 25 punten + 25 punten + 34 punten + 8 punten = 96 punten Kyrill - 25 punten + 25 punten + 32 punten = 82 punten @Fantasy - 15 punten + 15 punten + 40 punten + 8 punten = 78 punten @jeffrey koole - 25 punten + 25 punten = 50 punten @Bogatyr - 25 punten + 10 punten = 35 punten De hoofdprijs is verzonden aan Lensherr, die alle vier de challenges zo goed als perfect heeft weten af te ronden. Heel veel beter kan bijna niet! Ontzettend knap gedaan. Geppiej kwam nog dicht in de buurt en gaat een aanmoedigingsprijs ontvangen. De prijzen zijn reeds besteld en onderweg naar jullie; ik heb de verwachting dat deze zo rond 3 of 4 december op de deurmat zullen vallen. Delen jullie een fotootje hier en/of in het topic in het Voetbal-forumdeel van jullie prijs? Tot slot nog een vraag voor iedereen, ook de niet-deelnemers. Wat voor soort challenges vinden jullie leuk? Moeten we dit soort dingen vaker doen? En dan lang niet altijd met een prijs eraan verbonden, maar gewoon korte challenges an sich gedurende een bepaalde maand. Voorjaarschallenges, zomerchallenges, Sinterklaas challenges, etc. Als jullie hier ideeën of tips voor hebben; kom maar door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 17 minuten geleden zei Fantasy: En nu is het dan ook echt officieel, onwijs bedankt voor het deelnemen allemaal. Heel leuk om te zien hoe enthousiast jullie de challenges zijn aangevlogen! Hieronder is de eindstand terug te vinden, maar niet voordat ik heb gezegd dat jullie zo rond het weekend na Sinterklaas dit forumdeel weer goed in de gaten moeten blijven houden Einstand Sinterklaas challenges @Lensherr - 25 punten + 25 punten + 48 punten + 17 punten = 115 punten @Geppiej - 25 punten + 25 punten + 48 punten + 13 punten = 111 punten @Titan- 25 punten + 25 punten + 46 punten + 14 punten = 110 punten @Nom de Guerre - 25 punten + 25 punten + 48 punten = 98 punten @Whitewolf345 - 25 punten + 25 punten + 34 punten + 8 punten = 96 punten Kyrill - 25 punten + 25 punten + 32 punten = 82 punten @Fantasy - 15 punten + 15 punten + 40 punten + 8 punten = 78 punten @jeffrey koole - 25 punten + 25 punten = 50 punten @Bogatyr - 25 punten + 10 punten = 35 punten De hoofdprijs is verzonden aan Lensherr, die alle vier de challenges zo goed als perfect heeft weten af te ronden. Heel veel beter kan bijna niet! Ontzettend knap gedaan. Geppiej kwam nog dicht in de buurt en gaat een aanmoedigingsprijs ontvangen. De prijzen zijn reeds besteld en onderweg naar jullie; ik heb de verwachting dat deze zo rond 3 of 4 december op de deurmat zullen vallen. Delen jullie een fotootje hier en/of in het topic in het Voetbal-forumdeel van jullie prijs? Tot slot nog een vraag voor iedereen, ook de niet-deelnemers. Wat voor soort challenges vinden jullie leuk? Moeten we dit soort dingen vaker doen? En dan lang niet altijd met een prijs eraan verbonden, maar gewoon korte challenges an sich gedurende een bepaalde maand. Voorjaarschallenges, zomerchallenges, Sinterklaas challenges, etc. Als jullie hier ideeën of tips voor hebben; kom maar door. Ik vind dit soort challenge altijd wel leuk. Vooral omdat je dan vaak toch dingen doet waar je normaal niet aan denkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Ik vond het zeer leuk. Zeker die laatste waar je je moet focussen op een individuele prestatie van een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Fantasy,
0 reacties
Ga naar dit bericht