LouisPSV Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Sorry voor mijn afwezigheid jongens, heb 't even onverwacht erg druk gekregen. Ik probeer z.s.m. weer beschikbaar te zijn, mocht het allemaal te lang duren kan je me gewoon 3-0 verlies geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 20 minuten geleden zei nasje92: Ik ben wel ready Maak maar een game aan. Verwacht er binnen 5 minuten te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Ready? Want kan ik daarna rustig Ajax kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december (bewerkt) 12 minuten geleden zei timpy00: Maak maar een game aan. Verwacht er binnen 5 minuten te zijn. Staat nu klaar. Timpy vs Nasje MUTL2024 is ww 4 december bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 2 minuten geleden zei nasje92: Staat nu klaar. Timpy vs Nasje Ik heb game al opnieuw gestart maar zie de game niet. Staat op openbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Zojuist zei timpy00: Ik heb game al opnieuw gestart maar zie de game niet. Staat op openbaar? He wat irritant. Ja staat op openbaar. Pm ff je steamnaam. Invite ik je via daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Zojuist zei nasje92: He wat irritant. Ja staat op openbaar. Pm ff je steamnaam. Invite ik je via daar Is ook timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 1 minuut geleden zei timpy00: Is ook timpy00 Vind ie niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Zojuist zei nasje92: Vind ie niet.. 42028614 Dat is mijn vriendcode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december FC De Gea euh ik Ji Sung Park the Bus wint van mij. Als je je kansen niet maakt dan kan je ook niet winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Weet een zeer solide overwinning op kwaliteit uitgespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Op 4-12-2024 om 19:46 zei LouisPSV: Sorry voor mijn afwezigheid jongens, heb 't even onverwacht erg druk gekregen. Ik probeer z.s.m. weer beschikbaar te zijn, mocht het allemaal te lang duren kan je me gewoon 3-0 verlies geven. No problemo! Enig idee wanneer je een kwartiertje over hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Zondag at 18:22 Auteur Share Geplaatst Zondag at 18:22 41 minuten geleden zei nasje92: @LouisPSV vanavond tijd? Deze vraag even hierheen verhuisd, in plaats van in het uitslagen topic. @LouisPSV @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Maandag at 08:41 Share Geplaatst Maandag at 08:41 @LouisPSV doe je nog mee en zo ja, wanneer kan je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten