Marius Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Al een prima Europees parcours afgelegd. Op basis daarvan liggen er in de groepsfase naar mijn gevoel ook nog wel mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Gaat erg goed,ik ontvang graag een tag aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Je doet het prima in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november Inmiddels hebben we de reguliere competitiefase erop zitten (die met de verdeling van de Europese tickets dus belangrijk is), en ik kan niet anders dan tevreden zijn. Ook zit de competitiefase van de Conference League erop en dit is ook meer dan prima verlopen (zowel voor ons als ook voor het Cypriotische voetbal maar dat zullen jullie zo zien). Hieronder de resultaten en de "eindstand" van de reguliere competitie bijgevoegd Spoiler En als je gaat kijken naar onze Europese campagne in de competitiefase van de Conference League dan kan je daar de volgende uitspraak wel op plakken: Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest. Spoiler In de spoiler heb je dus kunnen zien dat we de knock-out fase hebben gehaald, maar tot mijn verbazing ben ik niet de enige Cypriotische club die dit weet te behalen, want ook AEK Larnaca en AE Limassol hebben dit weten te behalen. Helaas was dit vrij zuur (na verlenging) het eindstand (door een tegengoal in minuut 120+1). Mijn beide "collega" ploegen hebben deze ronde wel weten te overleven wat voor het Cypriotische voetbal natuurlijk heel goed nieuws. Loting van de play-off + zestiende finale Spoiler Naast deze lange update, ook nog een kleine update van de nationale ploeg van Cyprus. Want er werd namelijk geloot voor de WK kwalificatie, en hierin hebben we het niet echt getroffen Spoiler Thanks voor de likes en reacties: @Nom de Guerre @Marius @Mordurette @MNie @Djurovski @Lensherr @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Kampioen van de reguliere competitie, Champions League voetbal dus komend seizoen Gewoon drie Cypriotische clubs in de PO-ronde, dat is een knappe prestatie. Helaas weet juist jij het niet te redden. Kan de focus vol op de nationale competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Zonde dat je het niet redde tegen de Denen. Nu maar de titel plus CL binnen halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Best een unieke prestatie in de Europese groepsronde zeg Wel mooi dat er nadien nog 2 andere Cypriotische clubs wisten door te gaan. Je was er zelf ook dicht bij tegen die Denen. Zelf vind ik de loting voor de WK kwalificaties best wel nog meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Gaat erg goed zeg , lekker bezig! Fijn dat andere Cyprische ploegen, het ook goed doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november Inmiddels zit het seizoen erop en voordat ik dieper in ga op de play-offs even een terugblik hoe de Europese campange is verlopen voor de andere Cypriotische ploegen: Spoiler Dan een overzicht van hoe de play-offs verlopen zijn: Spoiler Dus de treble weten te winnen in seizoen 2 en daar kan ik alleen maar tevreden over zijn. De Europese campange heeft het Cypriotische voetbal best goed gedaan zoals jullie hieronder kunnen zien: Spoiler Thanks voor de likes en reacties: @Nom de Guerre @Marius @Mordurette @MNie @Djurovski @Lensherr @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Gaat erg lekker. Zeer begrijpelijk Cyprische ploegen,van dat soort tegenstanders verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Voor Limassol waren er misschien nog kansen tegen Hajduk. Dat zie je ook aan het geringe verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Jammer dat er niet gestunt kon worden maar daat gaat vast goed komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten